خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم؟

چکیده محتوا

چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم؟

کاهش وزن سریع با سبک زندگی و تغذیه مناسب امکان پذیر است. بنابراین، اگر مشتاق هستید بدانید چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، برای مشاوره به مکان مناسبی آمده اید. در اینجا، ما بهترین تغذیه، نکات سبک زندگی و تمریناتی را که برای کمک به کاهش وزن در ۱۰ روز نیاز دارید، فهرست می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کلینیک درسا مراجعه نمایید.

راه های مناسب برای لاغری در ۱۰ روز

اینکه می توان چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، موضوعی است که به بررسی آن می پردازیم. برای دستیابی به این موضوع باید نکات زیر را به دقت مطالعه و پیروی کنید. این نکات شامل موارد زیر است که در ادامه محتوا به تفصیل به آن ها پرداخته می شود.

  • مصرف فیبر غذایی
  • منع مصرف کربوهیدرات ساده
  • ورزش در زمان کوتاه و شدت بالا
  • مصرف چربی های سالم
  • منع مصرف غذاهای ناسالم
  • میان وعده های سالم
  • وعده های غذایی کوچک

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

نقش فیبر در تغذیه و لاغری

یکی از مهمترین نکات برای دانستن اینکه چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، این است که فیبر رژیمی بیشتری مصرف کنیم. بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، افزودن فیبر بیشتر به رژیم غذایی است. مقدار مناسب آن حدود gr 30 در روز است.

فیبر محلول آب را جذب می کند و در طول هضم به ژل تبدیل می شود. فیبر نامحلول هنگام عبور از سیستم شما هضم نشده باقی می ماند. هر دو نوع این ها هضم را کند می کنند و به شما کمک می کنند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

نقش کربوهیدرات ها در کاهش وزن سریع

کربوهیدرات های ساده را مصرف نکنید چرا که آن ها به راحتی هضم شده و قند خون را بالا می برند و در نتیجه کالری افزایش پیدا می کند. بنابراین برای کمک به این موضوع که چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، باید از آب نبات، شیرینی، غذاهای بسته بندی شده، سس کچاپ، سس ها و غیره که حاوی کربوهیدرات های ساده هستند خودداری کنیم.

بهترین منبع کربوهیدرات های پیچیده، غلات و میوه و سبزیجات می باشد، که می توانید برای کاهش وزن در رژیم غذایی خود بگنجانید.

نقش کربوهیدرات ها در کاهش وزن سریع

ورزش مناسب برای کاهش وزن سریع

هنگام تمرین، از دوره ‌های کوتاه ‌تر ورزش با شدت بالا (یعنی ۱۰ دقیقه دوی سرعت روشن و خاموش) بیشتر از تمرینات طولانی و آهسته استفاده نمایید.

ورزش مناسب علاوه بر افزایش سوخت و ساز به سوزاندن کالری و لاغری کمک می نماید. به علاوه با ورزش مناسب می توان به حفظ عضلات فاقد چربی کمک نمود. باید در انجام ورزش به میزان کالری دریافتی خود دقت نمایید.

نقش چربی های سالم در کاهش وزن سریع

برای کاهش وزن و اینکه چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، باید از چربی های سالم یا خوب استفاده شود. برخلاف چیزی که در ذهن ها وجود دارد، مصرف چربی ها مضر نیستند، بلکه چربی های ناسالم و اشباع شده منجر به بیماری و چاقی می گردند.

می توان با مصرف چربی های غیراشباع، کلسترل و بیماری های مختلفی چون قلبی، دیابت و غیره را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد و مشکلات هورمونی

منع مصرف غذاهای ناسالم برای حفظ لاغری

نوشیدنی های گازدار، چای یا قهوه با شیر و شکر تصفیه شده، آب نبات، شکلات، ویفر، سیب زمینی سرخ شده، مرغ سوخاری، غذای مزرعه و غیره نمونه هایی از غذاهای ناسالم هستند، که مانع این می شوند که در ۱۰ روز لاغر شویم. اینها کالری بالایی دارند و همچنین چربی های ترانس ناسالم دارند.

با این حال، به یاد داشته باشید، تمامی غذاهایی که کالری پایینی دارند مناسب نیستند! به عنوان مثال، نوشابه رژیمی دارای ۰ کالری است، اما ارزش غذایی آن نیز ۰ است.

از مصرف غذاهای مصنوعی، منجمد، سرخ شده و فرآوری شده خودداری کنید.

 

منع مصرف غذاهای ناسالم برای حفظ لاغری

انتخاب میان وعده های سالم برای لاغری

تنقلات سالم را برای کاهش وزن و اینکه چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، انتخاب کنید. خوردن میان وعده هایی که سالم نیستند مانع لاغری می شوند.

سیب زمینی سرخ شده، چیپس و کلوچه ها هیچ کمکی به سیر کردن ما نمی کنند، اما مقدار زیادی مواد قندی، چربی و کربوهیدرات وارد بدن می شوند. برای لاغری در ۱۰ روز میان وعده ای را انتخاب نمایید که حاوی فیبر بالا است.

از میوه ‌ها، آجیل، دانه ‌ها، چای سبز، چای گیاهی، قهوه سیاه بدون قند یا شیر و تکیبات پروتئینی به عنوان میان ‌وعده استفاده کنید و رژیم آناناس را امتحان کنید.

وعده های غذایی کوچک برای لاغری در ۱۰ روز

وقتی غذای بیشتری در بشقاب خود ببینیم، تمایل به خوردن بیشتری داریم. از این رو منطقی است، برای دانستن اینکه چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم به خود وعده های کوچکتری را تعلق بدهیم. این کار از پرخوری جلوگیری می کند و به کاهش وزن کمک می کند، بدون اینکه مجبور باشیم غذاهای مورد علاقه خود را کنار گذاریم.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی مو

همه چیز برای اینکه لاغری در ۱۰ روز

برای اینکه بدانیم با ورزش و تغذیه مناسب و زندگی سالم چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم، بهتر است کارهای زیر را انجام دهیم:

  • مطمئن شوید که خواب باکیفیت زیادی در شب دارید (ترجیحا حداقل ۷ ساعت).
  • شکر و مشروبات الکی را به مدت ۱۰روز قطع کنید. قند پنهان را در ترکیباتی مانند سس سالاد، نوشیدنی ‌ها و سس ‌ها بررسی کنید این معمولاً برای مشتریان من سخت‌ترین است، بنابراین سزاوار یادآوری خاص خود است.
  • سعی کنید مقدار زیادی سبزیجات و پروتئین های بدون چربی (ماهی، مرغ، سفیده تخم مرغ، لوبیا و غیره) مصرف کنید.
  • آخرین نکته توجه و انضباط است. فعال بمان. به یاد داشته باشید که ورزش برای حفظ وزن سالم مهم است.
  • متوقف کردن نوشیدن بیش از حد آب، حذف غذاهای حاوی کربوهیدرات نشاسته ای (مانند قندها، نشاسته ها، شیرینی ها و انواع نان)، میوه تازه، هر روز یک سالاد سبزیجات خام و بزرگ و چهار بار در هفته یک وعده پروتئین حیوانی موجب می شود که دریابیم چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم؟

همه چیز برای اینکه لاغری در 10 روز

کلام پایانی

در این متن راه های مناسب برای اینکه بدانیم چگونه در ۱۰ روز لاغر شویم آورده شده است. به طور خلاصه این راه ها شامل تغذیه مناسب، ورزش و زندگی سالم می باشند. شاید برایتان عجیب باشد ولی اگر در انجام این کارها ثابت قدم باشید، نتایج خارق العاده ای را مشاهده می نمایید.

برای دریافت مشاوره مناسب جهت لاغری به کلینیک تخصصی درسا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »