خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟

چکیده محتوا

چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟

چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ بسیاری از افراد با ظاهر شدن چین و چروک روی پیشانی خود با نگرانی این سوال را می پرسند . چین چروک پیشانی به دلایل زیادی روی پوست ایجاد می شود . در این مقاله با ما باشید تا درو کنید که چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟

بیشتر بخوانید: از بین بردن جای زخم جوش

دلایل ایجاد چین و چروک در پیشانی

در نخستین بخش از این مقاله پیش از اینکه به شما پاسخ دهیم که چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ شما را با دلایل ایجاد این چین و چروک ها آشنا می کنیم . علائم بروز چین و چروک روی پیشانی عبارتند از ؛

  • عوامل ژنتیکی : وراثت و عوامل ژنتیکی به طور مستقیم بر سرعت پیری تاثیر می گذارد .
  • مراقبت ناکافی : خاصیت ارتجاعی پوست اغلب به دلیل استفاده نامنظم از مرطوب کننده ها ، کرم ضد آفتاب ، استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب و از بین می رود و سبب پیری زود رس پوست و ایجاد چین و چروک می شود .
  • خوابیدن روی شکم : این سبک خوابیدن باعث می شود ، صورت شما روی بالش فشرده و فشار بیشتری بر روی بافت های نرم ایجاد شود ، که منجر به تغییر شکل طولانی مدت بافت ها می شود. البته این سبک خوابیدن خون رسانی طبیعی را به دلیل انقباض عروق مختل می کند .
  • زبان بدن : در این قسمت از مقاله چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ به یکی از دلایل ایجاد چین و چروک یعنی زبان بدن اشاره می کنيم . زبان بدن یکی از دلایل اصلی ایجاد چین و چروک روی پیشانی است ، به خصوص اگر عادت به اخم کردن ، بالا بردن ابروهای خود و نشان دادن تعجب با صورت در زمان سخن گفتن دارید . در صورت تکرار چنین واکنش هایی ، به مرور چین و چروک هایی بر صورت شما ایجاد می شود .
  • عادات بد زندگی : سیگار کشیدن ، تغذیه نا سالم ، مصرف منظم الکل عادات بدی هستند ، که منجر به پیری زودرس و ایجاد چین و چروک می شوند .

در پایان اين بحث از مقاله چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ باید اضافه نمود که حتی اگر یک سبک زندگی سالم داشته باشید و از محصولات با کیفیت بالا برای مراقبت از صورت خود استفاده کنید ، نمی توانید از تغییرات پوستی ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری کنید .

با بالا رفتن سن به تدریج فرآیندهای متابولیک در بافت ها کند می شود ، میزان کلاژن و الاستین موجود در پوست کاهش می یابد که منجر به ایجاد چین و چروک در صورت می شود .

دلایل ایجاد چین و چروک در پیشانی

چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟

در این بخش از مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ، تکنیک های زیادی برای مقابله با این مشکل مانند لایه برداری با لیزر ، تزریق بوتاکس ، تزریق مزو تراپی ، لیفت صورت ، لیفت با نخ و … وجود دارد .

هر یک از این روش ها مزایا و معایب خود را دارد که بنا بر صلاحیت پزشک باید یکی از آنها را انتخاب نمود . برای رفع چین و چروک پیشانی باید این واقعيت را نیز بپذیریم که هیچ گونه روش خانگی برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی و دیگر نواحی صورت به طور قطعی و با اثر بخشی بالا وجود ندارد .

در واقع چین و چروک های صورت فقط با روش های تهاجمی یا غیر تهاجمی که با مواد و روش های مخصوص توسط پزشک انجام می گیرد ، به طور موقت از بین می روند و پس از طی بازه زمانی نیاز به تکرار دارند . در ادامه مطلب با ما باشید تا پاسخ روش های رهایی از  چین و چروک پیشانی برای شما روشن شود ‌.

استفاده از بوتاکس در رفع چین و چروک پیشانی

در این بخش برای پاسخ به سوال چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ به یکی از روش های موثر در رفع چین و چروک به نام بوتاکس می پردازیم . اگرچه این روش در هر سنی قابل استفاده است ، اما برای زنان و مردان ۳۵ سال به بالا توصیه می شود .

اصل این روش استفاده از یک نوع سم بوتولینوم برای غیر فعال کردن انتقال تکانه های عصبی به عضلات است ، که این منجر به شل شدن عضلات و از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود ‌.

سم بوتولینوم به روش تزریقی به پیشانی اعمال می شود ، هیچ گونه عارضه ای روی بدن ندارد و مدت اثر بخشی آن بین شش تا نه ماه است .

بیشتر بخوانید: آموزش فیشیال پوست

استفاده از روش مزوتراپی برای رفع چین و چروک پیشانی

در این بخش از مقاله چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ به معرفی روش مزوتراپی می پردازیم . روش مزوتراپی یکی از روش های کم تهاجمی ، موثر و با ماندگاری بالا برای رهایی از چین و چروک پیشانی است .

در این روش مواد مغذی مانند ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها ، الاستین و محرک های سنتز کلاژن با هم ترکیب شده و به پوست تزریق می شوند . تزریق مزوتراپی به طور قابل توجهی وضعیت پوست را بهبود می بخشد و ساختار طبیعی ، جوانی و زیبایی آن را بازمی گرداند .

در روش مزوتراپی قبل از تزریق روی محل مورد نظر از بی حسی موضعی استفاده می شود ، بنابراین تقریبا بدون درد است . چند ساعت پس از تزریق ممکن است ، عوارض بی خطری مانند تورم و قرمزی در محل مورد نظر ظاهر و پس از یک روز کبودی های کوچکی ایجاد شود . تمام این عوارض یک واکنش طبیعی است ، و خود به خود برطرف می شوند .

 

استفاده از روش مزوتراپی برای رفع چین و چروک پیشانی

استفاده از روش لیفت نخ برای رفع چین و چروک پیشانی

در این بخش از مقاله چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ شما را با لیفت صورت با نخ آشنا خواهیم کرد . در روش فوق نخ های جذبی در لایه های عمیق پوست قرار می گيرند و با کشیدن پوست صورت ، چین و چروک را محو می کنند ، این روش به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد ؛ زیرا در مقایسه با روش هایی مانند بوتاکس و مزوتراپی نیاز به مراقبت بیشتری دارد .

همچنین این روش نسبت به دو روش قبلی محدودیت سن دارد ؛ زیرا برای افراد زیر ۳۵ و بالای ۵۵ مناسب نیست و بهبودی پس از عمل نیز زمان زیادی ( دو تا سه هفته ) می برد .

در این دوره زمانی نمی توانید به پهلو یا شکم دراز بکشید ، صورت خود را بشویید و حتی فقط صورت خود را لمس کنید ، در غیر این صورت خطر عوارضی مانند عفونت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد .

 

تا به اینجای مطلب تا حد زیادی پاسخ سوال چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ برای شما روشن شد ، با ما باشید تا یا یک روش معروف دیگر هم آشنا شوید .

استفاده از روش فیلر برای رفع چین و چروک پیشانی

در این قسمت از مقاله چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ به معرفی یکی از روش های موثر به نام فیلر برای از بین بردن چین و چروک پیشانی می پردازیم . فیلر یک ژل متراکم بر پایه اسید هیالورونیک است ، که ماندگاری بسیار بالایی دارد .

بنا بر تشخیص پزشک و بالا رفتن اثر بخشی فیلر ممکن است اسید هیالورونیک با مواد مغذی دیگری نیز ترکیب شود . این مواد از طریق تزریق و با کمترین عوارض روی پوست اعمال می شوند ، تا چین و چروک را از بین ببرند .

البته این روش با وجود اثر بخشی بالا ، به همه افراد توصیه نمی شود و برای افراد باردار و شیرده ، مبتلا به تبخال و عفونت پوستی ، انکولوژی ، آلرژیک ، انجام آن غیر مجاز است . پیش از انجام این عمل بهتر است که با پزشک زیبایی خود راجع به شرایط جسمی و سلامتی خود صحبت کنید ، تا مشکلی برای شما ایجاد نشود .

 

استفاده از روش فیلر برای رفع چین و چروک پیشانی

در پایان

در مقاله چگونه می توان از چین و چروک پیشانی خلاص شد ؟ از گروه زیبایی درسا کلینیک سعی بر این داشتیم تا با بیان ساده شما را با روش های رایج ، کم عارضه و موثر رفع چین و چروک صورت آشنا کنیم .

مرکز زیبایی درسا کلینیک از مراکز معروف و خوشنامی است ، که خدمات زیبایی مختلف مانند فیلر ، بوتاکس ، مزوتراپی ، لیفت ، لیزر ، لایه برداری ، و … را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و زیر نظر بهترین پزشکان زیبایی ایران ارائه می دهد .

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »