خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟

چکیده محتوا

کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟

ابرو یکی از اجزای صورت است که، نقش بسیار تاثیر گذاری بر روی زیبایی صورت ایفا می نماید. به همین دلیل افراد فراوانی نیاز دارند تا اقدام به تقویت ابروهای خود نمایند. اما ممکن است عمل تقویت و رشد مجدد ابروها مدت زمان فراوانی را بطلبد.

به همین دلیل ممکن است از روش های جایگزین همچون کاشت ابرو استفاده کنند. کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ اگر جزو افرادی هستید که در نظر دارید نسبت به کاشت ابرو اقدام کنید ولیکن از مراحل آن اطلاعی ندارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با این روش آشنا شوید.

 

کاشت ابرو چیست؟

در اولین بخش از مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ با این روش نوین جهت کاشت ابرو آشنا خواهیم شد. روش کاشت ابرو یک نوع روش زیبایی است که در آن فرد به حجم و شکل مطلوب از ابروهای مورد نظر خود خواهد رسید.

روش کاشت ابرو مقداری از فولیکول های مو را از ناحیه پشتی سر فرد برداشت می کنند و به ناحیه اهدا گیرنده و یا دریافت کننده تزریق می کنند. فولیکول های مو در این روش از بانک مو که، معمولاً ناحیه پشتی سر فرد می باشد؛ برداشته شده و طی فرایندی به ناحیه دریافت کننده فرد پیوند داده می شود.

ناحیه دریافت کننده معمولاً ابروهای فرد است که، برای کاشت ابرو بایستی طی فرایندها و اعمال برخی تکنیک ها آماده دریافت فولیکول مو شود. تمامی نقاط خالی ابروها شناسایی شده و فولیکول های مو به این نواحی پیوند داده می شوند.

در کاشت ابرو تمامی بخش های مهم مو که جهت رشد کامل ابروها مورد نیازند به ابرو انتقال داده می شود. این امر باعث می شود که موها به طور دائم رشد کرده و کاملاً طبیعی حالت بگیرند. به علت طبیعی بودن کاشت مو برای ابرو فرد پس از مدتی شاهد افزایش ضخامت و حجم ابروهای خود خواهد بود.

 

مراحل کاشت ابرو

در ادامه مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ با مراحل کاشت ابرو آشنا می شویم. اولین مرحله از مراحل کاشت ابرو مربوط به انجام مشاوره و دیزاین ابرو است. در این مرحله فرم نهایی و سبک ابرو با توجه به فرم صورت و سبک مورد نیاز شما طراحی می شود.

مرحله دوم مربوط به آماده سازی و تزریق بی حسی است که، فرد هیچگونه دردی را در حین انجام عمل کاشت احساس نکند. پیش از اقدام به عمل کاشت ناحیه ابرو توسط پزشک به دقت ضدعفونی می شود. ناحیه برداشت نیز پس از ضدعفونی شدن به وسیله تزریق نوعی بی حسی به طور موضعی بی حسی می شود.

در ادامه مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ با مرحله بعدی آشنا خواهیم گشت. مرحله بعدی مربوط به برداشت گراف مو از ناحیه بانک مو می باشد. این مرحله به دو صورت امکان پذیر است. برداشت یا به صورت تک گرافت است و یا نواری که، این مرحله به تشخیص پزشک صورت می پذیرد.

در مرحله آخر پزشک متخصص با استفاده از نوعی ابزارهای خاص و مخصوص عمل کاشت مو را انجام می دهد. مرحله کاملاً تخصصی بوده و باید گراف های مو با دقت بالا و هماهنگ با سایر تارهای موی ابرو کاشت شود. تنها به این ترتیب است که نتیجه کاشت مو کاملاً طبیعی نشان داده خواهد شد.

مراحل کاشت ابرو

مراقبت های پس از کاشت مو

در این بخش از مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ در نظر داریم که مراحل و مراقبت های پس از عمل کاشت ابرو را شرح دهیم. همانند هر عمل دیگری انجام مراقبت های پس از عمل کاشت ابرو بسیار ضروری و مهم است.

ممکن است پس از اتمام عمل کاشت ابرو پزشک استفاده از برخی داروها و محصولات مراقبتی را به شما توصیه نماید. حتماً بایستی تمامی این داروها و محصولات مراقبتی را در تایم بندی مناسب و مخصوص به خود استفاده کنید. همچنین از لمس و دستکاری فراوان ابروها جدا بپرهیزید.

در ادامه این مطلب از کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ در نظر داریم به طور مفصل تر در رابطه با کلیه مراقبت های مهم پس از کاشت ابرو به صحبت بپردازیم. تا انتهای این مطلب همچنان همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس صورت

برخی از مراقبت های مهم بعد از کاشت ابرو کدامند؟

در این بخش از مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ به بررسی مراقبت های مهم پس از انجام عمل کاشت ابرو خواهیم پرداخت. هر چند که در صورت انجام کاشت ابرو کلینیک مربوطه یک بروشور حاوی تمامی مراقبت ها و نکات مهم مراقبتی به شما ارائه می دهد.

دقت داشته باشید که پس از انجام کاشت ابرو ممکن است همچنان زخم های کوچکی بر روی ناحیه ابرو ایجاد شده باشد. به منظور پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل و یا عفونت بایستی دستورات مربوط به مراقبت از ابروها را رعایت کنید.

همواره از محصولات ضدعفونی کننده و همچنین پانسمان های توصیه شده استفاده کنید. در برخی موارد پزشک برای برداشت گرافت از روش برداشت نواری استفاده می کنند در این صورت حتماً در زمانی که پزشک برای شما مقرر نموده است اقدام به کشیدن بخیه ها در کلینیک مربوطه نمایید.

مراقبت های مهم پس از کاشت ابرو بسیار فراوان هستند و توصیه می شود در رابطه با آنها با پزشک خود صحبت نمایید. در ادامه مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ به بیان نحوه شستشوی ابروها پس از کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

 

نحوه شست و شوی ابروها پس از انجام عمل کاشت

در این بخش از مبحث کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ در نظر داریم تا برخی نکات مهم در رابطه با نحوه شستشوی ابروها را معرفی نماییم. پایبند بودن به نحوه صحیح و اصول مراقبتی و شستشوی زخم ابرو بسیار مهم است.

ممکن است در روزهای ابتدایی استفاده از آب جهت شستشوی صورت ممنوع باشد. بهتر است در این روزها از دستمال مرطوب به منظور پاک نمودن صورت خود استفاده کنید. پس از گذشت این مدت زمان مجاز به استفاده از آب جهت انجام شستشوی صورت خواهید شد.

نحوه شست و شوی ابروها پس از انجام عمل کاشت

کلام پایانی

در این مطلب تحت عنوان کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد؟ با روش کاشت ابرو آشنا شدیم. کاشت ابرو جز روش های بسیار طبیعی جهت افزایش حجم ابروها به شمار می رود. به علت تخصصی بودن کاشت ابرو بهتر است که در کلینیک های بسیار پیشرفته صورت گیرد.

درسا کلینیک جزو کلینیک های بسیار پیشرفته در زمینه انجام کلیه امور زیبایی و مراقبتی از جمله کاشت ابرو می باشد. جهت دریافت هر گونه مشاوره در رابطه با شیوه های نوین کاشت ابرو می توانید با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »