خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چند نکته‌ی مهم درباره‌ی لیزر الکس کندلا که احتمالا نمی‌دانید

چکیده محتوا

چند نکته‌ی مهم درباره‌ی لیزر الکس کندلا که احتمالا نمی‌دانید

هم‌اکنون با پیشرفت لحظه به لحظه فناوری بازار دستگاه‌های لیزر موی زائد نیز به شدّت رقابتی شده است و نیز پُررونق‌تر گردیده است‌. انواعِ دستگاه‌ها با کاربردهای متنوع برای هر نوع پوستی به سمت و سوی بازار روانه شده است. در این میانه‌ها لیزر الکس کندلا از جمله مشهورترین‌های موجود در گسترهٔ بازار است در واقع‌ الکس کندلا را می‌توانیم پیشرفته‌ترین و به‌روزترین مدل لیزر الکس معرفی کنیم.

در ارتباط با شرکتِ کندلا!

شرکتِ کندلا از سال ۱۹۷۰ میلادی یکی از کمپانی‌های پیشرو با برندی شناخته شده در تولید دستگاه‌های لیزر زیبایی و درمانی در کشور آمریکا است. این شرکت توانسته است با استفاده از خلاقیت و تخصص مهندسین مجرب و کارآزموده و در نظر انگاشتن اصلی‌ترین نیاز مشتریان جایگاه خود را درون بازار تثبیت کند و اعتبار بالایی را به دست بیاورد.

اصلی‌ترین شعار شرکت کندلا، تولید دستگاه‌هایی ایمن، پیشرفته، مقرون به صرفه و پرمصرف است که به نیاز خریداران و بیماران از هر جهت پاسخ‌گوی باشد. شرکت کندلا با بیشتر از بیست سال پیشینه، نمایندگان انحصاری و دفاتر فروش بسیاری در جای‌جای جهان دارد.

کمی بیشتر درباره لیزر الکس کندلا!

لیزر الکس کندلا با اسم تجاری HentleLase pro جزئی از بهترین دستگاه‌های لیزر مو زائد تولید گردیده به واسطه‌ٔ شرکت کندلا است که با تابانیدن نور لیزر به طول ۷۵۵ نانومتری توسطِ کریستال الکسانداریت که براساس پایانی‌ترین فناوری روز دنیا طراحی گردیده است حدوداً برای اغلب بیماران که دارای پوست روشن و سبزه می‌باشند قابل استفاده خواهد بود.

این دستگاه لیزر با مدل جنتل لیز پرو یا دستگاه کندلا الکس از میله‌هایی کریستالی الکسانداریت با قطری بالغ بر ۰/۳ الی ۰/۷ و طولی حدوداً ۷/۶ الی ۱۰ سانتی‌متر تحت عنوان منبع لیزر و یا واسط بهره‌گیری می‌شود. این سیستم لیزری اغلب کاربردهای درمانی دارد.

لیزر الکس طول موج خاصی را از نور توسطِ فلش لامپ پالسی، لامپ قوس پیوسته یا دیودهای لیزری در طیف فروسرخ متساعد می‌کند که بدان لیزر نور قرمز هم اطلاق می‌شود. لیزر الکسانداریت در شرایط Q-switched نیز قابل استفاده خواهد بود.

نوری که از این دستگاه‌ها متساعد می‌گردد با نور خورشید و یا نور لامپ متفاوت خواهد بود. نور خورشید و نور لامپ از ترکیب تشعشعاتی با طول موج متنوع به وجود می‌آید حال آن‌که نور لیزر تنها از یک طول موج ایجاد شده است‌.

هر طول موج اثرات متنوعی برروی پوست مختلف دارد و با استناد به همین ویژگی‌ها لیزرها برای کاربردهای متنوع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از لیزر الکس کندلا:

لیزر الکس کندلا ویژگی‌های ویژه‌ای دارد که آن را در مقایسه با دیگر لیزر موی زائد متمایز نموده است. بعضی از این خصوصیات دربرگیرنده موارد ذیل است!

  • بازدهی بسیار بالا.
  • ضریب خطای پایین.
  • برخورداری از فناوری خُنک کننده پیشرفته.
  • سرعت در روند دستیابی به نتیــجه دلخـــواه.
  • قابلیت بهره‌گیری برای پوست روشن و تیره.
  • تنوع در کاربری و بهره‌گیری از لیزر الکس کندلا.
  • شیوهٔ کارکرد ساده و مطلوب دستگاه‌های لیزر موی کندلا الکس.

با در نظر انگاشتن تمامی موارد نام برده شده می‌توان چنین ادعایی داشت که بیشتر مراجعه کنندگان اذعان می‌دارند، با انتخاب دستگاه لیزر موی کندلا به منظور حذف موی زائد خود بهترین نتیجه از نظر سرعت، کیفیت و دقّت به دست خواهد آمد.

برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از لیزر الکس کندلا:

جهتِ لیزر موی زائد با الکس کندلا چند جلسه موردنیاز است!

تعداد جلسات لیزر با الکس کندلا به عوامل بسیاری بستگی دارد که غالباً در نخستین مراجعه به مراکز لیزر به واسطهٔ متخصص پوست معین می‌گردد‌‌. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تعیین جلسات لیزر، نواحی می‌باشد که می‌خواهید لیزر بنمایید‌. موی قسمت‌های گوناگون به جلسات متفاوتی نیاز خواهد داشت. البته عواملی چون رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت آن‌ها هم در این بینابین در از میان رفتن موها اثرگذار است.

لیزر الکس کندلا برای چه پوست‌هایی مناسب خواهد بود؟

در ارتباط با چند نکته بسیار مهم دربارهٔ لیزر الکس کندلا باید بدانید که برای چه پوست‌هایی مناسب خواهد بود. این دستگاه جهتِ استفاده برای پوست‌های بسیار تیره مناسب نخواهد بود. زیرا امکان دارد با ورود آسیب به رنگدانه پوستی بخشی از غشای خارجی پوست را روشن‌تر کند.

موارد کاربرد دستگاه لیزر الکس کندلا چه است!

نخستین و مهم‌ترین کاربرد لیزرالکس کندلا حذف موی زائد بدن می‌باشد. علاوه بر حذف تمامی موهای زائد، لیزر الکس کندلا در موارد ذیل هم کاربرد دارد؛

  • برداشتن تمامی خال‌ها.
  • حذف و از بین بردن تتو.
  • درمان بعضی بیماری‌ها چون واریس.
  • از میان بردن جای بخیه و عمل سزارین.

لیزر الکس کندلا به واسطهٔ ملانین در پوست و فولیکول‌های مو جذب می‌گردد. این لیزر نفوذ بیشتر و جذب میزان ملانین کمتری را دارد. به همین دلیل می‌باشد که آن را برروی نواحی وسیعی از پوست با کارآیی بسیار بالا اعمال می‌کنند. این دستگاه حتی برای برداشتن خال‌ها، میک آپ‌های دائمی و تتوها نیز عملکرد بسیار قابل قبولی دارد.

لیزرهای مدرن چون لیزر Candela alex همچنین توانِ زدودن بیشتر تتوهای جوهری را با ریسک به شدّت کم دارد. دستگاه لیزرکندلا الکس می تواند به گونه‌ای قابل توجه تتوها را کم‌رنگ کند. کاربرد آن به ویژه برای برداشتِ تتو سبز و سیاه بسیار مناسب خواهد بود. جوهر تتو با بهره‌گیری از یک طولی موج خاص که از پوست گذر می‌کند و تنها به واسطهٔ جوهر جذب می‌شود، برداشته می‌شود.

جذب مکرر انرژی نور منجر به از میان رفتن تتو خواهد شد نهایتاً می‌توان آن را به واسطهٔ سیستم فیلترینگ طبیعی بدن برداشت. با ترکیب صحیح طول موج نور و تکرار پالس آن، جوهر با وارد نمودن کمترین صدمه به پوست برداشته خواهد شد. البته که از لیزر کندلا الکس به غیر از کارهای درمانی در صنایعی چون حکاکی، نشانه گذاری، پوشش فلزات و سرامیک‌ها بهره‌گیری می‌شود.

از بعضی انواع دستگاه لیزر الکسانداریت کندلا دیودی در سیتومتری جریان خون، شکستنِ سنگِ کلیه و تشخیص فلورسنس بهره‌گیری می‌کنند. این لیزر نیاز به مراقبت چندانی نداشته و اگر که توسط متخصصان آموزش دیده مورد استفاده قرار گیرد هیچ صدمه‌ای به بیمار نمی‌زند.

به همین دلیل است که اکثراً در آرایشگاه زنانه از لیزرالکس کندلا استفاده می‌کنند و هنوز هیچ دستگاه دیگری نتوانسته است با هدف حذف موی زائد بدین اندازه مورد تأیید اِف دی اِی باشد.

 

عوارض برجای مانده از لیزر الکس کندلا:

دستگاه لیزرالکس کندلا همانند هر دستگاه دیگری، امکان دارد دارای برخی از عوارض جانبی باشد. ولی این اثرات جانبی در مقایسه با دستگاه لیزر موجود در بازار به مراتب کمتر می‌باشد. طی هر جلسه درمان لیزر با هر دستگاهی که تحت درمان می‌باشید، درد موضوعی عادی می‌باشد. ولی در این پروسه هم فناوری لیزر الکسانداریت درد را به کمترین میزان رسانیده است. همچنین اگر که شما دستگاه الکس کندلا را برای رفع موی زائد خود انتخاب نموده‌اید، می‌توانید با خیالی آسوده با بهره‌گیری از ژل خنک‌کننده و پماد بی‌حسی بدون هیچ گونه عوارض جانبی از درد و تاول احتمالی بعد از انجام لیزر به گونه‌ای کامل جلوگیری نمایید.

موارد کاربرد دستگاه لیزر الکس کندلا چه است!

صحبت آخر

دوستان عزیز ما در این نوشتار از کلینیک درسا سعی نمودیم شما را با چند نکته مهم درباره‌ی لیزر الکس کندلا آشنا نماییم که به احتمال بسیار آن‌ها را نمی‌دانستید! امیدواریم که اطلاعات ارائه شده بتواند نیاز شما در این زمینه را برطرف کرده باشد! البته بهتر است بگوییم که شما می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در کلینیک درسا تماس بگیرید. متخصصین ما در تلاش هستند پاسخ‌گوی تمامی نیازهای شما در زمینه پوست و مو باشند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »