خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟

چکیده محتوا

چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟

چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ این یکی از مهم ترین سؤالات شماست که از ما می پرسید. البته نحوه شست و شوی و حمام کردنِ بعد از کاشت اهمیت بسیاری داشته و شما خوب می کنید، که به دنبالِ بهترین پاسخ هستید. در واقع هرچقدر که شما بعد از این عملیات به نکات و دستورالعمل های پزشک توجه داشته باشید، به نتیجه ای بهتر می رسید.

پس توجه نکردنِ شما به برخی از موارد قطعاً می تواند، بازده کار نهایی را پایین بیاورد. حال اگر شما در ارتباط با نحوه حمام کردن سؤالاتی دارید، با ما در ادامه این مطلب از درسا کلینیک همراه باشید. قطعاً ما به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

مناسب ترین زمانی که شما می توانید، بعد از کاشت مو به حمام بروید!

ما در این قسمت اینکه چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ را بررسی خواهیم کرد. دوستانِ عزیز ابتدا باید خاطر نشان شویم، که این فرآیند بسیار ظریف بوده و عوامل بسیاری امکانِ تاثیر برروی نتیجه نهایی کار را دارد. نحوه حمام کردن و تعداد دفعات آن از جمله مواردی است، که برروی افزایش بازدهی کار اثرگذار است.

از سویی دیگر ما با تعداد مراجعه کنندگان بسیار کمی رو به رو می شویم، که از ما چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ را می پرسند. به گونه ای که بسیاری از شما دوستان عزیز به این موضوع توجه چندانی از خود نشان نمی دهید. به همین خاطر است، که موهای شما در معرض خطر قرار گرفته و شاید به نتیجه دلخواه خود نرسید.

پس شما عزیزانی که هم هزینه کرده و هم زمان بسیاری صرف کرده اید، به این نکات توجه داشته باشید. ما به شما این اطمینان را می دهیم، که با رعایت دستورالعمل های لازمه سلامتی موهای شما بازخواهد گشت.

 

مناسب ترین زمانی که شما می توانید، بعد از کاشت مو به حمام بروید!

تقریباً چند روز بعد از کاشت مو می توان به حمام رفت؟

اگر که بخواهیم راحت تر با شما صحبت کنیم، دو شبانه روز نباید مواد شیمیایی دیگری به غیر از سَرُم هایی که توسطِ پزشک برای شما تجویز شده با کفِ سَر شما برخورد داشته باشد. زیرا فولیکول موهای کاشته شده در سَر شما در این ساعت ضعیف بوده و با جزئی ترین ضربات امکانِ جدا شدنِ از محل کاشت وجود دارد.

اینگونه نتیجه نهایی کاشت از بین رفته و دوباره همان آش و همان کاسه می شود! حال به طور کلّی درباره اینکه چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ باید بگوییم؛ حدوداً چهل و هشت ساعت! البته شما باید در این راستا به دستورالعمل های پزشک معالج خود توجه داشته باشید.

بعد از این مدّت زمان یعنی (دو روز) شما نباید با موهای خود چون روزهای قبل برخورد کنید. پس باید به روش هایی ویژه این کار را انجام بدهید، که در ادامه متن بررسی خواهیم کرد. اينچنين کمترین میزان آسیب به فولیکول موهای شما رسیده و زحمات شما و پزشک بَر باد نمی رود.

 

تقریباً چند روز بعد از کاشت مو می توان به حمام رفت؟

ما بعد از کاشت مو چگونه باید حمام کنیم!

اکنون که به پاسخ سؤال خود یعنی اینکه چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ دَست پیدا کردید، ما روش حمام کردن را برای شما بازگو می کنیم. شما باید در این بازه زمانی با دقّت عمل بسیاری برخورد کنید. در واقع به این فکر کنید، که شما درد بسیاری تحمل کرده و باید به موهای کاشته شده صدمه ای نرسد.

اکنون که از کاشت موها دو روز گذشته است، می توان به حمام رفت. ولی شما باید دستان خود را بسیار آهسته برروی فولیکول های موی کاشته شده بِکشید. در واقع ورود هرگونه ضربه و فشار کفِ سَر شما و موهای تازه جان گرفته را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

ارائه روش هایی مختلف برای شست و شوی موهای تازه کاشته شده!

نگران نباشید، چرا که روش هایی بسیار برای حمام کردنِ شما وجود دارد. امّا یکی از معمول ترین و بهترین آنها استفاده از اسفنج می باشد. پس علاوه بر این موضوع که چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ روش به حمام رفتن هم مهم است. با خرید اسفنج شما مطمئن می شوید، که دیگر به فولیکول‌ موی شما آسیبی نمی رسد.

شما باید در این روش اسفنج خود را به شامپوی مخصوص سَر بعد از کاشت آغشته کرده و بعد به آرامی برروی قسمت های مورد درمان ضربه بزنید. علاوه بر این مسئله شما نباید اجازه بدهید، که جریان مستقیم آب با کفِ سَر شما برخورد داشته باشد. پس تا می توانید، با استفاده از جریان غیر مستقیم آب یا اسپری برای شست و شوی سَر خود اقدام کنید.

زیرا فشار مستقیم آب می تواند، به کفِ سَر و فولیکول‌ های کاشته شده آسیب برساند. اینگونه قطعاً شما نمی توانید، به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

بعد از حمام کفِ سَر خود را چگونه خشک کنید!

علاوه بر اینکه چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ طریقه خشک کردنِ کفِ سَر بعد از حمام هم اهمیت دارد. شما نباید تا یک ماه بعد از انجام کاشت از حوله یا سشوار برای خشک نمودنِ کفِ سَر خود استفاده کنید. پس صبور باشید و بگذارید، کفِ سَرتان خود به خود خشک شود. زیرا ضربه ای که حوله به سَر شما وارد می کند یا گرمای ناشی از سشوار می تواند، به فولیکول مو آسیب برساند.

اینگونه قطعاً از فرآیند کاشت موها به نتیجه دلخواه و مد نظر خود دست پیدا نخواهید کرد. ولی با رعایت این نکته بسیار مهم تمامی زحمات شما حاصل شده و می توانید، به موهایی زیبا در آینده ای نه چندان دور دَست پیدا کنید.

تا چند روز بعد از کاشت مو باید در حمام رفتن ملاحظه کنیم؟

به دور از اینکه چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ می توان گفت؛ شما باید تا یک ماه بعد از روندِ کاشت به نکات گفته شده توجه داشته باشید. بعد از سی روز می توانید، هر روز یکبار به حمام بروید. ولی لازم است، به برخی از نکات در این زمینه توجه داشته باشید؛

  • نباید در زمان خشک کردنِ موهای خود بدان ضربه ای وارد کنید. شما باید این کار را به آرامی و با نهایت دقّت عمل انجام بدهید.
  • بعد از یکماه هم تا زمانی که پزشک تجویز کرده است، از شامپوی مخصوص برای شست و شوی کفِ سَر خود کمک بگیرید. البته امکانِ استفاده از شامپوی بچه هم وجود دارد.
  • شما باید برای شست و شو از آب ولرم استفاده کنید، پس اصلاً در جوابِ به اینکه چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ از آب گرم استفاده ننمایید. چرا که نه تنها در آن دو روز بلکه در ماه اوّل استفاده از آب داغ موجب آسیب رسیدن به فولیکول موی کاشته شده می شود.
  • در واقع موهایی که در کفِ سَر شما کاشته شده تا به شش ماه همچنان در شرایط ناپایدار و نا به سامان قرار دارد. در این مدّت زمان اصلاً از سشوار برای خشک کردنِ موهایتان کمک نگیرید. پس حوله نرم بهترین گزینه در این بازه زمانی خواهد بود.

تا چند روز بعد از کاشت مو باید در حمام رفتن ملاحظه کنیم؟

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی این مسئله که چند روز بعد از کاشت مو می توان حمام کرد؟ پرداختیم. شما می توانید، دو روز بعد از کاشت به حمام بروید. البته در این راستا باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. مثل این که از اسفنج استفاده نموده و به هیچ عنوان از سشوار استفاده کنید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده برای شما در طول این مطلب از درسا کلینیک مفید و موثر بوده باشد. البته در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه شما می توانید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »