خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

چکیده محتوا

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

ابرو یکی از اجزای بسیار مهم و تاثیرگذار در زیبایی صورت به شمار می رود. در زمان های گذشته از شیوه های مختلفی همچون انجام تاتو برای پر نشان دادن ابروها استفاده می شده است. گذشت زمان عمل کاشت ابرو به عنوان یک عمل زیبایی و درمانی به عموم معرفی شد.

هزینه کاشت ابرو به عنوان یکی از موارد موثر و کلیدی برای تصمیم گیری افراد جهت کاشت ابرو به شمار می رود. بسیاری از افرادی که در نظر دارند نسبت به کاشت ابرو اقدام کنند؛ سوالات فراوانی در مرود هزینه و بودجه مورد نیاز جهت کاشت ابرو دارند. این مطلب به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد.

 

روش کاشت ابرو چه نوع روشی است؟

هزینه کاشت ابرو با توجه به موارد فراوانی تعیین می شود. کاشت ابرو یک نوع امر بسیار تخصصی و حساس به شمار می رود. پیش از اقدام به انجام عمل کاشت ابرو پزشک متخصص به فرد کاندیدا مشاوره ای در مورد طرح نهایی ابروی مورد نظر و شیوه انجام آن می دهد.

در جلسه انجام عمل کاشت ابرو ابتدا بانک مو که ناحیه اهدا کننده است ضدعفونی و بی حس می شود. ناحیه گیرنده که همان ناحیه ابروی فرد است نیز ضدعفونی می شود. این مرحله جزو مهم ترین مراحل کاشت ابرو محسوب می شود و بایستی حتما توسط متخصص با مهارت صورت گیرد.

پس از آن پزشک اقدام به برداشت تارهای مو و یا گراف مو از ناحیه بانک مو می کند تا، گرافت های مو را به ترتیب و دقیقاً مطابق با جهت رشد موی ابرو در ناحیه خالی ابرو کاشت کند. این مرحله جزو مراحل بسیار تخصصی از عمل کاشت ابرو محسوب شده که توسط پزشک متخصص و با هماهنگی فرد کاندیدا صورت می گیرد.

هزینه کاشت ابرو به موارد بسیار فراوان و متعددی بستگی دارد. البته لازم به ذکر می باشد که، میزان تخصص تجربه و مهارت شخص پزشک متخصص در انجام عمل کاشت ابرو یکی از اصلی ترین موارد موثر بر قیمت انجام این عمل می باشد.

 

عوامل موثر بر تعیین قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو می تواند متاثر از چند عامل کلیدی و تعیین کننده تغییر نماید. در بخش پیشین از این مطلب به یکی از نکات بسیار مهم و تعیین کننده بر افزایش قیمت کاشت ابرو اشاره شد. ادامه نیز به چند عامل موثر دیگر اشاره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

روش کاشت ابرو

یکی از عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو روش انجام آن است. روش های کاشت ابرو بسیار متعدد هستند که، از جمله آن ها می توان به روش FUT, Fit, sut و غیره اشاره نمود. در میان تمامی این روش ها می توان گفت که، روش میکروفیت از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است.

همچنین به یاد داشته باشید که انجام کاشت ابرو در تمامی این متدها یکسان بوده و تنها تفاوت کاشت ابرو در میان این تکنیک ها به نحوه برداشت گرافت بستگی دارد. در ادامه به بررسی یک عامل تاثیر گذار دیگر بر روی تعیین قیمت کاشت ابرو اشاره خواهیم نمود.

روش کاشت ابرو

میزان تخصص و مهارت پزشک

از جمله موارد موثر و تاثیرگذار دیگر بر تعیین قیمت کاشت ابرو میزان مهارت و تخصص پزشک مورد نظر شما می باشد. به هر میزان که پزشک شما در انجام کاشت ابرو و روش های متعدد آن مهارت کافی را داشته باشد به همان میزان نیز ابروی نهایی شما یک ابروی کاملاً طبیعی و خوش فرم خواهد بود.

بنابراین، مهارت پزشک متخصص از جمله فاکتورهای موثر بر هزینه کاشت ابرو محسوب می شود. از آنجایی که از آنجایی که مهارت پزشک متخصص در انجام کاشت ابرو شما را به فرم ایده آل نهایی ابروی خود می رساند می توان گفت، که این عامل جزو کلیدی ترین عوامل تعیین کننده قیمت کاشت ابرو می باشد.

 

تعداد گرافت های مورد نیاز جهت کاشت

تعداد گرافت هایی که، برای انجام عمل کاشت ابرو مورد نیاز هستند نیز جزو موارد موثر بر روی هزینه کاشت ابرو به شمار می روند. طبیعتاً ابرویی که تنها برای پرپشت شدن نیاز به تعداد کمی گرافت دارد؛ با ابرویی که به طور کلی دچار ریزش مو شده است کاملاً متفاوت هستند.

بنابراین می توان گفت که تعداد گرافت هایی که، برای کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرند از جمله عوامل موثر بر تعیین قیمت نهایی کاشت ابرو محسوب می شوند. طبیعتاً به هر میزان که تعداد این گرافت ها بیشتر می شود هزینه کاشت ابرو نیز بیشتر خواهد شد.

عدم نیاز به کوتاه کردن موی پشت سر

همانگونه که، پیش از این نیز اشاره شد روش های کاشت ابرو بسیار متعدد و فراوان هستند. در برخی از این روش ها جهت برداشت گرافت مو نیازی به کوتاه کردن موهای پشت سر نمی باشد. معمولاً از روش موسوم به اف یو ای جهت کاشت ابرو نیازی به کوتاهی موهای ناحیه بانک مو نیست.

در این روش بنا به عدم نیاز به کوتاه کردن موهای ناحیه پشت سر از قیمت کمتری نسبت به سایر روش ها برخوردار می باشد و هزینه کاشت ابرو در این روش کم تر از سایر روش ها است. ولیکن، نیاز به انجام این تکنیک کاشت ابرو باید توسط پزشک تشخیص داده شود.

به طور کلی نحوه تشخیص و توصیه روش کاشت ابرو بایستی توسط پزشک متخصص صورت گیرد. ممکن است پس از انجام عمل کاشت ابرو فرد التهابات و یا قرمزی هایی در ناحیه پیوند شده مشاهده کند. این امر کاملاً طبیعی بوده و با گذشت مدت زمان و انجام مراقبت های پس از کاشت به طور کلی بهبود می یابد.

بنابراین جدا از مسئله هزینه کاشت ابرو بهتر است کلینیک و یا مطبی جهت انجام کاشت ابرو انتخاب شود که دارای مواردی چون پزشک متخصص خبره با مهارت و دلسوز باشد و از سوی دیگر کلیه امور بهداشتی در این کلینیک به صورت لحظه ای کنترل و نظارت شود.

عدم نیاز به کوتاه کردن موی پشت سر

کلام پایانی

هزینه کاشت ابرو بر اثر عوامل بسیار متعددی دچار تغییر شده و ممکن است کاهش و یا افزایش پیدا نماید. از جمله کلیدی ترین عوامل تعیین کننده قیمت کاشت ابرو میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص در انجام عمل کاشت ابرو می باشد.

مایع درسا کلینیک جزو کلینیک های بسیار معتبر و شناخته شده در پایتخت است که، روزانه پذیرای تعداد فراوانی از زیباجویان جهت انجام عمل های زیبایی است. کلیه پزشکان مشغول به کار در این کلینیک در زمینه کاشت ابرو دارای تخصص و مهارت فراوانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »