خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت

چکیده محتوا

پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت

پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت موضوع مقاله پیش رو است . لیفت صورت یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی است ، که برای رفع چین و چروک نواحی مختلف صورت مانند پیشانی ، اطراف چشم ، اطراف دهان و … به کار گرفته می شود .در مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت رایج ترین سوالات راجع به این جراحی زیبایی را بیان خواهیم کرد .

 بخوانید: نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت چگونه است ؟

آیا جراحی لیفت صورت دردناک است ؟

در نخستین بخش پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، سوال آیا جراحی لیفت صورت دردناک است ؟ را پاسخ خواهیم داد . لیفت صورت مانند هر عمل دیگری با بیهوشی یا بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می شود .

بیمار حتی کوچکترین درد و استرسی را حس نمی کند ، البته بیمار در روزهای نخست پس از عمل درد خفیفی را تجربه می کند ، که به راحتی با مسکن های توصیه شده توسط پزشکان کلينیک زیبایی لیان تسکین می یابد .

آیا جای زخم بعد از لیفت صورت باقی می ماند ؟

در این بخش از مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، به این‌ سوال که آیا جای زخم لیفت صورت باقی می ماند ، پاسخ خواهیم داد . جراحی لیفت صورت یک روش تهاجمی است ، که از طریق برش ها یا سوراخ های کوچک انجام می گیرد ، محل ایجاد این برش ها در اطراف بناگوش تا پشت سر است .

خوشبختانه محل برش لیفت صورت در زیر موها پنهان می شود و جای بخیه و زخم نیز با مراقبت های توصیه شده و به مرور کمرنگ و کمرنگ تر می شود . میزان محو شدن جای زخم به پوست فرد و ظرافت کار پزشک بستگی دارد .

آیا جای زخم بعد از لیفت صورت باقی می ماند ؟

چه جراحی هایی را می توان همزمان با لیفت صورت انجام داد ؟

یکی دیگر از سوالاتی رایجی که در مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، بررسی خواهیم کرد ، جراحی هایی است که می توان همزمان با این جراحی زیبایی انجام داد .

در صورت درخواست بیمار و در صورت عدم وجود موارد منع مصرف و بنا به تشخیص پزشک ، همزمان با لیفت صورت می توان جراحی ترمیمی بینی ، جراحی بینی گوشتی ، بلفاروپلاستی ، تیپ پلاستی بینی ، لیپوساکشن و سایر عمل ها را انجام داد .

مزیت انجام عمل های همزمان با لیفت صورت این است که ، بیمار یکبار بی هوش می شود ، از طرفی نحوه مراقبت های پس از لیفت همانند سایر جراحی های زیبایی است ؛ از این رو بیمار یک بار دوره نقاهت را برای دو جراحی زیبایی طی می کند . البته برای انجام جراحی زیبایی همزمان با لیفت صورت ، حتما با پزشکان کلینیک زیبایی لیان مشورت نمایید .

بهترین وقت برای جراحی زیبایی لیفت صورت چه زمانی است ؟

در این قسمت از مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، به پرسش بهترین زمان برای لیفت صورت چه وقتی است ، می پردازیم . در واقع مهم نیست که جراحی لیفت صورت را در چه ایامی از سال انجام می دهید ، تعیین زمان به آمادگی جسمانی و روحی بیمار بستگی دارد ‌.

حدود یک ماه قبل از انجام این جراحی زیبایی ، بدن را برای عمل ( عدم استفاده از داروهایی که بر لخته شدن خون تأثیر می گذارد ، حذف یا به حداقل رساندن الکل و سیگار کشیدن ) آماده کنید .

در صورتی که در نواحی گرم زندگی می کنید ، لیفت صورت را در ایام خنک سال مانند پاییز ، زمستان و اوایل بهار انجام دهید ، زیرا نور مستقیم خورشید ، روی جای زخم لیفت صورت اثرات نامطلوبی دارد ، البته حتما نظر پزشک جراح خود را نیز بخواهید .

بهترین وقت برای جراحی زیبایی لیفت صورت چه زمانی است ؟

عوارض لیفت صورت چیست ؟

در این قسمت از مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، به بررسی عوارض لیفت صورت خواهیم پرداخت . این جراحی زیبایی نیز مانند هر عمل دیگری ، با عوارض بی خطر و کوتاه مدتی همراه است . پس از لیفت صورت تورم در بافت های جراحی شده و نواحی اطراف آنها ایجاد می شود .

یکی از عوارض این عمل نیز وجود هماتوم در نواحی لیفت شده برای مدت زمان کوتاهی است . در دوره نقاهت پس از عمل نیز بافت لیفت شده به طور موقت بی حس خواهد شد .

کبودی و تورم پس از عمل چقدر طول می کشد ؟

یکی از سوالات رایج راجع به عمل لیفت صورت ، مدت زمان کبودی و تورم پس از عمل است ، که در این بخش از مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، به آن پاسخ می دهيم . زمان نقاهت پس از لیفت به وضعیت عمومی بدن و سرعت بازسازی بافت بستگی دارد .

به طور کلی کبودی‌های کوچک و تورم پس از لیفت حدود یک هفته ناپدید می‌شوند . اگر لیفت از طریق برش انجام شود ( نه سوراخ ) هماتوم ها به مدت دو تا سه هفته روی پوست ماندگارند .

کبودی و تورم پس از عمل چقدر طول می کشد ؟

چگونه پس از لیفت صورت از خود مراقبت کنیم ؟

اصلی ترین سوال زیبا جویان پس از لیفت صورت ، نحوه مراقبت از خود است . در این بخش از مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، پزشکان کلينیک لیان راهنمایی های لازم را به شما خواهند ‌داد .

توصیه های کلی به شرح زیر است : مصرف الکل و سیگار را تا بهبودی کامل به حداقل برسانید و از فعالیت بدنی سنگین و ورزش خودداری کنید . در طول دوره نقاهت باید غذاهای سالم مصرف کنید .

پس از لیفت صورت ، ترجیحا تا زمانی که بخیه ها را نکشیده اید ، موهای خود را شانه نکنید و نشویید . تا زمان بهبودی کامل ، از کارهایی نظیر آفتاب گرفتن ، رفتن به استخر ، سونا ، سولاریوم و … خودداری نمایید .

مدت ماندگاری لیفت صورت چقدر است ؟

سوال پایانی ، مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، مدت ماندگاری لیفت صورت است . خوشبختانه مدت ماندگاری این جراحی زیبایی در مقایسه با سایر روش های جوان سازی طولانی تر می باشد . به طور کلی مدت زمان ماندگاری اثر جراحی لیفت صورت به سن بیمار ، سبک زندگی ، وضعیت اولیه پوست ، نحوه مراقبت و …. بستگی دارد .

در پایان

پزشکان کلينیک زیبایی لیان ، به تمام پرسش های مقاله پاسخ به سوالات رایج در مورد لیفت صورت ، پاسخ داده اند . مرکز زیبایی لیان از مراکز معتبر ، مجرب و خوشنام در زمینه خدمات زیبایی است . اگر شما نیز قصد انجام لیفت صورت را برای جوان سازی پوست خود دارید ، برای مشاوره رایگان به سایت کلینیک لیان مشاوره نمایید .

بخوانید: مزایا و معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »