خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

هر آنچه باید درباره طول جلسات لاغری با ریداستیم بدانید

چکیده محتوا

هر آنچه باید درباره طول جلسات لاغری با ریداستیم بدانید

در این مقاله آنچه باید درباره جلسات لاغری با ریداستیم بدانید، آورده شده است. ReduStim یک دستگاه پزشکی کلاس IIa است که ۱۰۰٪ بدون درد و غیر تهاجمی است که با از بین بردن چربی اضافی شکم، خطرات سلامتی را کاهش می دهد.

از آنجاییکه بسیاری از افراد به دنبال لاغری چربی های قدیمی و احشایی خود جهت حفظ سلامتی و تناسب اندام خود هستند، لاغری با دستگاه ریداستیم که بدون جراحی و گذراندن دوران نقاهت انجام می شود، روشی پرطرفدار و ایده آل می باشد.

برای بهره مندی از این روش عالی جهت کاهش چربی های قدیمی خود می توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک تخصصی درسا، وقت مشاوره خود را تنظیم نمایید و پاسخ تمام سوالات خور را در ارتباط با  جلسات لاغری با ریداستیم دریابید.

منظور از چربی احشایی چیست؟

چربی احشایی شامل چربی است که اطراف اندام های حیاتی وجود دارد و مقدار زیاد آن موجب بیماری های مختلف می گردد. این چربی معمولا با ورزش و رژیم غذایی کاهش نمی یابد.

عوامل موثر در افزایش این چربی سبک نادرست زندگی، تغذیه نامناسب، کم تحرکی و ژنتیک است. این چربی چراغ قرمز سلامتی است و افزایش آن با ابتلا به بیماری های مختلف مرتبط می باشد.

برای کم کردن چربی احشایی رژیم غذایی و ورزش سنگین در طولانی مدت کارآمد است و واقعا کار راحتی نیست. اگر به دنبال راه آسان تری برای کاهش دور کمر و کاهش چربی هستید، ReduStim یک جایگزین مطمئن و سریع برای این کار است. ریداستیم می تواند چربی ها را بدون سختی و در زمان کوتاه از بین ببرد.

در ادامه مقاله جلسات لاغری با ریداستیم اطلاعات بیشتری که برای شما مفید است آورده شده است.

بیشتر بخوانید: فیشیال پوست

دستگاه ریداستیم چگونه کار می کند؟

ReduStim یک میدان مغناطیسی بیومغناطیسی متناوب با فرکانس پایین کاملاً بی ضرر است و هیچ گونه اثر نامطلوبی برای بدن ایجاد نمی کند. با بیش از ۲۰ سال مطالعات کلینیکی، این عمل بدون درد مبتنی بر تحریک عضلانی بدون ایجاد هیچ گونه فرآیند سلولی مخرب است.

در شروع مبحث جلسات لاغری با ریداستیم  به بررسی دستگاه و عملکرد آن می پردازیم. میدان مغناطیسی متناوب فرکانس پایین ReduStim (50 هرتز) از ۰ تا ۴ گاوس در نوسان است تا کانال کلسیم را باز کند و کلسیم را از شبکه سارکوپلاسمی آزاد کند. این عمل باعث تحریک انقباضات عضلانی در عضله صاف و مخطط می شود.

انقباضات عضلانی باعث مصرف انرژی به شکل ATP می شود و نیاز به لیپولیز طبیعی یا همان تجزیه سلول های چربی و آزاد سازی ATP از چربی احشایی و زیر جلدی دارد.

در ادامه مبحث آنچه باید درباره جلسات لاغری با ریداستیم بدانید، بیان می کنیم که این دستگاه قادر است چربی های احشایی که موجب بیماری می شوند و به دور عضوهای حیاتی قرار دارند و چربی هایی که در زیر پوست خصوصا در قسمت میانی بدن قرار دارند را با استفاده از یک میدان مغناطیسی در فرکانس مناسب، کاهش دهد.

عملکرد خاص دیگر این دستگاه از بین بردن سموم بدن با فعال کردن تخلیه لنفاوی و نگه داری آب بدن است.

 

دستگاه ریداستیم چگونه کار می کند؟

حذف چربی احشایی با ریداستیم چه مزایایی دارد؟

 

در ادامه مبحث جلسات لاغری با ریداستیم یکی از موضوعات مهم این است که حذف چربی احشایی در جلسات ریداستیم چه مزایایی دارد. چربی احشایی ارتباط نزدیکی با افزایش خطرات چندین مشکل سلامتی مانند:

  • بیماری های قلبی عروقی
  • دیابت نوع دوم
  • سکته
  • فشار خون بالا
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)
  • و سایر مشکلات بهداشتی مرتبط

ReduStim علاوه بر کاهش چربی، می تواند به موارد زیر نیز کمک کند:

  • جریان بیشتر لنف: تخلیه لنفاوی و در نتیجه جریان خون و مواد مغذی را در بدن بهبود می بخشد.
  • بهبود باروری: چربی اضافی احشایی می تواند بر هورمون ها تأثیر بگذارد و از این رو میزان باروری را کاهش می دهد.
  • خطرات کمتر بیماری ها: احتمال بیماری های قلبی عروقی، مشکلات کبدی و دیابت با کاهش چربی بدن کاهش می یابد.

حذف چربی احشایی با ریداستیم چه مزایایی دارد؟

آنچه باید درباره ReduStim بدانید

جلسات لاغری با ریداستیم این است که این درمان بدون درد و غیر تهاجمی است. به علاوه این دستگاه کاهش وزن پزشکی، چربی احشایی را بدون هیچ گونه محدودیت متابولیکی کاهش می دهد. به علاوه خطر ابتلا به دیابت، سکته مغزی، سرطان و ناباروری مردان و زنان را کاهش می دهد.

میانگین از دست دادن چربی با ریداستیم در حدود ۶۰۰ کالری در هر جلسه ۳۰ دقیقه ای می باشد.

موضوع دیگری که می تواند در مبحث جلسات لاغری با ریداستیم مفید باشد این است که، بیماران تحت یک درمان استاتیک قرار می‌گیرند که در آن روی یک میز با لباس کامل و پوشیده از دستگاه ReduStim دراز می‌کشند. ReduStim از میکرو فشار و عملکرد زهکشی منحصر به فرد برای گردش خون بهتر و حذف موثر سموم استفاده می کند.

در هنگام مراجعه به کلنیک درسا برای درمان لاغری با ریداستیم لطفاً یک جفت شلوار ساق دار و یک تاپ تیشرت راحت برای تمام درمان های Redustim به همراه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد

در جلسات لاغری ریداستیم چه می شود؟

آنچه باید درباره جلسات لاغری با ریداستیم بدانید شامل توصیه ای است که به بیماران می شود، که حداقل در ۱۲ جلسه ۳۰ دقیقه ای شرکت کنند. بیماران می توانند یکی از این ۲ برنامه را دنبال کنند:

  • ۳ جلسه در هفته به مدت ۴ هفته
  • ۲ جلسه در هفته به مدت ۶ هفته

بسته به اهداف لاغری هر فرد می توان درمان را با جلسات تکمیلی ادامه داد. پس از آغاز درمان، ۱ تا ۲ جلسه تکرار در ماه برای حفظ نتایج توصیه می شود.

جلسات لاغری با ریداستیم این است که در طول جلسه ۳۰ دقیقه ای، دو عمل با هم انجام می شود:

  1. عمل اولیه لباس بدن بر اساس انتشار یک میدان انرژی زیستی با تحریک کاهش ذخایر چربی احشایی و بدن است.
  2. یک عمل ثانویه ریزفشار کنترل شده بر روی پوست، که به تخلیه لنفاوی اجازه می دهد تا سموم و مواد زائد متابولیک را از بین ببرد.

دوران نقاهت این درمان چقدر است؟

هیچ جنبه منفی یا عوارض جانبی منفی وجود ندارد. فقط حواستان باشد که قبل و بعد از درمان چه می خورید! ۱ تا ۲ ساعت قبل از درمان از خوردن وعده های غذایی سنگین خودداری کنید و حداقل ۶ ساعت پس از درمان از مصرف غذاهای چرب و پر کربوهیدرات خودداری کنید تا نتایج مثبت درمان را خنثی نکنید.

دوران نقاهت این درمان چقدر است؟

کلام پایانی

در این مبحث به بررسی جلسات لاغری با ریداستیم پرداختیم. ReduStim یک درمان چاقی است که میدان های مغناطیسی ریز فشار کنترل شده را برای کاهش چربی شکم و کوتاه کردن دور کمر ترکیب می کند.

در طول درمان، فرد لباس مخصوصی را می ‌پوشد که به وسیله‌ای متصل است تا انرژی الکترومغناطیسی ساطع کند و چربی ‌های زیر جلدی (آنچه می‌توانید فشار دهید) و احشایی (عمیق شکم) را هدف قرار دهد.

با مدیریت صحیح رژیم غذایی و جلسه نگهداری ReduStim یک بار در ماه (اختیاری)، می توانید درصد چربی خود را تحت کنترل داشته باشید. یک برنامه غذایی سالم متشکل از مواد غذایی که به افزایش متابولیسم و ورزش متوسط کمک می کند نیز باید عملی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »