خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت مو به روش میکروگرافت

چکیده محتوا

کاشت مو به روش میکروگرافت

اگر تا به امروز در باب نحوه رشد تارهای مو سرتان اطلاعاتی در دست ندارید باید بگوییم که، موهای روی پوست سر به صورت خوشه‌ای رشد می‌کنند. این خوشه‌ها حاوی یک تا سه فولیکول مو هستند که جراحان ترمیم مو، به آن‌ها گرافت می‌گویند.

منظور از میکروگرافت گدهم آمدن گرافت‌هایی با اندازه کوچک‌ و تنهایی هستند که وابسته به ویژگی هایی که تحت پوشش خود قرار داده اند، در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید به جرئت بیان داریم که کاشت مو به روش میکروگرافت، از بی‌نظیرترین تکنیک‌ها به جهت ترمیم‌ تارهای مو از دست رفته محسوب می‌گردد.

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

این شیوه درمانی بی‌نظیر موجب گشته است تا، تعداد کثیری از زیباجویان، برای برخورداری از مزیت‌هایش، آن را برگزینند. این مزیت‌ها عبارتند از:

 

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

·         عدم امکان تشخیص آن از سوی سایر افراد

برجسته‌ترین مزیتی که میتوان برای کاشت مو به روش میکروگرافت برشمرد، عدم قابلیت تشخیص، از سوی افراد متعدد در مواجهه با شماست. گرافت‌های موی جابجا گشته، تارهای مو جدید را همچون نمونه‌های طبیعی حذف شده، در محل سابق رشد خواهند داد.

·         خطوط موی طبیعی

این شیوه، به سبب بوجود آمدن خطوط موی طبیعی بسیار موثر واقع می‌گردد. این خطوط، مرزهای صورت را آشکار می‌سازد و تاثیرش بر زیبایی ظاهری فرد را نمیتوان کتمان کرد.

·         کارایی بالا

کاشت مو به روش میکروگرافت، در حوزه کاربردی‌ترین شیوه‌ها به سبب تحقق ظاهر کامل مو به واسطه تعداد محدودی موی برداشت‌ شده، خواهد گشت.

چنانچه، فرد نیازمند جلسات بیشتری برای دستیابی به تراکم مطلوب و مورد نیاز باشد، فقط و فقط یک جلسه میکروگرافت تحقق ظاهری طبیعی و تراکم قابل قبول را در پی دارد. چرا که متناقض با سایر شیوه‌ها، عمل پیوند تارهای مو را باتراکم بیشتر انجام می‌دهد.

مراحل روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت از لحاظ نوع پیشروی و مراحل کاشت، متفاوت از روش‌های مدرن نمی‌باشند. ولی از لحاظ نوع تکنیک‌ها و تجهیزات مورد نیاز، مسیر متفاوتی را می‌پیماید‌‌. حال زمان آن است تا با تک‌تک این مراحل آشناییت یابیم:

·         جلسه مشاوره و آمادگی

در طی این جلسه پزشک متخصص کاشت مو، موظف است تا به سبب مراجعه زیباجو، اطلاعات تکمیلی را در باب نوع پیوند تارهای مو در اختیار شما قرار بدهد. در این مرحله پزشک نیز به کمک انجام معاینه و مورد بررسی قرار دادن وضعیت پوست فرد، برای گرفتن یک تصمیم بی نقص دست‌ بکار می‌شود. گاهی نیاز است پیش از انجام کاشت، اقدامات جدی صورت گیرد، که پزشک آن‌ها را به شما گوشزد خواهد کرد .

·         استخراج فولیکول‌های مو

در گام بعدی‌، برای انجام کاشت مو به روش میکروگرافت تمام تارهای مو با هدف تحقق پروسه برداشت و کاشت فولیکول‌ها، تراشیده می‌شوند. حال، از آن قسمت بانک مو به کمک تجهیزات مورد نیاز اما عاری از سوزن بی حسی کامل، می‌گیرد.

بدین ترتیب دیگر فرد به سبب احساس درد در زمان برداشت فولیکول‌ها، به چالش کشیده نخواهد شد. در این زمان میکرومته‌های بسیار کوچک با دارا بودن قطر زیر ۱ میلی متر، در حول فولیکول شروع به چرخش می‌نماید و به دور از بروز کمترین آسیبی، خارج می‌شود.

میکروموتور از بعد زمانی استخراج مجزای فولیکول‌ها کاسته و در نهایت حفظ بیشتر سلامت گرافت‌ها را به ارمغان می‌آورد.

·         آماده سازی و نگهداری گرافت‌ها

در مرحله سوم، گرافت‌هایی که در مرحله پیشین خارج گشته‌اند، بدون کمترین فوت وقت، گرافت‌ها به واسطه تکنسین اتاق عمل به درون مایعی ویژه انتقال می‌یابند تا مانع از بروز هر نوع آسیبی به آن‌ها گردد. بدون شک، به هر میزان که در جمع‌آوری و نگهداری گرافت‌ها، دقت کافی بکار گرفته شود، بهبود تراکم کاشت مو ارتقا میابد.

·         کاشت گرافت‌ها

در مرحله پایانی کاشت مو به روش میکروگرافت، پوست قسمت گیرنده به طور کامل بی حس و البته ضد عفونی می‌گردد و برای استارت خوردن، پیوند گرافت‌ها آماده‌سازی‌های لازم، صورت می‌پذیرد. پیش از هر اقدامی و به جهت ممانعت از دخالت دست‌ها، فولیکول‌ها درون هولدرهای اتوماتیک قرار می‌گیرند.

بعد از آن کانال‌های کوچک، برای قرارگیری گرافت‌ها در پوست ایجاد می‌گردد. به جرئت بگوییم اگر پروسه کاشت مو به روش میکروگرافت، با فاصله اندک، تراکم بالا و خط رویش طبیعی انجام پذیرد، نتایج بی‌نظیر و بی‌نقصی را برجای خواهد گذاشت.

عوارض کاشت مو

بدور از حیرت نیست که برای کاشت مو به روش میکروگرافت، نیز چند عارضه احتمالی برشمریم. این شیوه نیز همچون هر شیوه درمانی_زیبایی دیگری، برخی عوارض و محدودیت‌های خاصی را به خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید

به همین سبب گروهی از افراد که در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌های خاص یا دارای عدم قابلیت کنترل دست و پنجه نرم می‌کنند، امکان استفاده از این شیوه را نخواهند داشت. برجسته‌ترین عوارض این تکنیک به شرح زیر است:

  • نشان دادن واکنش آلرژیک، به گروهی از داروهای بی‌حسی که سبب بروز قرمزی و همینطور بی‌حسی چند روزه در قسمت برداشت و کاشت می‌‌‌گردد.
  • آشکار گشتن نقاط قرمز و صورتی در قسمت گیرنده پوست به سبب ملتهب گشتن قسمتی که کاشت گرافت صورت پذیرفته است
  • پوسته پوسته شدن ناحیه کاشت و همینطور احساس خارش در پوست کف سر
  • متورم گشتن پیشانی و سر
  • احتمال درگیر گشتن فولیکول‌ها با عفونت در قسمت کاشت

هزینه کاشت مو به روش میکرو گرافت

عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا برآورد هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت را به نتیجه برسانند. برای مثال اندازه آن ناحیه‌ای از پوست سر که محل دریافت فولیکول‌ها و یا کاشت تار موها هست، اصلی‌ترین مورد در این روند محسوب می‌گردد.

از طرف دیگر، شرایط فرد در این باب تا میزان قابل توجهی، تاثیرگذار است. در مجموع در کشور ایران برآورده هزینه کاشت در قیاس با سایر کشورهای فعال در این حوزه، در پایین‌ترین رده جدول قرار می‌گیرد؛ با این تفاوت که حتی خدماتی بهتر و تخصصی‌تر را ارائه می‌دهد.

علت وجود چنین شرایط بی‌نظیری حضور پزشکان حاذق و ماهر در ایران و تلاش آن‌ها برای پیشبرد این روند زیبایی_درمانی با کمترین برآورد هزینه است. به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که؛ همچنین اگر ریزش مو وابسته به مشکلات غیرزیبایی رخ داده باشد، بیمه‌ها در پرداخت هزینه، کمک حال شما خواهند بود.

چراکه؛ ایران صاحب یکی از بهترین سیستم‌های بیمه در تمام جهان هستند. شاید حیرت زده شوید اما کیفیت بی‌نظیر در ارائه خدمات و هزینه محدود، سبب گشته که مضاعف بر ایرانیان، جمع کثیری از بیماران کشورهای دیگر نیز، تمایل پیدا کنند پروسه کاشت مو به روش میکرو گرافت را در ایران تجربه نمایند.

 

هزینه کاشت مو به روش میکرو گرافت

کلام پایانی

در حال حاضر در مطرح ترین و بهترین کلینیک‌های کاشت مو در سطح پایتخت، کاشت به روش میکروگرافت؛ شیوه رایج مشترک برای برداشت و کاشت تارهای مو می‌باشد. همانگونه که سابق بیان نمودیم در طی این روش، پانچ‌ها یا سوزن‌های برداشت گرافت دارای ظرافتی کمتر از ۱ میلی‌متر هستند.

کمک گرفتن از این قبیل ابزارها به جهت برداشت مو، زمانی به نتیجه‌ مطلوب و بدور از هر عارضه‌ای اطلاق می‌گردد؛ که با تکیه‌بر تکنیک و مهارت خاصی صورت پذیرد. بی‌شک که چنین شرایطی به تنهایی در دستان مجرب یک متخصص جراح کاشت مو و در یک کلینیک معتبر نهفته شده است.

به همین سبب اسرار می‌ورزیم که در انتخاب جراح و کلینیک کاشت مو حساسیت بیشتری به خرج بدهید. ما مفتخریم که درسا کلینیک را به عنوان موفقیت‌ترین مجموعه فعال و تخصصی در حوزه کاشت مو به روش میکروگرافت معرفی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »