خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند ؟

چکیده محتوا

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند ؟

دوام ژل لب به چه مواردی وابسته است ؟ افزایشِ حجم لب به یک تکنیک زیبایی پُر طرفدار و محبوب تبدیل شده است . اسید هیالورونیک ماده ای است ، که توسطِ پزشکان برای افزایش حجم لب مورد استفاده قرار می گیرد .

اگر که از پزشکِ خود بپرسید ، به شما خواهد گفت اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن وجود دارد ‌. حال با تزریق ژل مقدار آب زیادی در قسمت لب ها جذب کرده و آن ها را برجسته می کند ‌.

ژلِ هیالورونیک به صورت غیر دائمی عمل می کند و قابل تخلیه خواهد بود . بسیاری از افراد از ما می خواهند ، ماندگاری ژل لب را افزایش بدهیم . ولی چگونه این موضوع امکان پذیر خواهد بود ؟ با ما در درسا کلینیک همراه باشید ، تا به تمامی پرسش‌ های شما پاسخ بدهیم .

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

با ژل لب بیشتر آشنا بشوید !

پیش از آن که ما با شما درباره دوام ژل لب صحبت کنیم ، مشهورترین ژل های لب را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد .

در مجموعه رستیلن فرمول اصلی برند رستیلن سیلک همچنین رستیلن kysse به طرز وسیعی جهتِ افزایش حجم لب مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع ژل ها دارای تأییدیه FDA می باشند . آزمایش های بالینی انجام شده ، درباره kysse که تنها برای لب ساخته شده ، انعطاف پذیری ژل را به نمایش می گذارد .

این ژل بدون ایجاد هیچ گونه برآمدگی یا سفتی ، به طور طبیعی حرکت نموده و نتیجه حاصله ، تا یک سال می ماند ‌.

دوام ژل لب در مجموعه ژوویدرم ، ولبلا و اولترا هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این گونه که ادعا می شود ، ژل این مجموعه به اندازه یک سال ماندگاری دارد .

یکی دیگر از ژل های لب اسید هیالورونیک بلوترو می باشد ، که یک انتخاب منحصر به فرد جهتِ شروع تزریق ژل لب است . چرا که اسید هیالورونیک مدّت زمان بسیار کمی ماندگاری دارد . این ژل به منظور رفع چین و چروک ها حاوی تأییدیه FDA بوده ، ولی برای تزریق به لب نیز استفاده می شود .

با ژل لب بیشتر آشنا بشوید !

ژل لب چگونه قابل انتخاب است ؟

ژل لب را چگونه انتخاب کنیم ؟ دوام ژل لب در کدام مورد بیشتر است ؟ آیا انتخاب نهایی با ماست ؟

نکته قابل توجه این که ، انتخاب نوع و برند ژل برعهده شما نخواهد بود . در واقع این پزشک معالج است ، که باید تصمیم بگیرد ! متخصصی که انتخاب را با توجه به سن فرد ، هدف وی ، اثرات ژنتیکی بر لب ، متعادل سازی لب با صورت انجام خواهد داد .

ولی متخصصان درسا کلینیک چهار راه حل را که موجب دوام ژل لب می شود ، را تجزیه و تحلیل کرده اند . در ادامه همراه ما باشید ، تا فرا گیرید …

 

ژل لب چگونه قابل انتخاب است ؟

  1. سوخت و ساز بدن بر طول ماندگاری ژل بی تأثیر نیست

چرا سوخت و ساز بدن برروی ماندگاری ژل لب اثرگذار خواهد بود ؟ در واقع عملکردی که در این سوخت و ساز نقش دارد ، برروی سرعت تجزیه ژل لب نیز تأثیر گذار است . به عبارتی چنانچه که متابولیسم بدن شما سریع عمل کند ، ژل لب نیز سریع تر از میان خواهد رفت .

این موضوع در ارتباط با نوروتوکسین ها نیز صادق است . بعضی از افراد هستند ، که آنابولیسم مواد غذایی در آن ها سریع تر از سایر افراد می باشد . پس دوام ژل لب در این افراد کمتر خواهد بود .

چنین گفته می شود ، که برندهای متنوع یا انواع خاصِ ژل لب امکان دارد ، که با بیولوژی شما عملکرد بهتری داشته باشد . گاهاً بعضی از افراد احساس می کنند ، ژل لب آن ها به سرعت در حال محو شدن است . نگران نبوده و سریعاً با پزشک خود تماس بگیرید .

  1. حرکت دهان باعثِ تجزیه ژل لب با سرعت عمل بیشتری می شود

آیا لب های خود را به صورت مداوم تکان می دهید ! به همین خاطر می باشد ، که سرعت تجزیه اسید هیالورونیک افزایش پیدا کرده است . از آن سوی که ژل به واسطه ی پیوند به یکدیگر متصل شده ، حرکت مداوم موجبِ شکستگی پیوندها و جذب ژل لب می شود . پس می توانیم ، چنین اظهار نظری داشته باشیم ، که بین سرعت عمل تجزیه ژل لب و حرکت لب ها ارتباط مستقیمی برقرار است .

با این حال ، تشخیص توان رابطه حرکت لب و دوام ژل لب سخت است . چرا که به خودِ فرد و نوع ژل استفاده شده هم بستگی دارد .

 

  1. تزریق منظم ژل لب به ماندگاری بیشتر کمک خواهد کرد

به نظر متخصصان ما در درسا کلینیک اوّلین تزریق شما در عرض چند ماه از بین خواهد رفت . در حالی که نتیجه حاصله از تزریق سوّم می تواند ، ماندگاری بیشتری داشته باشد . دوام ژل در نخستین مراحل تزریق ، کوتاه است . به حالتی که سریعاً تجزیه می گردد .

استفاده مداوم از ژل لب نتیجه ای که از خود برجای می گذارد ، افزایش ماندگاری ژل خواهد بود . زیرا با استفاده مرتب از این ماده ، مقدار کلان بیشتری هم در اطراف ژل تولید می شود . پس شما عزیزان در طول زمان هم رشد ناشی از اِچ‌آی را پشت سَر خواهید گذاشت و هم رشد طولانی حاصل از کلاژن ها را .

حال جنبه دیگر این موضوع چنین می باشد ، که با بیشتر شدن سن توانایی طبیعی بدن ما جهتِ تولید کلاژن کاهش می یابد . در نتیجه دوام ژل لب و ماندگاری آن در افراد جوان بیشتر احساس می شود !

اگر که شما سالی دو بار جهتِ تمدید ژل لب به پزشک مراجعه کنید ، کمتر مواقعی لب ها به حالت اوّلیه خود باز خواهد گشت . در عوض ، شما برروی ژل سابق ، ژل جدید را تزریق می نمایید ، که به بهبود نتیجه پایانی کمک شایانی می کند .

  1. به دروغ های طول عمر ژل لب توجه نکنید

امکان دارد ، شما دوست عزیز با چنین ادعاهایی مواجه بشوید ، که ماندگاری ژل لب بسیار زیاد است . این بدین معنا نیست ، که ژل تزریق شده امروز با ژل دو سال بعد از تزریق دقیقاً به یک اندازه است . با این وجود امکان دارد ، که علائمی از ژل در لب بعد از نزدیک به ۳۶۵ روز یا حتی بیش از این تعداد روز قابل تشخیص باشد .

بدون توجه به محصولی که استفاده می شود ، اشخاصی که ژل لب تزریق می نمایند ، سالی یک یا دو مرتبه برای تمدید به پزشک مراجعه می کنند . این افراد غالباً متوجه کاهش تدریجی و ظریف دوام ژل لب پس از چند ماه می گردند .

ژل به صورت دائمی برروی لب های شما باقی نمی ماند و هرچه زمان بگذرد ، از حجم آن کمتر خواهد شد . چنانچه که در مرحله ابتدایی مقدار ژل بیشتری تزریق گردد ، قطعاً ماندگاری بیشتری تجربه می کنید . چرا که میزان ژل بیشتری جهتِ تجزیه توسطِ بدن شما وجود خواهد داشت .

به دروغ های طول عمر ژل لب توجه نکنید

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود ، با شما درباره دوام ژل لب صحبت کردیم . حتماً شما متوجه شدید ، که این ماندگاری به عوامل گوناگونی بستگی خواهد داشت . ما چهار نمونه از عوامل بسیار تأثیرگذار را برروی ماندگاری ژل لب بیان کردیم . البته شما می توانید ، به هنگام نیاز به مشاوره با ما در درسا کلینیک تماس حاصل فرمایید .

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »