خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چه کسانی می توانند از لیفت صورت غیر جراحی استفاده کنند ؟

چکیده محتوا

چه کسانی می توانند از لیفت صورت غیر جراحی استفاده کنند ؟

در هنگام انتخاب عمل جراحی لیفت ، مطمئنا این سوال پیش خواهد آمد ؛ لیفت صورت غیر جراحی برای چه کسانی مناسب است ؟ افرادی ، که از مشکلات بیهوشی ، بخیه و برش های جراحی ترس دارند ، همچنین کسانی که ، مشکلات و افتادگی پوست آن ها به اندازه ای نباشد ، که بخواهند جراحی صورت را انجام دهند . به همین دلیل ، روش های جدید غیر تهاجمی و غیر جراحی برای افراد پیشنهاد می شود .

مزایای لیفت صورت غیر جراحی چیست ؟

هر روش جراحی زیبایی ، دارای مزیت ها و معایب خاص خود هستند . با توجه به اینکه ، نمی توانیم یک روش کاملا بدون نقص معرفی کنیم ، قصد داریم روشی را پیشنهاد کنیم ، که از مزیت های بیشتری برخوردار است .

لیفت صورت غیر جراحی مزایای مختلفی ، از جمله عدم نیاز به بیهوشی ، بدون خونریزی و درد ، دوره نقاهت کوتاه مدت و امکان جراحی گردن و صورت را به صورت همزمان به وجود می آورد . انواع مختلفی از لیفت بدون جراحی وجود دارد ، که قصد داریم به توضیح آن ها بپردازیم .

بخوانید: نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت چگونه است ؟

مزایای لیفت صورت غیر جراحی چیست ؟

انواع مختلف لیفت صورت غیر جراحی

  • هایفوگرافی : این عمل زیبایی بدون جراحی ، برای افرادی است ، که قصد دارند علایم افزایش سن را بر روی پوست خود از بین ببرند . روش هایفوگرافی تمرکز خود ، را بر روی جوانسازی لایه های ساختاری ، که در عمق پوست قرار دارد ، گذاشته است . استفاده از روش هایفوگرافی ، به صورت کاملا تاثیرگذاری ظاهر پوست را بهبود می بخشد .
  • استفاده از این روش ، باعث می شود که ، لایه های زیرین پوست ترمیم شوند و آثار آن برای مدت زیادی قابل دسترس است . استفاده از هایفوگرافی باعث افزایش اعتماد به نفس ، افراد می شود . یکی دیگر از ویژگی های این روش ، دوره نقاهت کوتاه مدت آن است .
  • میکرونیدلینگ : اکثر افراد تمایل دارند از روش های لیفت صورت غیر جراحی استفاده کنند . علت این میل نیز ، عدم نیاز به بیهوشی و خونریزی است . مهمترین دلیلی که افراد این روش درمانی را انتخاب می کنند تهاجم پذیری پایین و تاثیرگذاری بسیار بالای این روش است . البته نکته قابل توجه ، در مورد انتخاب روش میکرونیدلینگ ، این است که مناسب افرادی است ، که پوست آن ها دارای چروک سطحی می باشد .
  • میکرودرم ابریژن : یکی دیگر از روش های لیفت صورت غیر جراحی ، که به صورت غیر تهاجمی و عوارض می باشد ، با عنوان میکرودرم ابریژن شناخته می شود .
  • در این روش ، با استفاده از مکش افزایش جریان خون را ، در پوست مشاهده می کنیم . این فرایند باعث می شود ، کلاژن سازی در پوست افزایش پیدا کند . نتیجه انجام این فرایند شادابی و طراوت پوست است .

افرادی که مجاز به استفاده از لیفت صورت غیر جراحی هستند

همانطور که ، قبلا هم اشاره کردیم ، بیشتر افراد با میانگین سنی ۳۵ تا ۶۵ برای انجام این عمل غیر جراحی مناسب هستند و اما نکته مهم این است ، که فرد نباید دچار افتادگی بیش از اندازه باشند . پوست انسان ها ، از چربی زیادی تشکیل شده است ، به شکلی که این چربی ها را ، می توانید به صورت کیسه های شل در زیر پوست صورت مشاهده کنید .

عوامل بیرونی ، یالا رفتن سن باعث می شود ، که پوست دارای چین و چروک های پر تعداد و عمیقی شود . در صورتی که شما جزو این دسته از افراد هستید ، بهتر است از روش های دیگر برای رفع نقص های صورت تان استفاده کنید .

افرادی که مجاز به استفاده از لیفت صورت غیر جراحی هستند

دلایل انتخاب لیفت صورت غیر جراحی

لیفت صورت غیر جراحی ، از مزیت های زیادی برخوردار است . در ادامه قصد داریم به برخی از این موارد اشاره کنیم

.

  • عدم درد شدید : انجام عمل لیفت صورت بدون جراحی ، بدون درد است . بنابراین ، عمل لیفت بدون جراحی برای افرادی مناسب است ، که از تصور درد شدید دچار استرس و نگرانی می شوند .
  • زمان درمان کوتاه است : با توجه به این که عمل فیس لیفت بدون جراحی ، بدون نیاز به بیهوشی و داروی خاصی انجام می گیرد ، فرایند لیفت صورت تنها ، در عرض یک ساعت انجام می گیرد . البته مدت زمان عمل جراحی ، بستگی به شرایط افراد دارد . در واقع مدت زمان عمل ، برای همه بیماران یکسان نمی باشد .
  • جوانسازی طبیعی پوست با استفاده از لیفت صورت غیر جراحی : در این شیوه جراحی ، نیازی به بریدن یا کشیدن پوست نیست ، اما معمولا پس از انجام عمل جراحی ، پوست حجیم تر و پرتر نشان داده می شود . به همین علت است ، که بعد از انجام جراحی اجزا و پوست صورت افراد ، جوان تر به نظر می رسد .
  • کوتاهترین دوره پس از از عمل جراحی : استفاده از لیفت صورت غیر جراحی باعث می شود ، که افراد دوره کوتاهی را ، پس از انجام عمل استراحت کنند . بنابراین افرادی که ، مشکلات زمانی دارند می توانند از این روش استفاده کنند . این افراد می توانند ، تنها با گرفتن یک مرخصی کوتاه این عمل را انجام داده ، نیازی به دوره نقاهت طولانی و تعطیل کردن امور روزانه نخواهد بود .
  • نیاز به مراقبت کوتاه مدت : لیفت صورت غیر جراحی ، به عنوان یک روش ساده شناخته می شود ، که به مراقبت کمی نیاز دارد . مشکلات بعد از درمان ، در این روش موقتی است ، با داروهای بدون نسخه پزشک درمان می شود . این نوع درمان خطر بسیار کمی دارد .افرادی که هزینه برای آن ها مهم است ، می توانند از این روش استفاده کنند چون ارزانتر می باشد .

دلایل انتخاب لیفت صورت غیر جراحی

سخن پایانی

لیفت صورت غیر جراحی ، مانند هر فرایند زیبایی دیگری باید در یک محیط حرفه ای و تخصصی انجام شود . بنابراین لازم است در هنگام انجام این عمل زیبایی نهایت دقت را کنید . بهتر است یک کلینیک معتبر را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کنید . درسا کلینیک یکی از مراکز معتبر در این زمینه ،  این فرایند را طبق آخرین متد های روز انجام می دهد .

بخوانید: مزایا و معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »