خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس

چکیده محتوا

کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس

کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس فوق العاده می باشد، این تجهیز یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های لیزری است که برای رفع موهای زائد، جوان سازی پوست، رفع ضایعات عروقی، رفع تاتو و پیکر تراشی غیر تهاجمی به کار می رود.

این دستگاه با استفاده از دو نوع لیزر مختلف، یعنی لیزر اِن دی یَگ و لیزر الکساندرایت، قادر است به صورت همزمان و با تنظیمات مختلف بر روی تمام تایپ های پوستی (از ۱ تا ۶) اثرگذار باشد.

این دستگاه توسط شرکت سایناشور امریکا ساخته شده است که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه های لیزر در جهان است.

این دستگاه با دارا بودن سرعت بالا، قدرت بالا، امنیت بالا و کاربرد آسان، کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس یکی از بهترین گزینه ها برای کلینیک های زیبایی درسا کلینیک و درمانگاه های پوست و مو است.

لیزر سایناشور الیت پلاس و راز زیبایی و جوان سازی

لیزر سایناشور الیت پلاس یک دستگاه لیزری پیشرفته است که می تواند پوست را جوان سازی کند و به آن شفافیت و لطافت ببخشد. این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا برخی از مزایای این دستگاه عبارتند از:

  • مناسب برای تمامی پوست ها، حتی پوست های برنزه و تیره
  • رفع موهای ضخیم و نازک با کارایی بالا و تعداد جلسات کم
  • دارای سیستم ضد درد کولینگ پیشرفته که درد را به حداقل می رساند
  • رفع تاتوهای تیره و رنگی با حفظ بافت پوست

جوان سازی پوست با تحریک کلاژن سازی و کاهش چین و چروک را می توان از کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس نام برد.

 کاربرد دستگاه الیت پلاس چیست و چگونه عمل می کند؟

در بررسی کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس باید بگوییم، که این محصول به دلیل ساختار منحصر به فردش، کارایی بالایی دارد؛

  • رفع موهای زائد

این دستگاه با ارسال پرتو نور با انرژی بالا به سطح پوست، موجب جذب انرژی توسط رنگدانه های مو و فولیکول های مو می شود. در نتیجه، حرارت ایجاد شده باعث نابود شدن ریشه مو و جلوگیری از رشد مجدد آن می شود.

·         جوان سازی پوست

یکی دیگر از کاربرد دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس این است که این دستگاه با تحریک کلاژن سازی در پوست، باعث کاهش چین و چروک، سفت شدن پوست، رفع لک ها و جای جوش، افزایش رطوبت و درخشندگی پوست می شود. این دستگاه برای جوان سازی صورت، گردن، دکلته، دست و بدن مناسب است.

·         رفع ضایعات عروقی

این دستگاه با تولید نور با طول موج خاص، قادر است به صورت هدفمند بر روی ضایعات پیگمانته (مثل خال، کک و مک، لک های خورشیدی) و عروقی (مثل قطعات قرمز، خال قرمز) عمل کند و آن ها را نابود کند. در عین حال، بافت های سالم پیرامون آن ها آسیب نمی بینند.

 

  • رفع تاتو

این دستگاه با تولید نور با طول موج مناسب برای رنگ های مختلف تاتو، قادر است به صورت انتخابی بر روی رنگدانه های تاتو عمل کند و آن ها را شکافته و خارج کند. در نتیجه، تاتو به مرور زمان کم رنگ و حذف می شود. این دستگاه برای حذف تاتو های ساده و پیچیده مناسب است.

 کاربرد دستگاه الیت پلاس چیست و چگونه عمل می کند؟

·         پیکر تراشی غیر تهاجمی

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس این است که با استفاده از نور با فشار بالا، قادر است به صورت عمقی بر روی بافت چرب خالص عمل کند و آن را از بین ببرد. در نتیجه، حجم و اندازه نواحی مورد نظر کاهش می یابد و شکل بدن بهبود می یابد. این دستگاه برای پیکر تراشی شکم، بازو، ران، ساق و سینه مناسب است.

 

با سایناشور الیت پلاس با موهای زائد خدافظی کنید

سایناشور الیت پلاس یک دستگاه لیزری پیشرفته است که با استفاده از دو نوع لیزر الکساندرایت و اِن دی یَگ می تواند موهای زائد را به صورت دائمی از بین ببرد. همچنین دارای سیستم ضد درد کولینگ پیشرفته است که درد را به حداقل می رساند. سایناشور الیت پلاس دارای تاییدیه FDA آمریکا و ساخت کمپانی سایناشور است.

این دستگاه نیز همچون دستگاه های دیگر دارای مزایا و معایبی می باشد برخی از مزایای و کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس عبارتند از:

  • رفع موهای زائد با کارایی بالا و تعداد جلسات کم
  • رفع تاتوهای تیره و رنگی با حفظ بافت پوست

جوان سازی پوست با تحریک کلاژن سازی و کاهش چین و چروک

موارد زیر بیانگر عملکرد فوق العاده این روش زیبایی می باشد؛

مقاله پیشنهادی: آموزش تزریق بوتاکس صورت

·         قابلیت تنظیم طول موج و انرژی

این قابلیت باعث می شود که درمان با این دستگاه بسیار دقیق، کارآمد و مناسب با نوع پوست و مو هر فرد باشد.

·         سرعت بالا و زمان کوتاه درمان

این دستگاه با دارا بودن فرکانس بالا، قادر است در هر ثانیه تعداد زیادی پالس نور را به سطح پوست بفرستد.

·         امنیت بالا و عوارض کم

این دستگاه با استفاده از سیستم خنک کننده همزمان، قادر است به صورت مداوم جریان هوای سرد را به سطح پوست بفرستد.

·         کاربرد چند منظوره

علاوه بر کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس می توان از ان برای رفع موهای زائد، قابلیت درمان ضایعات پوستی مختلف را نیز استفاده کرد.

اجزای دستگاه سایناشور الیت پلاس

این دستگاه دارای یک نمایشگر است که پارامتر ها و اطلاعات مربوط به درمان را نشان می دهد. برای تغییر پارامتر ها از دکمه های جهت دار استفاده می شود.

دکمه Standby باعث می شود که دستگاه از حالت شات زدن خارج شود. دکمه ready نیز برای آغاز به کار با دستگاه مورد نیاز است.

دکمه توقف اضطراری وجود دارد که در صورت فشردن آن، دستگاه کاملا متوقف می شود.‌ پورت کالیبراسیون نیز در دستگاه قرار دارد که هند پیس باید همواره در آن قرار گیرد.

پدال پایی نیز برای کنترل شات زدن توسط پا وجود دارد.‌ هند پیس این دستگاه با ۷ اسپات سایز مختلف (۱۸-۳ میلی متر) برای انجام درمان های گوناگون مناسب است.

سیستم کنترل سطح آب نیز در این دستگاه وجود دارد که امکان کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس را برای بررسی مقدار آب درون دستگاه فراهم می کند.

اجزای دستگاه سایناشور الیت پلاس

سخن پایانی

با دانستن کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس متوجه شدید که این دستگاه یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های لیزری است که برای رفع موهای زائد و ضایعات پوستی به کار می رود. و همچنین درباره مشخصات، کاربرد ها و مزایای این دستگاه توضیح دادیم. شما می توانید برای شناخت بهتر و ارائه خدمات بهتر به درسا کلینیک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »