همه چیز درباره لیزر مو های زیر بغل

همه چیز درباره لیزر مو های زیر بغل

لیزر مو های زیر بغل ، روشی دائمی برای حذف مو های زائد در بدن است . با این روش با تحمل کمترین درد زیبایی را به پوست خود اهداء کنید . مو های زائد مشکل ساز می باشند . در فصول گرم باعث عرق سوز شدن افراد می‌ شود . بدین خاطر افراد به دنبال راه حلی دائمی برای حذف این مشکل هستند .

لیزر مو های زائد با این که زیاد طول نمی کشد ، اما نتیجه آن فوق العاده است . پس از این فرآیند تا سالیانی طولانی دیگر هیچ مویی در سطح پوست شما دیده نمی شود ‌. بدین خاطر لیزر درمانی در بین بانوان بسیار محبوب است .

در ادامه درباره مزایا و چگونگی لیزر زیر بغل توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می شود ؟

معرفی لیزر مو های زائد

لیزر مو های زیر بغل یک روش عالی جهت حذف مو های زیر بغل با استفاده از لیزر است . در این روش ، یک دستگاه لیزر با تابش نوری قوی و کنترل شده به پوست شما می‌ تابد و باعث تخریب ریشه های مو در این منطقه می‌ شود .

این فرآیند معمولا به صورت چند جلسه صورت می گیرد . از این شیوه درمانی به عنوان یک روش دائمی حذف موهای زیر بغل در صنعت پزشکی یاد می شود .

استفاده از لیزر برای زیر بغل باعث کاهش رشد مجدد مو ها می ‌گردد . پس از انجام این فرآیند ، شما نیاز به اصلاح مو های زائد با وسائل دیگری همچون ژیلت ندارید . همچنین ، لیزر مو های زیر بغل برای افراد کم تحمل نیز مناسب است .

لیزر نیز همانند سایر شیوه های درمانی ، عوارض و مشکلاتی برای شخص به دنبال دارد . عوارض احتمالی پس از انجام این فرآیند شامل التهاب ، قرمزی ، تغییر رنگ پوست و … است .

معرفی لیزر مو های زائد

چه مقدار طول می کشد تا از لیزر مو های بغل نتیجه بگیریم ؟

زمانی که برای دیدن نتایج استفاده از لیزر مو های زیر بغل صرف می‌ شود ، به عوامل مختلفی مانند روش استفاده شده ، نوع پوست ، خاصیت مو ها و دقت تجهیزات بستگی دارد . با این حال ، برای دیدن نتایج قابل توجه و دائمی ، باید چندین جلسه در طول چند ماه بگذرانید .

دوره درمانی لیزر مو زیر بغل بین ۶ تا ۱۰ جلسه در فواصل زمانی ۴ تا ۸ هفته انجام می‌ باشد . با انجام این جلسات ، معمولاً موهای زیر بغل شما کاهش می ‌یابند و سرعت رشد آن ها نیز کمتر می شود .

در اکثر مواقع ، بعد از جلسات‌ اولیه ، شما نتایج قابل ملاحظه ‌ای خواهید داشت . با ادامه ‌ی درمان و بهبود پوست شما ، نتایج بهتر و دائمی ‌تری خواهید داشت . برای دستیابی به نتایج دائمی لازم است ، که به دوره کامل درمان پایبند بمانید و به مراقبت های پس از درمان توجه کنید .

فرآیند لیزر مو های زیر بغل

فرآیند لیزر مو های زیر بغل به صورت غیرقابل بازگشت و دائمی است . در این روش ، نور لیزر قوی به رنگ تیره به مو های زیر بغل تابیده و حرارت را به ساقه‌ های مو منتقل می کنند . این حرارت باعث از بین رفتن سلول های مویی و و کاهش رشد آن ها می شود .

برای شروع فرآیند لیزر، پزشک یا تکنسین باید محل را تمیز کنند . سپس ، یک لیزر با توان و طول موج مناسب برای رنگ پوست و مو ها انتخاب می شود . نور لیزر به سطح پوست می تابد و به ساقه های مو انرژی می دهد .

در طول فرآیند ، شعاع لیزر به صورت دائمی سلول های مویی را از بین می برد . با انجام این فرآیند به صورت دوره ای ، رشد مو ها کاهش پیدا می کند . هنگامی که دوره لیزر مو های زیر بغل به پایان برسد ، نتیجه دائمی این فرآیند بر پوست نیز پدیدار می گردد .

برای دستیابی به نتایج بهتر، باید به صورت دوره‌ ای لیزر درمانی را انجام دهید . فاصله زمانی بین هر جلسه ، بسته به نوع پوست و موهای شما توسط پزشک معالج تعیین می گردد .

فرآیند لیزر مو های زیر بغل

عوارض جانبی لیزر مو های زیر بغل

لیزر مو های زیر بغل در کنار مزایای فراوان ، عوارضی برای شخص به دنبال دارد . مو های زائد همانند عایقی برای بدن عمل می کنند . در صورتی که در بلند مدت هیچ اثری از آن ها نباشد ، پوست خشک می گردد .

عوارض جانبی این فرآیند تنها به خشکی صورت منتهی نمی شود ، بلکه عوارض دیگری نیز برای شخص به دنبال دارد . موارد ذیل از عواقب انجام لیزر درمانی است ، به آن ها توجه کنید :

• درد :

بعد از لیزر درمانی ، درد و تورم نسیب زیر بغل می شود . این علائم به طور معمول پس از چند روز بهبود می‌ یابند .

• قرمزی و التهاب :

در برخی از موارد ، پوست در منطقه تحت درمان قرمز و التهاب می‌ شود، اما این نشانه به طور معمول بعد از چند روز بهبود پیدا می کند .

• خارش و سوزش :

خارش و سوزش یکی از علائم لیزر درمانی است . این نشانه معمولاً در چند روز اول پس از درمان رخ می‌ دهد و طولی نمی کشد که در اثر گذر زمان از بین می رود .

• سوختگی :

پوست های حساس بعد از لیزر درمانی ، دچار سوختگی می شوند ، که بسیار دردناک و ناخوشایند است .

• عفونت :

در صورت عدم رعایت بهداشت و استفاده از لیزر زیر بغل در محیط نامناسب ، احتمال بروز وجود دارد .

• لک :

بعد از لیزر زیر بغل ، ممکن است ، در منطقه درمان لک های پوستی ظاهر شود . لک ها پس از گذر چند هفته یا چند ماه از درمان بهبود می‌ یابند .

• تغییرات رنگ پوست :

در بعضی از موارد ، پوست تحت درمان تیره‌ تر یا روشن ‌تر می‌ شود ، اما این علائم به طور معمول بعد از گذر چند هفته یا ماه بهبود پیدا می کند .

عوارض جانبی لیزر مو های زیر بغل

سخن پایانی

درسا کلینیک از موسسات حاذق در حوزه سلامت و جوانسازی پوست است . با انتخاب این موسسه زیر نظر توانمند ترین پزشکان و تکنسین ها معالجه می شوید .

بیشتر بخوانید: از بین بردن جای زخم جوش