خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاربردهای لیزر آیکون ، عوارض و مزایا دستگاه لیزر آیکون

چکیده محتوا

کاربردهای لیزر آیکون ، عوارض و مزایا دستگاه لیزر آیکون

کاربردهای لیزر آیکون موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو می باشد. لیزر آیکون از مدرن ترین تکنولوژی های لیزر در ایران و جهان است، که به واسطه اثر بخشی عالی و عوارض کم نزد تیم پزشکی و مشتریان بسیار محبوب شده است.

لیزر آیکون یک دستگاه کارآمد برای جوان سازی، لاغری، سفتی پوست و… است. البته کاربردهای لیزر آیکون به این موارد ختم نمی شود، در این مقاله با ما باشید، تا با این فناوری بیشتر آشنا شوید.

معرفی دستگاه لیزر آیکون

دستگاه لیزر آیکون از جدیدترین فناوری های لیزر در جهان است، که توسط شرکت آمریکایی سایناشور طراحی و تولید گردیده است. کاربردهای لیزر آیکون به دلیل غیر تهاجمی بودن این تکنولوژی بسیار وسیع است.

این دستگاه بدون صدمه رساندن به سطح پوست، به تحتانی ترین لایه های پوست وارد می شود و عملیات خود را برای بهبود پوست انجام می دهد. این فناوری در جهان بی همتا و منحصر به فرد است؛ از این رو نزد پزشکان و مراجعه کنندگان محبوبیت زیادی دارد.

دستگاه لیزر آیکون با نفوذ در اعماق پوست، کلاژن سازی پوست را در جای زخم برجسته منظم نموده، که این مسئله سبب از بین رفتن جای زخم و هم سطح و هم رنگ شدن آن با پوست اطراف می گردد.

اما کاربردهای لیزر آیکون فقط به رفع اسکار برجسته محدود نمی شود، بلکه این دستگاه قادر است جای زخم فر رفته را نیز بهبود ببخشد، به مرور آن را هم سطح و هم رنگ پوست کند.‌ در واقع این دستگاه با فناوری خاص و مدرن خود قادر است، تمام انتظارات مشتریان را از حذف اسکار گرفته تا جوان سازی و لاغری برآورده کند.

معرفی دستگاه لیزر آیکون

ویژگی های دستگاه لیزر آیکون

دستگاه لیزر آیکون ویژگی های بسیار منحصر به فرد و کارآمدی دارد. در واقع کاربردهای لیزر آیکون به لطف این ویژگی های یونیک گسترده شده است. مهمترین ویژگی های این دستگاه لیزر عبارتند از؛

  • این دستگاه دارای اسکنر پوست بدون نیاز به دوره نقاهت می باشد.
  • این دستگاه مجهز به هندپیس های گوناگون جوان سازی ۳۶۰ درجه می باشد.
  • این فناوری مجهز به سیستم خنک کننده نیز می باشد.
  • این تکنولوژی قابلیت درمان ترکیبی با دیگر متد ها را دارد.

در واقع دستگاه لیزر آیکون با بهره گیری از این ویژگی های یونیک خود، کاربردهای گسترده ای دارد و در نواحی مختلف بدن مانند اطراف چشم، پوست صورت، پوست گردن، بازوها و ران ها استفاده شود. استفاده از این فناوری با هیچ محدودیتی برای زیبا جویان روبرو نیست، مگر اینکه در موارد خاص پزشک استفاده از این لیزر را برای برخی افراد با بیماری های زمینه ای ممنوع کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع لیزر فول بادی

کاربرد دستگاه لیزر آیکون

تا به اینجای مقاله با دستگاه لیزر آیکون و ویژگی های آن آشنا شدید. در این بخش از مقاله شما را با کاربردهای لیزر آیکون آشنا می کنیم. مهمترین کاربردهای این فناوری عبارتند از؛

  • این فناوری همانند سایر دستگاه های لیزر قادر است، موهای اضافه را در تمام نواحی بدن برای مدت طولانی از بین ببرد.
  • دیگر کاربرد این دستگاه جوان سازی پوست است‌.
  • برطرف نمودن انواع اسکار برجسته و فرو رفته از دیگر کاربردهای لیزر آیکون می باشد.
  • این دستگاه قابلیت از بین بردن جای سوختگی را دارد.
  • این تکنولوژی تمام زائدات پوستی را همانند جای زخم، جاش جوش و… را التیام می بخشد.
  • از بین بردن انواع خال، کک و مک و لک از دیگر کاربردهای این دستگاه است.
  • این دستگاه قادر به حذف چین و چروک های ریز و سطحی در اطراف لب، چشم و پیشانی می باشد.
  • در نهایت لیزر آیکون ضایعات عروقی آشکار را از بین می برد.‌

کاربرد دستگاه لیزر آیکون

نحوه عملکرد دستگاه لیزر آیکون

حال که با کاربردهای لیزر آیکون آشنا شدید، در این بخش با ما همراه باشید، تا شما را با نحوه عملکرد این فناوری آشنا کنیم.

برای انجام این لیزر بنا بر خواسته درمانگر یا باید لباس مخصوص کلینیک را به تن داشته باشید، یا اینکه باید در نواحی مورد نظر پوششی نداشته باشید، تا لیزر روی ناحیه مورد نظر اعمال شود.

در این فرآیند دو هندپیس خاص را با توجه به شرایط پوستی، شرایط جسمانی و خواسته فرد انتخاب می کنند، سپس عملیات درمان آغاز می شود، فرآیند لیزر آیکون در کمتر از سی دقیقه به پایان می رسد.‌

پس از پایان این عملیات بافت پوست احیا شده، پوست سفت، با طراوات و عاری از هر گونه چین و چروک، اسکار، جای آکنه، لکه و … می شود. در مدت زمان کوتاهی پوست زیبا و جوان می گردد.

مزیت های دستگاه لیزر آیکون

دستگاه لیزر آیکن از مدرن ترین فناوری های لیزر در جهان می باشد، که مجهز به هندپیس های متنوع و نور OPL می باشد. این دستگاه به دلیل فناوری خاص خود مزایای بیشماری دارد، که این مزایا سبب گستردگی کاربردهای لیزر آیکون شده است.

از مزایای این فناوری برای لیزر در زمینه جوان سازی می توان به مجهز بودن به دو هندپیس با طول موج ۱۵۴۰ و ۲۹۴۰ نانو متر اشاره نمود، که این دو هندپیس اثر بخشی بسیار بالایی در جوان سازی پوست در مقایسه با دیگر فناوری های لیزر دارند.

مزیت دیگر این تکنولوژی این است، که پس از انجام لیزر نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت ندارید. پس از بیرون آمدن از کلینیک لیزر فقط کافی است، نکات مراقبتی را رعایت کنید و به فعالیتهای روزمره خود برگردید.

همینطور می توان روی این دستگاه یک هندپیس به نام MAC cj برای رفع ضایعات عروقی، جای آکنه، اسکار و … نصب نمود. از دیگر فواید این دستگاه می توان به این نکته اشاره کرد، که از آنجایی که این فناوری غیر تهاجمی است، برای درمان برخی بیماری های مانند لیکن پلان به کار گرفته می شود.

در پایان این بحث باید گفت که، این دستگاه قابلیت ترکیب شدن با میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، PRP و … را برای اثر بخشی بالاتر دارد.

عوارض دستگاه لیزر آیکون

تا به اینجای مقاله با تمام جنبه های این دستگاه از کاربردهای لیزر آیکون گرفته تا مزایای آن آشنا شدید. همانگونه که متوجه شدید، این دستگاه غیر تهاجمی بوده و برخلاف سایر فناوری های لیزر باعث سوختگی، خارش و زخم در پوست نمی گردد.

البته پس از انجام لیزر روی پوست قرمزی و تورم ایجاد می شود، که هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند و پس از چند روز خود به خود رفع می شود.

اگر در زمان لیزر روی صورت و بدن خود جوش فعال داشته باشید، با تماس پرتو این دستگاه روی پوست این جوش ها روی سطح پوست می آیند، که راه درمان آن نیز مصرف آنتی بیوتیک است.

عوارض دستگاه لیزر آیکون

 سخن پایانی

مقاله کاربردهای لیزر آیکون|عوارض و مزایای دستگاه لیزر آیکون توسط متخصصین مرکز زیبایی درسا کلینیک نگاشته شده است. درسا کلینیک مجهز به پیشرفته ترین دستگاه لیزر از جمله لیزر با فناوری آیکون است، که عملیات زیبایی و جوان سازی پوست را توسط متخصصین ماهر خود برای زیبا جویان انجام می دهد.

اگر قصد جوان سازی پوست خود را دارید، برای اخذ نوبت یا دریافت مشاوره رایگان از طریق سایت درسا کلینیک با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »