خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

چکیده محتوا

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

این سؤال که کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ به صورت کاملاً دقیق قابل پاسخ دادن نیست! تصور کنید، اکنون کارِ کاشت ابرو شروع شده است. از زمانِ جراحی و پیوند فولیکول مو تا به اتمام رسیدنِ کار امکان دارد، مراحل مختلفی پشت سَر گذاشته شود. در این بینابین باید به شرایط خودِ فردِ مراجعه کننده نیز توجه شود. مثلاً برخی از مراجعه کنندگان باید آزمایشاتی بیشتر برای انجام کاشت پشت سَر بگذارند.

از سویی امکان دارد، مراحل پیوند گرافت مو در برخی از افراد به نسبت دیگر داوطلبان پیچیدگی بیشتری داشته باشد! پس اگر که شما به دنبال پاسخ سؤال خود هستید، در ادامه این مطلب از درسا کلینیک با ما همراه باشید. ما به تمامی سؤالات شما در این زمینه جواب خواهیم داد.

اصلاً شما می دانید، که کاشت ابروها چه مدّت زمان طول می کشد؟

حال که شما جهتِ کاشت ابرو اقدام نموده اید، به یکی از پُر تکرارترین سؤالات شما پاسخ خواهیم داد. اینکه کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ بیایید، با همدیگر راحت تر صحبت کنیم. برخی از جلسات مربوط به کاشت بنابر دلایلی مختلف مثل شرایط خودِ فردِ مراجعه کننده یا روش به کارگیری درمان کوتاه تر یا طولانی تر می شود!

پس ما نمی توانیم، به صراحت و بسیار دقیق سؤال شما را پاسخ بدهیم. با این وجود‌ با توجه به تجربیات چند ساله خود در درسا کلینیک شاید بتوانیم، کمی شما را راهنمایی کنیم. در ادامه همراه ما باشید، تا شما را به خوبی در این زمینه راهنمایی کنیم.

چقدر طول می کشد، تا مراحل کاشت را سپری کنیم!

به دور از اینکه کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ از اوّلین جلسه ای که شما برای مشاوره نزدِ یک متخصص رفته اید، تا نقاهت کامل یک ماه طول می کشد. البته خودِ این مسئله نیز تحت تاثیر عواملی مختلف است، که در ادامه متن بازگو خواهیم کرد؛

  • فواصل موجود بین جلسات
  • شرایط بانک موی شما برای کاشت
  • شدّت و میزان ریزش تارهای ابرو
  • شرایط و وضعیت خودِ شما و آزمایشات لازمه
  • وجودِ زمان ویزیت جهتِ انجام مشاوره حضوری

علاوه بر اینکه کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ شما باید بدانید؛ مراحل کاشت ابرو چه مدّت زمان طول خواهد کشید. اصلاً چقدر شما باید در انتظار باشید، تا به بهبودی کامل دست پیدا کنید. برای جوابِ به تک تک سؤالات خود در ادامه متن همراه ما باشید.

 

چقدر طول می کشد، تا مراحل کاشت را سپری کنیم!

اوّل مشاوره و معاینه حضوری انجام می شود!

یکی از مهم ترین مراحلی که شما باید پشت سَر بگذارید، مشاوره و معاینه حضوری است. زیرا در این جلسه بررسی می شود، که اصلاً شما کاندیدای خوبی برای انجام این کار هستید! یا اصلاً نمی توانید، در راستای انجام کاشت اقدامات لازمه را انجام بدهید!

علاوه بر تمامی اینها شما می توانید، طی این جلسه سؤالات خود را از متخصص پرسیده و از او بخواهید، شما را در این مسیر یاری رساند. ولی به دور از این که کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ نمی توان گفت؛ شما باید چند روز جهتِ دریافت نوبت برای مشاوره حضوری در انتظار باشید.

خود جلسه مشاوره زیاد زمان نمی برد و تنها یک الی دو ساعت طول می کشد. البته اگر که شما سؤالات زیادی نداشته باشید و مشکل خاصی از نظر متخصص وجود نداشته باشد، احتمالاً بعد از چند دقیقه به شما اجازه طی نمودنِ مراحل بعد داده شود.

مرحله دوّم آزمایشات قبل از کاشت ابرو است!

اکنون وارد مرحله دوّم و نزدیک به این که کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ شده ایم. برخی از شرایط عمومی مراجعه کننده به صورت سرپایی و بدون انجام آزمایشات خاص قابل تشخیص است. ولی اغلب پزشکان مخصوصاً پزشکان دلسوز چنین ترجیح می دهند، که بدون انجام آزمایشات مربوطه وارد عمل نشوند.

شاید که شما بپرسید، اصلاً در این آزمایش ها چه چیزهایی مشخص می شود؟ بلی، دوستان در آنها غلظت خون شما، بیماری هایی خاص یا آلرژی شما به برخی داروها تجزیه و تحلیل می شود. نگران نباشید، انجام این آزمایشات به زمان بسیاری نیاز نداشته و نهایتاً یک روز به طول می انجامد. ولی شما باید جهتِ دریافت نتیجه آزمایش چند روزی را صبر کنید.

 

مرحله دوّم آزمایشات قبل از کاشت ابرو است!

 

مرحله سوّم انتخاب مدل ابرو برای کاشت می باشد!

به دور از این که کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ طراحی آن واقعاً کاری سخت و قابل تأمل است. زیرا ابروی طراحی شده لازم است، با حالت چهره شما همخوانی داشته باشد! در غیر از این صورت نتیجه کار چندان دلنشین و زیبا نمی شود! شاید هم شما را مجبور کند، تا در صورت پاک کردن آن اقدام کنید.

ابروی طراحی شده ابتدا با استفاده از تجهیزاتی خاص برروی صورت شما پیاده سازی می شود. اگر که شما رضایت داشته و خواستار اجرای مراحل بعدی شوید، کار متخصصان ما شروع خواهد شد. دوستان اکنون ما وارد مراحل کاشت شده و در جواب به اینکه کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ باید گفت؛ این مرحله حدوداً یک ساعت طول می کشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

کاشت ابرو چند جلسه طول می کشد؟

اکنون مراحل کاشت ابرو شروع شده است. اغلب کاشت ابروها در یک جلسه به پایان می رسد. پس نگران صرف زمان بسیار نباشید! معمولاً کاشت ابروی شما به شیوه FUT انجام شده و در دو مرحله صورت می پذیرد. یکی از این مرحله ها برداشت گرافت بوده و دوّمی کاشت آنها در قسمت ابروی شماست. اینکه کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ به مقدار فولیکولی بستگی دارد، که در پروسه کاشت پیوند زده خواهد شد.

ولی اگر که در یک نگاه کلّی به سؤال شما پاسخ بدهیم، اغلب کاشت ابروها پنج ساعت یا کمی بیشتر طول می کشد! یعنی شما می توانید، در پنج ساعت به ابروهایی بسیار زیباتر و دلنشین تر دست پیدا کنید.

درباره دوره نقاهت کاشت ابرو کمی بیشتر بدانید!

اکنون ما به نفس های پایانی کاشت ابروهای شما رسیده ایم. شاید که شما در جوابِ به سؤال خود که کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ نسبت به دوره نقاهت هم کنجکاو باشید. این دوره با توجه به متابوليسم بدن هریک از شماها با دیگری تفاوت هایی دارد.

ولی اغلب مراجعه کنندگان ما چنین گزارش داده، که بعد از یک روز استراحت به انجام کارهای روزانه خود ادامه داده اند. ولی معمولاً متخصصان چنین توصیه می کنند، که تا ده روز برای مراقبت هرچه بیشتر از ابروهای خود فعالیت هایی سنگین انجام ندهید. قطعاً شما این گونه به نتیجه ای بهتر و زیباتر دست پیدا خواهید کرد.

 

درباره دوره نقاهت کاشت ابرو کمی بیشتر بدانید!

 

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی اینکه کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟ پرداختیم. قطعاً شما اکنون به پاسخ بسیاری از سؤالات خود دست پیدا کرده اید. این که قبل از کاشت باید از جلسه مشاوره استفاده نموده و آزمایشات مربوطه را انجام بدهید.

همچنین می دانید، که کاشت ابرو تنها در یک جلسه پنج ساعته یا کمی بیشتر قابل انجام است. دوره نقاهت طولانی مدّتی هم ندارد! امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از درسا کلینیک برای شما مفید بوده باشد. البته در صورت وجودِ سؤالات بیشتر شما می توانید، با متخصصان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »