خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می شود ؟

چکیده محتوا

پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می شود ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ، پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ یا اینکه برای چه منظوری باید تاتو را پاک نمود ؟ ابرو بخش مهمی از زیبایی ظاهری فرد را تشکیل می‌دهد . در بسیاری موارد ، فرد به انجام تاتو دایمی روی می‌آورد اما پس از مدتی در صدد تغییر آن بر می‌آید .

در این حالت ، تنها راه حل پاک کردن تاتو یا اصطلاحا ریموو تاتو دایمی است . پاک کردن تاتو در کلینیک انجام می‌شود اما ، برخی افراد نسخه‌های خانگی برای ریموو و پاک کردن تاتو را ، نیز ارایه می‌دهند .

عوارض تاتو نادرست ابرو

 

در ادامه مطلب پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ به بیان عوارض تاتو می‌پردازیم . در بسیاری از سالن‌های زیبایی ، مواد تاتو را به روش غیر استریل به زیر پوست تزریق می‌کنند . ضمن اینکه ، گاهی اوقات این مواد نامرغوب بوده و منجر به بروز حوادثی مانند عفونت ، خارش ، قرمزی پوست می‌شود .

همانطور که ، ذکر شد تاتو ممکن است منجر به ظهور عوارضی ناخوشایند شود . در ادامه به برخی از این عوارض تاتو می‌پردازیم ؛

 

  • ضایعات پوستی : گرانولوما نوعی ضایعه پوستی است که ، در اثر تجمع گلبول‌های سفید بیگانه خوار درون پوست به وجود می‌آید که ، برای تخریب تاتو و از بین بردن رنگ تجمع پیدا می‌کنند .
  • ایجاد عفونت باکتریایی : در سالن‌های زیبایی که موارد بهداشتی رعایت نمی‌شود ، احتمال بروز عفونت باکتریایی نیز در هنگام تاتو وجود دارد .
  • آسیب رساندن به فولیکول مو : تاتو باعث رر و آسیب رساندن به فولیکول مو می‌شود و با تضعیف آن ، باعث ریزش موی ابرو می‌شود .

 

با ادامه مطلب پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ با ما همراه باشید تا با روش‌ها و متدهای پاک کردن تاتو آشنا شوید .

بخوانید: ۵ روش غیر جراحی برای لیفت صورت

عوارض تاتو نادرست ابرو

نحوه پاک نمودن تاتو ابرو

 

در ابتدای مطلب پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ نیز ذکر شد که ، برای پاک کردن تاتو هم روش‌های خانگی ذکر شده و هم روش‌هایی که ، درون کلینیک انجام می‌شود . به طور کلی روش‌های خانگی فاقد کارایی خاصی بوده و غیر اصولی می‌باشند . برای پاک کردن تاتو ابرو می‌توان از طریق راه‌های زیر اقدام کرد ؛

 

  • لیزر : در متد پاکسازی تاتو ابرو به وسیله لیزر ، پرتوهای نوری رنگدانه‌های موجود در پوست را ، از بین می‌برند . با شکستن ذرات جوهر توسط پرتوی نوری سیستم ایمنی بدن این ذرات را بیگانه شناخته و توسط سلول‌های ماکروفاژ از بین می‌برد .
  • جراحی شکافتن پوست : در پاسخ به سوال پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ باید گفت که ، جراحی شکافت پوست روش دیگری برای از بین بردن تاتو ابرو است . این روش بسیار مطلوب نبوده زیرا ، در آن بخشی از پوست بریده می‌شود .
  • پلاسما جت : این روش یکی از مطلوب‌ترین روش‌های حذف و ریموو تاتو ابرو می‌باشد . یکی از دلایل این محبوبیت سرعت بالای انجام آن است که ، در نهایت سه جلسه تاتو را از بین می‌برد و دلیل دیگر هزینه بسیار معقول این روش است .
  • درم ابریژن : در روش درم ابریژن ، پوست را به وسیله نوعی بیحس کننده به صورت موضعی بیحس می‌کنند و سپس در مرحله بعد اقدام به لایه برداری پوست به وسیله نوعی سمباده مخصوص می‌نمایند . در این روش لایه‌های بالایی پوست از بین رفته تا ، لایه‌های زیرین و بدون تاتو نمایان شوند .

انجام این روش ، یعنی درم ابریژن معمولا با سوزش و درد و خونریزی همراه است . پوست فرد تا یک هفته الی ده روز همچنان دچار سوزش و خارش است که ، در این حالت پمادهای مخصوص داده می‌شود تا فرد به طور مرتب مصرف کند .

  • کرایوسرجری : در این روش تاتو را به وسیله نیتروژن مایع فریز می‌کنند . این روش باعث تشکیل تاول‌هایی بر روی پوست می‌شود که ، با از بین رفتن‌ آن‌ها پوست جدید به وجود می‌آید . ناگفته نماند که ، در این روش ممکن است تاتو به طور کامل از بین نرود .

تا ، اینجای مطلب به پاسخ جامعی به سوال پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ دست پیدا کردیم . در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

تاتو برای چه کسانی ضرر دارد ؟

 

در ادامه مطلب پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ به بیان اینکه ، تاتو برای چه کسانی مضر است می‌پردازیم . انجام تاتو به دلیل اینکه ، با ایجاد زخم بر روی پوست امکان ورود میکروب‌ و باکتری را ، به بدن فرد میسر می‌کند ، برای برخی افراد ضرر دارد .

خانم‌های باردار و یا خانم‌هایی که ، در دوران شیردهی به سر می‌برند ، نباید تاتو انجام دهند و باید انجام تاتو را به زمانی دیگر موکول کنند . افرادی که ، دارای دیابت هستند نیز به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن باید از انجام تاتو خودداری کنند .

تاتو برای چه کسانی ضرر دارد ؟

درصد موفقیت پاک کردن تاتو ابرو

 

تا اینجای مطلب به پاسخی کلی برای این سوال که ، پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ دست پیدا کردیم . اما ذکر این نکته نیز مهم است که ، همواره و در اکثر روش‌های پاکسازی و ریموو تاتو ، همه مواد و جوهر تاتو از بین نمی‌رود . درصد موفق بودن ریموو تاتو به عواملی مانند نوع جوهر و رنگ آن بستگی دارد .

رنگ‌هایی مانند آبی ، مشکی و قرمز به نسبت سایر رنگ‌ها ، سریع‌تر پاک می‌شوند . عواملی مانند رنگ پوست بدن فرد ، بیماری‌های ایمنی و دوران بارداری نیز در میزان موفقیت پاک کردن تاتو دخیل هستند .

اهمیت پاک کردن تاتو ابرو توسط پزشک متخصص

 

تا ، اینجای مطلب با کلیه روش‌ها و متدهایی که در پاسخ به سوال پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ کاربرد دارند آشنا شدیم . اما لازم است بدانید که ، پاک کردن تاتو توسط پزشک متخصص بسیار مهم است . سپردن امر پاک کردن تاتو به فردی آماتور و مبتدی ممکن است عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد .

پزشک متخصص در محیطی امن و استریل ، عمل پاکسازی تاتو را انجام می‌دهد و در همه مراحل نوع پوست فرد و جوهر به کار رفته را مد نظر گرفته و با توجه به این موارد عمل پاک کردن تاتو رو انجام می‌دهد .

ضمن اینکه ، پس از انجام عمل پاکسازی تاتو ، پزشک به سلامت پوست دقت کرده و در صورت نیاز ، اقدامات لازم را ، برای رشد مجدد ابرو و ترمیم پوست انجام می‌دهد . در آخر مطلب پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ به معرفی یک کلینیک با سابقه در زمینه پاک‌ کردن تاتو ابرو می‌پردازیم .

کلام آخر

در مطلب پاک کردن تاتو ابرو چگونه انجام می‌شود ؟ با روش‌های پاکسازی و ریموو ابرو آشنا شدیم . یکی از مجموعه‌های معتبر که ، عمل پاکسازی تاتو ابرو را به بهترین شکل و به وسیله ایمن‌ترین روش انجام می‌دهد ، کلینیک درسا است .

این کلینیک با برخورداری از پرسنل خبره و با مهارت و‌همچنین ، برخورداری از دانش به روز بهترین روش‌های پاک‌ کردن تاتو ابرو را به کار می‌برد .

بخوانید: ۵ راه برای حفظ سلامت پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »