خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

ورم بعد از عمل لیفت صورت

چکیده محتوا

ورم بعد از عمل لیفت صورت

ورم بعد از عمل لیفت صورت جزو عوارض جانبی پس از عمل لیفتینگ صورت به شمار می‌رود که ، از فردی به فرد دیگر کاملا متغیر است و به مدت زمان مختلفی نیاز دارد تا ، از بین رفته و بهبود یابد .

 بسیاری از افراد هنگام افزایش سن و مواجه شدن با شلی و افتادگی پوست صورت ، به سراغ عمل‌های لیفتینگ صورت رفته تا ، جوانی و شادابی پوست خود را مجددا باز یابند . این روش‌ها حتی اگر عوارضی در پی نداشته باشند ، دوران نقاهت متفاوتی داشته و همراه با ورم ، کبودی و تورم همراه است .

تورم صورت بعد از انجام عمل لیفت

ورم بعد از عمل لیفت صورت ، جزو عوارض طبیعی پس از انجام عمل لیفتینگ صورت است که ، تا مدت زمان نسبتا زیادی باقی می‌ماند . پس از انجام عمل لیفت صورت ، غدد لنفاوی به طور موقت دچار آسیب شده و مایع میان بافتی زیادی را درون خود محبوس کنند .

ممکن است در این حالت ، یعنی تورم پس از عمل لیفت دچار قرمزی و احساس گرما در ناحیه ملتهب شوید که به دلیل حرکت جریان خون و مایع به درون ناحیه ملتهب است . این حالت تا زمانی که رگ‌ها مجددا به هم متصل شوند و تخلیه غدد لنفاوی به حالت نرمال برگردد ، ادامه داشته و پس از آن رفع می‌شود .

قبل از انجام عمل لیفتینگ جراح با شما در مورد عوارض احتمالی عمل و تورم صحبت کرده و ممکن است ورم بعد از عمل لیفت صورت از عوارض عادی عمل باشد اما در صورتی که ، غده یا تورم غیر طبیعی احساس نمودید حتما باید به پزشک خود مراجعه نمایید .

مدت زمان کاهش و بهبود ورم صورت

همانگونه که ، قبلا نیز ذکر شد ، ورم بعد از عمل لیفت صورت از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت بوده و به طور معمول حدود پنجاه تا شصت در صد ورم در چند هفته اول از بین می‌رود . حدود هشتاد الی نود درصد ورم پس از شش ماه از بین رفته و مابقی ده درصد ورم صورت ممکن است تا ، یکسال نیز طول بکشد .

پس از گذشت حدود سه ماه تورم قابل دیدن نیست و افراد به راحتی قادر به آرایش صورت خواهند بود اما این بدان معنی نیست که ، همه افراد پس از سه ماه تورم صورت را نداشته باشند . ممکن است برخی افراد تورم و سفتی پوست صورت را ، همچنان تجربه کنند .

به طور کلی تورم را می‌توان از عوارض جانبی و علایم پس از عمل لیفت دانست که ، در افراد مختلف با شدت‌های متفاوت و در زمان‌های متفاوتی بروز می‌کند و در صورت مشاهده آن نیاز به نگرانی وجود ندار‌د .

در این حالت تنها نیاز است تا ، فرد به استراحت پرداخته تا با سپری شدن مدت زمان مورد نیاز ، ورم بعد از عمل لیفت صورت از بین رفته و پوست به حالت طبیعی خود بازگردد .

نکات مهم پس از انجام عمل‌ لیفت صورت

ورم بعد از عمل لیفت صورت یک اتفاق بدیهی و طبیعی است اما می‌توان با رعایت نکاتی پس از انجام عمل لیفت صورت تمامی عوارض را ، به حداقل رساند و خطر عفونت و سایر مشکلات را از بین برد . ضمن اینکه ، با رعایت این نکات می‌توان به دریافت نتایج بهتری ، از عمل لیفت صورت دست پیدا کرد .

مراقبت‌ها و دستورات پس از انجام عمل لیفت صورت که ، توسط پزشک به شخص ارایه می‌شود ، زیاد بوده که ما در این مطلب به ذکر چند نکته اکتفا خواهیم کرد . این نکات شامل موارد زیر هستند ؛

 

  • مصرف داروی تجویز شده : پس از انجام عمل لیفت صورت پزشک برای تسکین و کاهش درد و جلوگیری از ایجاد خطر عفونت داروهایی را ، برای بیمارتجویز می‌نماید که ، حتما باید در تایم و زمان مقرر مصرف شوند .
  • تورم پس از عمل : ورم بعد از عمل لیفت صورت امری کاملا طبیعی بوده و نیاز به نگرانی ندارد فقط از دستکاری پوست صورت بپرهیزید تا ، ورم کامل بهبود پیدا کند .
  • تغذیه مناسب : تغذیه مناسب پس از عمل لیفت صورت برای بسیاری از افراد جای سوال دارد . افراد پس از انجام لیفت صورت می‌توانند کلیه مواد غذایی نرم را مصرف کرده و بلامانع است اما از مصرف نمک ، فلفل و ادویه که ، باعث احتباس آب و افزایش تورم می‌شوند باید پرهیز نمود .
  • ورزش‌های سنگین : انجام فعالیت و‌ ورزش‌های سنگین پس از عمل لیفت صورت را ، تا دو‌ماه بعد از عمل باید به تعویق انداخت .
  • شستشوی صورت : شستن صورت با استفاده از آب مشروط بر اینکه درجه حرارت آب بالا نباشد مجاز است .
  • مصرف دخانیات : مصرف دخانیات پس از عمل لیفت صورت به طور جدی ممنوع است زیرا ، باعث ایجاد اختلال در فرایند بهبودی زخم‌ها می‌شود و مدت نقاهت را افزایش می‌دهد .

ورم بعد از عمل لیفت صورت با انجام کلیه دستورات پزشک در سریع‌ترین حالت ممکن به حداقل رسیده و به راحتی می‌توان دوران نقاهت بعد از عمل لیفت را ، سپری نمود .

 

ورم بعد از عمل لیفت صورت-وب سایت درساکلینیک

نحوه خوابیدن پس از انجام عمل لیفت صورت

ورم بعد از عمل لیفت صورت ممکن است با نحوه خوابیدن نادرست تشدید شود . بنابراین ، پس از انجام عمل لیفت صورت بسیار مهم است که ، به چه حالتی بخوابید . شما قبل از عمل هر حالتی که ، حین خواب داشتید را باید تغییر داده و تنها به پشت بخوابید .

حالت خواب نادرست ممکن است باعث تشدید تورم شده و آسیب‌های جدی را ، به شما وارد نماید . اگر به شکم و یا حتی به پهلو بخوابید ، ممکن است که ، به ناحیه‌ای که تحت عمل جراحی لیفت قرار گرفته فشار آورده و باعث افزایش تورم و التهاب شدید شود .

کلینیک معتبر برای انجام عمل لیفت

یکی از معتبرترین کلینیک‌های تهران برای انجام عمل لیفت صورت ، کلینیک درسا است . اسن کلینیک عمل لیفت صورت را به گونه‌ای حرفه‌ای و در نهایت دقت انجام می‌دهد که ، عوارض و ورم بعد از عمل لیفت صورت کم‌تری داشته باشید . این کلینیک دارای بهترین و معتبرترین کارشناسان و پزشکان زیبایی است .

این کلینیک به روزترین دستگاه‌های زیبایی را داشته و کلیه پزشکان مستقر در این کلینیک ، همواره دانش خود را با متدهای جدید علم پزشکی تطبیق می‌دهند تا ، رضایت مراجعین خود را کسب نمایند .

ورم بعد از عمل لیفت صورت-وب سایت درساکلینیک

 

کلام پایانی

ورم بعد از عمل لیفت صورت ، اگر در یک کلینیک مجهز و به دست پزشک حاذق صورت بگیرد ، بسیار سطحی بروز می‌کند و با پیروی از دستورات پس از عمل به راحتی می‌توان از شر تورم خلاص شد و از جوانسازی پوست لذت برد .

کلینیک درسا با داشتن به روزترین دستگاه‌های زیبایی و همچنین پزشکان خبره و‌حاذق در امر زیبایی و لیفتینگ صورت ، یکی از معتبرترین مراکز انجام عمل‌های زیبایی است .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق بوتاکس صورت

آموزش تزریق فیلر در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »