خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت ابرو روی تتو ممکن است؟

چکیده محتوا

کاشت ابرو روی تتو ممکن است؟

به چهره خود درون آینه نگاهی بیندازید! ابروهای خود را ببینید. اگر که ابرو از چهره شما حذف شود، یا نقصی داشته باشد، چه می شود! ابروها در زیبایی و جذابیت چهره نقش بسیار پُر رنگی دارد. به همین خاطر این روزها برای آراستن آن روش هایی مختلف وجود دارد! بگذریم، امروز ما موضوع کاشت ابرو روی تتو را بررسی می کنیم.

آیا روش تتو برای زیبایی ابروها دائمی می باشد! یا این که ما می توانیم، بعد از مدّت زمانی ابروهای خود را به حالت قبلی خود بازگردانیم؟ آیا امکان خلاصی از تتوی ابرو برای ما وجود دارد! چگونه این کار را انجام دهیم؟ با ما همراه شوید، تا جوابِ تک تک سؤالات خود را دریافت کنید.

کاشت ابرو برروی تتو مگر می شود؟

دقیقاً درست است! شما می توانید، کاشت ابرو روی تتو را انجام بدهید. گاهی اوقات برخی از پزشکان از شما می خواهند، قبل از انجام کاشت ابرو تتو انجام بدهید. ولی دلیل آن چیست! در واقع حین انجام تتو رنگ دانه هایی به لایه زیرین پوست صورت شما انتقال پیدا می کند.

رنگ دانه هایی که به این لایه انتقال پیدا کرده، برای مدّت زمانی طولانی باقی می ماند. ولی گاهی اوقات شما از تتو خسته شده و می خواهید، آن را خنثی یا به اصطلاح پاک کنید. در چنین شرایطی پزشکِ معالج شما با انتقال رنگ دانه هایی دیگر به لایه زیرین پوست چنین کاری را انجام می دهد.

ولی چرا گاهاً پزشکِ معالج از شما می خواهد، قبل از انجام کاشت تتوی ابرو انجام بدهید؟ شاید برای شما هم جالب باشد، ولی گاهی اوقات بعد از کاشت تارهای ابروی شما می ریزد. امّا اگر که تتو داشته باشید، شکل ظاهری ابروهایتان حفظ می شود. پس کاشت ابرو روی تتو کاملاً ممکن است!

کاشت ابرو برروی تتو مگر می شود؟

با فرآیند کاشت ابرو برروی تتو بیشتر آشنا بشوید

قبل از آن که برروی تتو کاشت ابرو کنید، به این مسئله توجه داشته باشید؛ به دلیل این که در فرآيند تتو رنگدانه هایی خاص به لایه ی زیرین پوست انتقال می یابد، مدل تتو حفظ می شود.

پس شما باید مدل ابروهای تتو شده خود را دوست داشته باشید. در غیر از این صورت به پزشکِ خود بگویید قسمت هایی که دوست ندارید، را حذف کند. سپس یک مدل جدید برای صورت شما طراحی نماید. پس از طراحی مدل جدید ابرو روی صورت شما روند کاشت ابرو روی تتو آغاز می شود. نمونه ها از موهای کفِ سَر شما تهیه می شود.

دو قسمت برای برداشتن نمونه بهترین گزینه است. یکی پشت سر شما و دیگری نزدیک به گوش ها است. اِف آی تی (FIT) و اِف یو تی (FUT) دو روش معمول است، که در کاشت ابرو توجه بسیاری به آن ها می شود. نمونه های مورد نیاز برای کاشت ابرو روی تتو با توجه به مدل و پهنی ابروی آنها با همدیگر متفاوت می باشد. اگر که نمونه را با نامِ گرافت شنیدید، تعجب نکنید.

با فرآیند کاشت ابرو برروی تتو بیشتر آشنا بشوید

·         روش اِف یو تی

این روش از کاشت ابرو به برداشت نواری گرافت ها مشهور است. بنابراین بُرشی نواری شکل در پشت سَر یا نزدیک به گوش‌تان ایجاد خواهد شد. بعد از این کار نمونه برداشته شده و با استفاده از بخیه این قسمت ترمیم پیدا می کند. پس از چنین کاری پزشک گرافت را از نمونه استخراج کرده و در محل موردنظر کاشت می نماید.

·         روش اِف آی تی

یکی دیگر از روش های کاشت ابرو که ممکن است، به واسطه ی پزشکان بسیاری انجام بشود، روش FIT است. در روش اِف آی تی حفره ای بسیار جزئی در قسمت مد نظر برای استخراج گرافت انجام می شود. حفره به قدری کوچک است، که برای ترمیم نیاز به بخیه ندارد! البته این روش برای کاشت ابرو روی تتو چندان مناسب نیست.

شما می توانید، از اِف آی تی برای ترمیم ابروها استفاده کنید. البته اگر که از نتیجه به دست آمده چندان راضی نبودید، امکانِ کاشت به روش FUT برای شما ممکن است.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس در تهران و کرج

کاشت ابرو برروی تتو دارای چه مزیت هایی است؟

در کاشت تمامی اقدامات انجام شده به واسطه ی پزشکان شما در لایه های رویه ی پوست شما انجام می شود. پس هیچ گونه آسیبی سلامتی شما دوستان عزیز را تهدید نخواهد کرد. به دلیل آن که سَر شما حالت عضلانی دارد، خطرِ عفونت به صفر می رسد. از سویی تمامی مراحل مربوط به کاشت ابرو روی تتو تنها در یک جلسه کوتاه مدّت انجام می شود.

 

کاشت ابرو برروی تتو دارای چه مزیت هایی است؟

شاید که شما یک سؤال بسیار مهم داشته باشید. این که اگر بانک موی ما در قسمتِ سَر کم پشت باشد، چه می شود؟ اگر ما دارای تارهایی نازک یا طاسی باشیم، چه! نگران نباشید، نمونه برای کاشت ابرو امکان تهیه از سایر نقاط بدن را هم دارد. ولی توجه داشته باشید، که ابروی شما کم پشت تر خواهد بود.

آیا قبل از کاشت ابرو نیاز به مراقبت داریم‌؟

قبل از این که به کاشت ابرو روی تتو اقدام بنمایید، برخی از سؤالات توسطِ پزشکِ معالج از شما پرسیده خواهد شد. این که آیا بیماری خاصی داشته اید؟ یا داروی خاصی استفاده می کنید‌! یا به داروی خاصی حساسیت دارید! آزمایش خون از خودتان تهیه کرده اید!

سعی کنید، قبل از انجام کاشت ابرو روی تتو برای حداقل ۱۲ روز از میل داروهای مسکن خودداری نمایید. استرس و تنش را از خود دور کرده و پیش از کاشت وعده غذایی سبک داشته باشید.

آیا بعد از کاشت ابرو نیاز به مراقبت داریم‌؟

نگران نباشد، اگر که بعد از انجام کاشت شاهد وجودِ زخم هایی در محل موردنظر بودید. خارش و التهاب هم از جمله علائم معمول است. برای رفع تمامی این علائم پزشکِ معالج پماد و مسکن هایی برای شما تجویز خواهد کرد. حتماً رژیم غذایی سالم و مفید داشته باشید. از آنجا که سلول‌ های شما در این قسمت آسیب دیده است، باید به خوبی خود را تقویت کنید. این گونه بافت آسیب دیده به زودی ترمیم می شود. مطمئن باشید!

استفاده از مواد مغذی را در برنامه غذایی خود جای بدهید. قرص آهن، ویتامین ها، روی و امگا ۳ مصرف کنید. همچنین ماهی، سبزیجات، مغز، لوبیا، گوشت پرندگان را در برنامه غذایی خودتان قرار داده و آنها را فراموش‌ نکنید. با مصرف این مواد مغذی یا مواد غذایی قطعاً سریع تر بهبود پیدا می کنید.

آیا ما می توانیم، کاشت ابرو انجام بدهیم؟

آیا انجام کاشت ابرو روی تتو برای ما مناسب است! قطعاً همینطور است. علاوه بر این دَست از افراد شمایی که دارای ابروهایی کم پشت هستید، امکانِ کاشت ابرو را دارید.

کاشت ابرو دقیقاً چقدر ماندگار است؟

این روزها بسیاری از افراد مُد روز را در نظر می گیرند و دوست دارند، زیباتر از اطرافیان خود باشند. قطعاً شما زمانی می توانید، زیبا و جذاب باشید، که تمامی تغییرات برروی صورتتان طبیعی باشد. مثل؛ کاشت ابرو روی تتو که از طرف شما انتخاب می شود!

 

دوستان عزیز همانطور که گفتیم؛ در کاشت ابرو، موی طبیعی از سَر یا بدنتان گرفته می شود. به همین خاطر ابروها کاملاً طبیعی به نظر می رسد. علاوه بر شکل ظاهری گرافت کاشته شده در ناحیه ابروی شما رشد طبیعی را تجربه خواهد کرد.

هزینه مربوط به کاشت ابرو

یکی دیگر از مهم ترین سؤالات شما از ما هزینه مربوط به کاشت ابرو روی تتو است. پزشک انتخابی از جانب شما باید دارای تجربیات لازم در زمینه کاشت باشد. باید با در نظر گرفتن مدل تتو و طول ابروها این کار انجام بشود. نکته جالب توجه این که مقدار تراکم ابروها (یعنی گرافت هایی که در این قسمت کاشته می شود.) به صورت مستقیم برروی هزینه اثر می گذارد.

علاوه بر این ها هزینه این کار به عوامل دیگری هم چون؛ تخصص پزشک، کلینیک و اعتبار آن، و… هم بستگی دارد.

کلینیک زیبایی درسا

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی کاشت ابرو روی تتو پرداختیم. همانطور که خواندید شما امکانِ کاشت ابرو برروی تتو را دارید! در واقع در صورت چنین کاری ابروهای شما زیباتر از قبل دیده شده و در صورت ریزش تارهای کاشته شده شما دچار استرس نمی شوید. (بعد از کاشت ابرو در یک دوره تارِ موی کاشته شده ریزش پیدا کرده، سپس موها رشد پیدا می کند. پس نگران نباشید!)

امیدواریم که با اطلاعات ارائه شده از جانب ما بتوانید، بهترین راه را انتخاب بنمایید. البته شما می توانید، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »