خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ؟

چکیده محتوا

چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ؟

هافوتراپی یک درمان ایده آل برای کاهش اثرات پیری است ، اما در واقع چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ؟ این سوال کسانی است که به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست صورت و بدن خود به کلینیک تخصصی ما مراجعه می نمایند .

درسا کلینیک یکی از کلینیک های تخصصی در تهران است که تمامی تکنیک های به روز زیبایی و جوانسازی را توسط بهترین و با تجربه ترین پزشکان ارائه می دهد . اگر به دنبال زیبایی با حداقل عوارض هستید به وب سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید .

هایفوتراپی چیست ؟

در ابتدای مبحث چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ، با HIFU آشنا شویم . درمان های هایفو غیر تهاجمی و ایمن است که پوست پیر را جوان می کند ، افتادگی پوست شما را به ویژه در قسمت پایین صورت ، دور چشم و گردن را بالا می‌برد .

این درمان انرژی اولتراسوند را ، برای رسیدن به زیر سطح اپیدرم به کار می برد ، بافت پوست را گرم می کند و باعث تحریک ناحیه مورد نظر می گردد . با بهبود این ناحیه ، پوست کلاژن بیشتری تولید می کند و در نتیجه پوست سفت تر و جوان تر به نظر می رسد . فناوری هایفو کاملاً بر خلاف فرکانس رادیویی پوست و سایر درمان های پوستی است .

هایفوتراپی چیست ؟

کسب بهترین نتایج هایفو به چند جلسه درمان نیاز دارد ؟

برای به دست آوردن نتایج طولانی مدت چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ؟ پاسخ ما این است ، دو درمان هایفو را در سال اول به فاصله شش ماه توصیه می کنیم . پس از آن می توانید یک درمان در سال ، برای حفظ نتایج درمان انجام دهید . برای مناطق پیچیده تر نیز ، ممکن است ۳ ماه پس از اولین درمان به چند درمان اضافی نیاز داشته باشید .

بیشتر بخوانید: تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی

هایفوتراپی برای چه اهدافی انجام می گردد

هایفوتراپی را می توان برای درمان های مختلفی هم در صورت و هم در بدن استفاده نمود . مناطقی که برای صورت مفید است ، شامل موارد زیر می باشد :

  • کشیده تر کردن چشمان
  • از بین بردن خطوط لبخند
  • کاهش چین های نازولبیال
  • بهبود ظاهر گردن
  • لیفت کامل صورت شامل گردن
  • کاهش غبغب

اثرات فوری درمان شما در طول زمان ادامه خواهد داشت و بسیاری از بیماران تا ۱۲ ماه پس از درمان ظاهری کانتورتر را تجربه می کنند . در ادامه بحث چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ، به بیان کاربردهای آن در سراسر بدن می پردازیم . هایفو می تواند نواحی مختلفی از بدن را نیز درمان کند ، این نواحی شامل موارد زیر است :

  • پهلوها
  • سلولیت
  • شکم
  • چربی پشت
  • باسن
  • قسمت داخلی و بیرونی ران

به چند جلسه هایفو نیاز دارم ؟

قبل از آنکه بدانید چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ، باید تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان مشخص شود . معمولاً مشتریان نتایج مورد نیاز را در یک جلسه می بینند . برخی از مشتریان بسته به نحوه ساخت کلاژن بدن و وضعیت فعلی پوستشان ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند .

ما در درسا کلینیک در پاسخ به اینکه چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ، یک برنامه تکرار و حفظ نتایج را با فاصله ۶ تا ۱۲ ماه توصیه می کنیم . این برنامه شامل درمان مینی هایفو است که ۲ تا ۳ ماه پس از سفت کردن پوست با هایفو قابل انجام است که به حفظ ماهیچه ها و بافت پوست کمک می کند .

به چند جلسه هایفو نیاز دارم ؟

چند بار می توانم هایفو را تکرار کنم ؟

بهترین نتایج قابل مشاهده معمولاً پس از ۲ تا ۴ هفته مشاهده می شود ، و برای پاسخ سوال اصلی این بحث ” چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد می گوییم ، HIFU را می توان هر ۴ تا ۸ هفته یکبار تکرار کرد تا نتایج بسته به سن و نوع پوست شما حفظ شود . انرژی هایفو را می توان برای آب کردن چربی به معنای واقعی کلمه برای پیکر تراشی ، کانتور و سفت کردن بدن استفاده نمود .

درسا کلینیک تمامی درمان های زیبایی از جمله HIFU را برای زیباجویان ارائه می دهد . اگر می‌خواهید پوستی جوان ‌تر و سفت ‌تر داشته باشید ، این درمان‌ها جایگزینی غیرتهاجمی و بدون سوزن برای جراحی زیبایی هستند .

هایفو چقدر ماندگاری دارد ؟

یکی دیگر از موضوعاتی که در پاسخ به سوال ” چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد کمک می نماید ، میزان ماندگاری HIFU می باشد . به دنبال هایفو تراپی ، مقداری چاق شدن خفیف مشاهده خواهید کرد ، اما بهترین نتایج پس از ۲ تا ۳ ماه حاصل خواهد شد و بدن شما تا ۶ ماه آینده پس از درمان اولیه به بازسازی کلاژن ادامه خواهد داد .

نتایج حاصل از درمان هایفو می تواند یک سال یا بیشتر باقی بماند . ما نمی‌توانیم چارچوب زمانی مشخص‌تری ارائه دهیم ، زیرا نتایج بسته به فرآیند تولید کلاژن فرد و سایر عوامل سبک زندگی که می‌تواند بر پیری تأثیر بگذارد ، متفاوت است . واقعیت این است که ما هر روز در حال پیر شدن هستیم ، اما هایفو روند پیری را کند می کند .

در ادامه بیان موضوع چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ، می توان گفت ، اگر می‌خواهید درخشش فوری داشته باشید ، می‌توانید Glow HIFU ما را امتحان کنید . این یک درمان مینی هایفو است که ۱٫۵ میلی متر در لایه اپیدرم نفوذ می کند . این کار را می توان بیشتر از لیفت های معمولی صورت و گردن با هایفو انجام داد و می تواند به تقویت رشد کلاژن کمک کند .

هایفو چقدر ماندگاری دارد ؟

کلام پایانی

در مقاله حاضر تحت عنوان ” چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد ” ما میزان ماندگاری هایفوتراپی و تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج ایده آل از این درمان کاربردی و بی نظیر را مورد بحث قرار دادیم .

هایفوتراپی یکی از روش های مطمین و کم تهاجمی برای دستیابی به جوانی و زیبایی است که با مهارت پزشک متخصص و تجهیزات مناسب کلینیک مورد نظر شما ، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد .

کلینیک درسا ، یکی از مجهزترین کلینیک ها است که با ارائه خدمات زیبایی توسط پزشکان حرفه ای و با تخصص ، به شما در زیباتر شدنتان کمک می نماید ، برای تعیین وقت مشاوره با ما تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: فیشال پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »