خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟

چکیده محتوا

کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟

کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ این یکی از مهم ترین سؤالات شماست، که از ما می پرسید. در واقع یکی از بزرگ ترین مزایای انجامِ کاشت ماندگاری آن است. در این رو‌ش از موهای سَرتان کمک گرفته می شود. همانند قسمتِ پشت سَر که کمتر در معرض ریزش موست و فولیکول موی قدرتمندتری دارد. در واقع برای تثبیت شدنِ دوره درمان باید مدّت زمانی را تحمل کنید. امّا بعد از این بازه زمانی رشد ابروها زیبایی دو چندان به صورتِ شما باز می گرداند.

بگذریم! اکثر شما از ما جویای مدّت زمان ماندگاری کاشت ابرو می شوید. برای جوابِ به این سؤال شما باید جهات گوناگونی بررسی بشود. پس توصیه ما به شما این است، که در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

چقدر طول می کشد، تا موهای کاشته شده در ابرو ثبات پیدا کند!

شمایی که در راستای پیوند طبیعی ابرو اقدام نموده اید، باید حدود یکسال صبر کنید. مطمئن باشید، شما در این مدّت زمان نتیجه کامل از پیوند ابرو را مشاهده خواهید کرد. نخستین تارهای مو پس از یک ماه از کاشت شروع به رشد می کنند. این تارها اغلب نازک بوده و به صورت نامرتب هستند!

برای آنکه به کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ برسیم، باید صبر کنید. چرا که در ماه دوّم و سوّم این تارها شروع به ریختن خواهند کرد. شاید که نگران شده و از انجام کاشت پشیمان بشوید! امّا استرسی به دِل خود راه ندهید. چرا که این ریزش ها مربوطِ به ساقه بسیار شکننده موها بوده و هیچ گونه ارتباطی با فولیکول مو ندارد.

رشد دائمی موهای ابرو از ماه چهارم کاشت شروع خواهد شد و تا یک سال ادامه پیدا می کند. پس برای پاسخ به اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ باید به بعد از یکسال نگاه اندازیم.

 

چقدر طول می کشد، تا موهای کاشته شده در ابرو ثبات پیدا کند!

آیا درباره دوام کاشت ابرو اطلاعاتی دارید؟

چندی پیش ابروهایی نازک بسیار محبوب بود. به گونه ای که بخشی از زیبایی چهره بانوان را رَقم می زند. ولی این روزها تعریف زیبایی تغییر کرده است. ابروهایی پهن و پُر پشت تر بین بانوان مطرح بوده و تمامی آنها خواستار داشتنِ چنین ابروهایی هستند.

به همین خاطر خانم هایی که دارای ابروهایی کم پشت و نازک هستند، به دنبال یک راهکار برای پهن تر شدنِ آنها می باشند. همچنين سؤالاتی چون اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ از ما می پرسند. کاشت ابرو یک گزینه بسیار ایده آل برای شماست. چرا که بعد از کاشت دیگر نیازی به استفاده از راه کارهایی موقت برای پُر کردنِ این عضو نیستید. دیگر شما گرفتار مشکلاتی چون عفونت یا حساسیت ناشی از روش های موقت هم نمی شوید!

در ارتباط با اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ باید گفت؛ دائمی می باشد. همچنین نتایجی طبیعی نسیب حال شما می کند. کاشت مو از گذشتگان بسیار دور روی کار آمده ولی کاشت ابروها برای نخستین بار به سالِ۱۹۹۰  باز می گردد.

ما این اطمینان را به شما می دهیم، کاشت ابروها به دلیل نیازمندی کار به ظرافت بیشتر از کاشت مو سخت تر است. طراحی کردنِ ابروها یا تعیین نقاط و خطوط ابرو از مهم ترین مواردیست که در کاشت ابرو مورد توجه قرار می گیرد. البته تارهای ابرو باید به حالتی زاویه بندی بشود، که با یکدیگر هم راستا باشد.

ما در ادامه متن با شما در ارتباط با اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه همچنان با ما در ادامه این نوشتار از درسا کلینیک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس صورت

آیا می دانید، چه عواملی در ماندگاری ابرو تأثیر گذار است؟

اینکه پزشک باید مهارت کافی داشته و از تکنیک هایی درست برای کاشت ابرو استفاده کند، کاملاً صحیح است. ولی برخی دیگر از عوامل برروی دوام ابروها اثرگذار هستند. مثل اینکه شما باید به خوبی از ابروهای کاشته شده مراقبت کنید! همچنین پزشک متخصص باید فولیکول هایی را انتخاب بنماید، تا در مقابل ریزش از خود مقاومت بیشتری نشان بدهند.

پس در زمینه اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ عوامل مختلفی تأثیر گذار هستند. پزشکان عزیز اغلب از فولیکول پشت سَر شما برای کاشت استفاده می کنند. از سویی باید از تجهیزات مدرن استفاده بنمایند، تا فولیکول ها بدون هیچ گونه صدمه ای از بانک مو دریافت بشود. توجه داشته باشید، که اصلاح بیش از اندازه ابروها پس از عملیات، رنگ نمودنِ تارهای مو قبل از پشت سَر گذاشتن دوره بهبودی، انجام ورزش هایی سنگین در دوران نقاهت و کارهایی اینچنینی برروی ماندگاری ابروها اثرگذار خواهد بود. پس کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ سؤالی است، که باید از جهات گوناگونی به آن پاسخ داده بشود.

پس از یک ماه برای ابروهای کاشته شده چه اتفاقی می اُفتد؟

امکان دارد، بعد از کاشت برخی از شماها برای دستیابی به نتیجه عجله داشته باشید! پس چرا ابروها رشد نمی کنند! چرا به چهره دلخواه خودمان دست پیدا نکردیم؟ با این حال پیشنهاد ما این است، که کمی صبر کرده و برای رسیدنِ به نتیجه دائمی از ابروهای خود مراقبت کنید.

برخی از شماها در ماه نخست کاشت شاهد رشدِ تارهایی بسیار ظریف و شکننده خواهید بود. علاوه بر اینها رنگِ قرمزی پوست که در نتیجه کاشت به وجود آمده برطرف می شود. حدوداً بعد از یک ماه است، که برای دستیابی به کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ تارها شروع به ریختن می کند. پس اصلاً به دِل خود نگرانی راه ندهید.

 

پس از یک ماه برای ابروهای کاشته شده چه اتفاقی می اُفتد؟

پس از چند ماه برای ابروهای کاشته شده چه اتفاقی می اُفتد؟

اکنون سه ماه از عملیات کاشت گذشته است. در این مدّت زمان ابروهای شما عزیزان واردِ مرحله ای جدید از ریزش می شود. در این روزها فولیکول‌ هایی که در عملیات ایمپلنت کاشته شده دچار یک شوک ریزشی عجیب می شوند. پس اصلاً اضطراب نداشته و بدانید، اینهم یکی از مراحل رشد تارهای ابروست.

در واقع اتفاق این مرحله می تواند، نشان دهنده موفقیت آمیز بدونِ عملیات کاشت باشد. علاوه بر اینها در چنین برهه زمانی جای زخم ناشی از کاشت رفع می شود. از این ماها به بعد شما باید در انتظار رشد سریع تر ابروهای خود باشید. بگذارید، برای بررسی کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ به بازه زمانی یک ساله هم سَری بزنیم.

پس از یکسال برای ابروهای کاشته شده چه اتفاقی می اُفتد؟

اکنون شما نتیجه کارِ خود را می بینید. کاشت ابروها باعث می شود، دیگر شما به سمتِ استفاده از روش های موقت و غیر طبیعی نروید. فرآیند کاشت ابروها شبیه به پیوند موی طبیعی در قسمتِ سَر می باشد. با توجه به نوعِ پوست شما از شش ماه الی نُه ماه زمان نیاز است، تا مرحله اوّلیه کاشت خود را نشان بدهد. ولی اغلب نتیجه نهایی خود را از نُه ماه تا دوازده ماه نشان می دهد.

البته اگر که متخصصان فولیکول های مو را در عمق مناسبی از پوست قرار بدهند، بعد از نهایتاً هفت ماه به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. ولی توجه داشته باشید، که بهترین نتیجه خود را بعد از یکسال نشان می دهد. توصیه ما به شما این است، که بعد از یکسال به یک متخصص مراجعه بنمایید، تا او شرایط ابروهای شما را به خوبی بررسی بنماید. همراه ما باشید، تا بهتر به پاسخِ سؤال کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ برسیم.

نتیجه حاصل از کاشت ابرو تا چه زمانی ماندگار است!

نتیجه ناشی از کاشت ابروها تا حد شایانی به مهارت و تجربه کلینیک انتخابی از جانب شما باز می گردد. اگر که شما با نهایت دقّت از ابروهای کاشته شده مراقبت بنمایید، قطعاً به بهترین نتیجه ها خواهید رسید.

به یک نکته بسیار مهم در این راستا باید اشاره کرد. آنهم این است، که شما نباید انتظار رشد تمامی فولیکول های مو را داشته باشید. چرا که گاهاً فولیکول های مو دچار آسیب شده و در فرآيند کاشت از بین می روند. پس شما باید برای آنکه به سؤال کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ به درستی جواب بدهید، بایست در جلسات ترمیمی شرکت بنمایید.

 

اینگونه فولیکول های آسیب دیده دوباره احیاء خواهند شد.

نتیجه حاصل از کاشت ابرو تا چه زمانی ماندگار است!

آیا نتیجه حاصل از کاشت ابرو دائمی می باشد؟

و ما به مهم ترین بخش مطلب خود می رسیم. اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ آیا دائمی می باشد؟ اغلب یکی از مهم ترین پرسش هایی که متقاضیان به دنبال جواب آن هستند، همین سؤال است. به همین خاطر در همان جلسه مشاوره از ما می پرسند، که آیا نتیجه حاصل از کاشت دائمی می باشد! یا اینکه بعد از مدّت زمانی کوتاه از بین می رود!

امکان دارد، که نتیجه حاصل از کاشت موقت باشد! مثلاً بعد از گذشت تنها دو سال ابروی کاشت شده روند کاهشی را پشت سَر گذاشته و شروع به ریختن کند. پس باید در جوابِ اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ گفت؛

 

درست است، که عمل کاشت ابرو در حیطه ماندگارترین ها جای می گیرد! امّا اینگونه نیست، که رویش دوباره تارهای ابرو بعد از عملیات دائمی باشد! به مهارت پزشک توجه کافی داشته باشید. گاهاً برخی از عوامل منجر می شود، تا ماندگاری کاشت کوتاه تر بشود. ولی باید در نظر داشته باشید، که در صورت مراقبت هایی درست و به جا ابروها به خوبی به حیات خود ادامه می دهند.

چگونه ماندگاری کاشت ابرو را افزایش بدهیم!

ریزش تارهای ابرو بنابر دلایلی مختلف رُخ می دهد. پس در جواب به کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ به این مسئله توجه داشته باشید. البته در این میانه ها وراثت و عوامل اینچنینی یا بیماری هایی چون؛ سرطان در ریزش تارهای ابرو نقش دارند. قطعاً شما می توانید، با توجه به برخی از نکات از ابروهای خود بیشتر مراقبت بنمایید.

ما در ادامه متن به این موارد بهتر و بیشتر می پردازیم. پس در ادامه این مطلب از خود در درسا کلینیک همراه ما باشید.

·         حتماً از لوازم آرایشی استاندارد و مناسب بهره گیرید!

برای آنکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ بهتر مورد بررسی قرار بگیرد، بایستی به لوازم آرایشی خود توجه بنمایید. حتماً از سایه ابرو یا مداد ابرو استاندارد بهره گیرید. چرا که انواع غیر استاندارد موجبِ بروز خارش و ریزش مو در این ناحیه می شود.

البته اگر که حتی شما نسبت به سایه و مداد ابرو بهداشتی و استاندارد هم حساسیت نشان بدهید، نباید به هیچ عنوان از این لوازم آرایشی استفاده کنید.

 

   حتماً از لوازم آرایشی استاندارد و مناسب بهره گیرید!

·         اصلاً ابروهای خود را نازک نکنید!

شیوه اصلاح و تمیز کردنِ ابروها با توجه به مُد روز انجام می شود. اگر که شما دوست دارید، درباره کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ درک بهتری داشته باشید، بایست از اصلاح ابروها برای مدّت زمانی صرف نظر کنید. پس تابع مُد روز بودن را کنار گذاشته و مدلی را بَر گزینید، که چهره شما را مجذوب کننده و گیرا می کند. قطعاً زیبایی چهره شما در گرو ابروهای شماست.

·         داروهایی که پزشک تجویز نموده به خوبی مصرف کنید!

امکان دارد، در دوره نقاهت احساس خارش در نواحی کاشت ابرو را داشته باشید. به هیچ وجه ممکن قسمتی که ابرو کاشته شده را نخارید. چرا که ورود هرگونه آسیب به فولیکول کاشته در این نواحی منجر می شود، تا نتیجه حاصل از کاشت چندان خوشایند نباشد. قطعاً این مسئله به تنهایی برروی اینکه کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ تأثیر گذار است.

·         حتماً از تقویت کننده خانگی استفاده بنمایید!

حتماً از تخم مرغ یا بادام تلخ و فندق یا… برای تقویت موهای کاشته شده بهره گیرید. البته توجه داشته باشید، که این مواد و استفاده از آنها معجزه آسا نیست! چنانچه که فولیکول مو دچار آسیب بشود، هیچ چیزی قادر به احیاء‌اش نیست! این کارها تنها می تواند، به رشد موهای کاشته شده کمک کند. ما این اطمینان را به شما می دهیم.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این نوشتار از خود بررسی کردیم، که کاشت ابرو چند سال دوام دارد؟ همانطور که خواندید، پاسخ به این سؤال مستلزم رعایت موارد بسیاری است. مثل آنکه شما به خوبی از ابروهای کاشته شده مراقبت کرده و آن را دائماً اصلاح نکنید. البته شما باید هرچند وقت یکبار در راستای ترمیم ابروها اقدام کنید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از درسا کلینیک برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »