خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

هزینه جوانسازی پوست

چکیده محتوا

هزینه جوانسازی پوست

در دنیای امروز زیبایی و جوانی پوست برای بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌ ها اهمیت دارد. با افزایش سن، آلودگی‌ های هوا، مشکلات روحی و عوامل مختلف ژنتیکی ممکن است چین و چروک‌ های مختلفی در صورت ایجاد شود. برخی از افراد مخصوصاً کسانی که هنوز پا به دوره پیری نگذاشتند، مایل هستند اقدام به انجام جوانسازی پوست با روش‌ های مختلف کنند.

علاوه بر پیدا کردن بهترین روش برای این کار، هزینه جوانسازی پوست نیز برای برخی از افراد اهمیت دارد. در صورتی که می‌ خواهید از بهترین روش‌ های جوانسازی و هزینه‌ های آن اطلاع پیدا کنید، می‌ توانید تا پایان این بخش همراه ما باشید.

 

چه زمان برای جوانسازی پوست اقدام کنیم؟

برخی از افراد معتقدند هزینه جوانسازی پوست زیاد است، این افراد می‌ خواهند بدانند بهترین زمان برای جوانسازی پوست چه زمانی است تا از هدر رفتن پول و هزینه خود جلوگیری کنند.

به طور کلی می‌ توانیم بگوییم هنگامی که آسیب‌ هایی برای پوست شما به وجود آمد و این آسیب‌ ها سبب تخریب پوست یا ایجاد ضایعات پوستی مختلف شدند، باید نسبت به انجام جوانسازی اقدام نمایید.

این آسیب‌ها شامل چین و چروک‌ های سطحی و عمیق، ایجاد عفونت و دانه‌ های پوستی، افزایش یا کاهش ناگهانی وزن، ایجاد زخم و بریدگی، ایجاد لکه‌ های تیره و روشن روی پوست به دلیل حساسیت یا آلرژیک، ایجاد آثار سوختگی با آفتاب یا سوختگی با آتش و بالا رفتن سن و پیری است.

تمامی موارد ذکر شده می‌ تواند تاثیرات منفی روی زیبایی و جوانی پوست شما داشته باشد و سبب بالاتر و پیرتر نشان دادن سن شما می‌ شوند. به همین دلیل در صورتی که آسیب‌ های ذکر شده برای شما ایجاد شد بهتر است برای کاهش هزینه جوانسازی پوست و پیشگیری از بدتر نشدن آن‌ها، اقدام کنید.

چه زمان برای جوانسازی پوست اقدام کنیم؟

 

مزایای جوانسازی پوست چیست؟

در کنار اهمیتی که اطلاع از هزینه جوانسازی پوست دارد، دانستن مزایای آن نیز می‌ تواند اهمیت داشته باشد. از مهمترین مزیت‌ های جوانسازی پوست با هر روشی می‌توان به

  • از بین رفتن خطوط خنده
  • کاهش اثرات بالا رفتن سن
  • از بین رفتن لکه‌ های قهوه‌ای
  • تحریک تولید کلاژن
  • سفت شدن پوست
  • یک رنگ شدن رنگ پوست
  • از بین رفتن چین و چروک‌ های آزاردهنده
  • بالا رفتن اعتماد به نفس و افزایش تمایل جهت حضور در اجتماع

علاوه بر موارد ذکر شده، بسیاری از روش‌ های جوانسازی پوست بدون خطر بوده و عوارض و مشکلات جدی برای شما به وجود نمی‌آورد.

همچنین در مقابل هزینه‌ای که صرف می‌کنید نتیجه شگفت انگیز دریافت کرده و می‌ توانید تا مدتهای طولانی از شادابی، جوانی و جذابیت پوست صورت و گردن خود لذت ببرید.

مزایای جوانسازی پوست چیست؟

به چه روش هایی می توان پوست را جوان کرد؟

روش‌ های مختلفی برای انجام جوانسازی پوست وجود دارد که شما باید بر اساس نوع مشکل و آسیبی که برای پوست شما ایجاد شده است، بهترین آنها را انتخاب کنید. در حال حاضر علاوه بر اهمیتی که هزینه جوانسازی پوست دارد انتخاب بهترین روش نیز می‌ تواند در داشتن پوستی جوان و رفع مشکلات و ضایعه‌ های پوستی به شما کمک کند.

از مهم‌ ترین روش‌ های جوانسازی پوست می‌ توانیم به مزوتراپی، هایفوتوراپی، کربوکسی تراپی، تزریق بوتاکس، تزریق پلاسما، prp، ماسک‌ های LED، میکرونیدلینگ، میکرودرم، تزریق فیلر، لایه برداری شیمیایی، آندولیفت، آر اف ترماژ و…. اشاره کنیم.

در روش‌ های ذکر شده از مواد و روش‌ های مخصوصی استفاده می‌ کنند که هزینه جوانسازی پوست در هر کدام متفاوت بوده و هر کدام از روش‌ ها ماندگاری و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

به چه روش هایی می توان پوست را جوان کرد؟

عوامل موثر در تعیین هزینه جوانسازی پوست

برای بسیاری از مراجعه کنندگان هزینه جوانسازی پوست اهمیت بسیاری دارد. بهتر است بدانید هزینه دقیق این کار به روش انتخابی، میزان تخصص پزشک، مکان کلینیک، نوع مواد انتخابی که ایرانی یا خارجی باشد، زمان انجام این کار و میزان تاثیر و ماندگاری آن بستگی دارد.

برای مثال هزینه جوانسازی با بوتاکس تفاوت‌ های زیادی نسبت به جوانسازی با لایه برداری شیمیایی دارد. علاوه بر این، در صورتی که به پزشک متخصص برای انجام جوانسازی پوست مراجعه کنید باید هزینه بالاتری پرداخت نمایید. پس همانطور که مشاهده کردید هزینه جوانسازی پوست مقادیر متفاوت و گوناگونی است و نمی‌ توانیم نرخ مشخص و ثابتی برای آن تعیین کنیم.

اما موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هزینه‌ای که پرداخت می‌ کنید در مقابل نتیجه‌ای که دریافت می‌ نمایید بسیار ناچیز بوده و شما با صرف هزینه نه چندان زیاد می‌ توانید زیبایی و جوانی خود را به طور مجدد به دست بیاورید. پس بهتر است در ابتدا انتخاب یک کلینیک معتبر و شناخته شده را در اولویت قرار داده و سپس هزینه آن را در نظر بگیرید.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

ماندگاری جوانسازی پوست چقدر است؟

بر اساس روش انتخابی، ماندگاری جوانسازی پوست می‌ تواند متفاوت باشد. برخی اثر دائمی داشته و ماندگاری برخی فقط ۲ تا ۳ ماه است. برای مثال ماندگاری بوتاکس ۳ تا ۶ ماه، ماندگاری انواع فیلرها ۶ تا ۹ ماه، ماندگاری مزوژل‌ ها ۶ ماه تا یک سال، ماندگاری هایفوترابی ۱ تا ۳ سال و….. است.

همچنین اگر شما برای انجام جوانسازی عمل جراحی را انتخاب کنید می‌ توانید شاهد افزایش ماندگاری آن تا بیش از ۱۰ سال نیز باشید. البته روش‌ های تزریقی، ماندگاری کمتری دارند. همچنین استفاده از انواع مواد شیمیایی و انجام کارهایی مانند ماسک‌ های LED یا تزریق پلاسما ممکن است ماندگاری کمتری داشته باشد.

در صورتی که شما رژیم غذایی و تناسب وزن را رعایت کرده و از عواملی که سبب پیری زودرس می‌ شود دوری کنید می‌ توانید ماندگاری انواع روش‌ های جوانسازی را افزایش دهید.

بسیاری از افراد معتقدند هزینه جوانسازی پوست رابطه مستقیمی با ماندگاری آن دارد به این صورت که هرچقدر هزینه‌ای که پرداخت می‌ کنید بیشتر باشد، ماندگاری جوانسازی نیز بالاتر می رود.

 

چه افرادی می توانند اقدام به انجام جوانسازی پوست کنند؟

به طور کلی باید بگوییم اشخاصی که دارای مشکلات پوستی مختلف هستند می‌ توانند اقدام به انجام جوانسازی پوست کنند. علاوه بر این افرادی که دارای

  • لکه‌ های تیره و روشن پوستی
  • پوست آسیب دیده و خراب
  • جای جوش
  • چروک های سطحی و عمقی
  • سوختگی با آفتاب یا آبجوش

هستند، کاندیدای خوبی برای انجام جوانسازی می‌ باشند. علاوه بر موارد ذکر شده افرادی که دارای زخم‌ های باز روی صورت خود هستند یا افرادی که حجم زیادی جوش‌ های چرکی دارند نباید برای جوانسازی اقدام کنند.

همچنین داشتن مشکلات پوستی مانند التهاب شدید یا قارچ نیز می‌ تواند خطرات فراوانی هنگام جوانسازی برای شما ایجاد کند. در صورتی که می‌ خواهید برای این کار اقدام کنید، بهتر است قبل از آن با پزشک مشورت کرده تا پزشک تشخیص دهد که آیا پوست شما گزینه خوبی برای انجام جوانسازی هست یا نه.

 

چه افرادی می توانند اقدام به انجام جوانسازی پوست کنند؟

سخن پایانی

امروز هزینه جوانسازی پوست برای بسیاری از مراجعه کنندگان اهمیت دارد. در نظر داشته باشید هزینه دقیق آن بسته به نوع روش انتخابی و شهر و مکان کلینیک می‌ تواند متفاوت باشد. اگر می‌ خواهید انواع اقدامات جوانسازی را روی پوست خود انجام داده و چهره جذاب و زیبا پیدا کنید کلینیک درسا می‌ تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مجموعه ما با استفاده از انواع دستگاه‌ ها و تجهیزات پیشرفته اقدام به برطرف کردن مشکلات پوستی یا چین و چروک‌ های سطحی روی آن می‌ کند. علاوه بر این، هزینه جوانسازی پوست در مرکز زیبایی درسا کلینیک مناسب است و شما با صرف بودجه کم نیز می‌ توانید از خدمات ما بهره‌ مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »