خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها چه کسانی هستند؟

چکیده محتوا

کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها چه کسانی هستند؟

تزریق چربی به ران ها به عنوان یکی از روش های زیبایی و کانتورینگ پا محسوب می شود که بسیاری از افراد متقاضی این تکنیک هستند. اما کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها چه کسانی هستند؟ آیا تمامی افراد می توانند از این روش زیباسازی استفاده نمایند؟ این مباحث موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

شما می توانید در کلینیک تخصصی درسا به لطف پزشکان متخصص و مجرب، عمل پیوند چربی به ران را با کسب نتایج عالی و ایده آل انجام دهید.

تکنیک تزریق چربی

در شروع مبحث کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها با تکنیک تزریق چربی آشنا می شویم. تزریق چربی یک روشی است که در آن پزشک متخصص سلول های چربی را از نواحی غنی از چربی که شامل شکم، پهلو و باسن می شوند، استخراج کرده و پس از خالص سازی سلول ها و جداسازی آن ها از خون و مایعات، سلول های چربی را به نواحی تعیین شده در ران تزریق می نماید.

متخصصین با تجربه ما برای پیوند از جدیدترین تکنیک ها استفاده می نمایند. این تکنیک شامل استفاده از سلول های بنیادی چربی به همراه فاکتورهای رشد برای ماندگاری بیشتر سلول های چربی و نتایج ایده آل است.

تکنیک تزریق چربی

مناسب ترین کاندید برای تزریق چربی به ران

پیوند ساختاری چربی باعث حرکت چربی بین نقاط مختلف بدن می شود. از آنجایی که خطر رد یا واکنش آلرژیک وجود ندارد، تقریبا تمامی افراد کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستند.

هم مردان و هم زنانی که از شکل و ظاهر پاهای خود ناراضی هستند یا دارای مشکلات ناشی از تروما یا بیماری های مادرزادی هستند، می توانند از پیوند ساختاری چربی به ران بهره مند شوند.

گروه دیگر افراد که برای این روش بهترین کاندید در نظر گرفته می شوند افرادی هستند که ران های بسیار لاغری دارند.

تنها افرادی کاندید مناسب برای انتقال چربی به ران ها نیستند که بیماری های پوستی داشته باشند. چربی پس از پیوند به راحتی آسیب می بیند. هنوز مطالعه‌ای برای میزان بقای چربی ران در انسان انجام نشده است، اما این روش می‌تواند بسیاری از مشکلات را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: آموزش مزوتراپی مو در تهران

مزایای پیوند چربی به ران ها

در ادامه مبحث کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها، مزایای این روش برای پاها را بیان می نماییم، به طور کلی پیوند چربی به ران می تواند:

  • مشکلات ناشی از لیپوساکشن را اصلاح می نماید.
  • مشکلات مربوط به جراحی و زخم و آسیب دیدگی را برطرف می نماید.
  • موجب تقویت ظاهر و شکل دادن به فرم ران می شود.

خطرات پیوند چربی به ران چیست؟

برای اینکه بدانید آیا کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستیدیا خیر، بهتر است از خطرات این روش آگاه باشید. به طور کلی پیوند چربی ساختاری نسبت به جراحی پلاستیک سنتی مانند ایمپلنت ران پا کمتر تهاجمی است و خطرات کمتری دارد.

با این وجود خطرات ناشی از تزریق چربی که به ندرت ایجاد می شود وجود دارد، این خطرات شامل:

  • خون ریزی
  • عفونت ها
  • جای زخم
  • بی نظمی ها
  • قرار دادن چربی زیاد یا خیلی کم
  • تورم
  • کبودی

البته بعد از اینکه دریافتید کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستید، باید بدانید که انجام تزریق چربی به ران ها توسط متخصص باتجربه خطرات احتمالی را به حداقل می رساند و تجهیزات کلینیک و تخصص پزشک می تواند شما را به دستیابی به نتایج ایده آل نزریک تر نماید.

تیم جراحی کلینیک درسا برای کاهش احتمال بروز چنین مشکلاتی تلاش خواهند کرد.

خطرات پیوند چربی به ران چیست؟
خطرات پیوند چربی به ران چیست؟

قبل از تزریق چربی به ران

قبل از انجام عمل، با پزشک خود ملاقات خواهید کرد و او اطلاعاتی در مورد این روش را به اشتراک می گذارد، پزشک برای اینکه بداند کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستید یا خیر، سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و هر گونه نگرانی ممکن است شما را برطرف کند.

یکی از اعضای تیم جراحی چندین عکس از بدن شما از زوایای مختلف می گیرد. جراح شما از این عکس ها برای ایجاد طرحی برای عمل استفاده می کند و آن را با شما در میان می گذارد. می توانید تغییراتی را در آن طرح درخواست کنید.

جزئیات تزریق چربی به ران

در ادامه موضوع کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها، به جزئیات این روش می پردازیم. قبل از عمل، تیم جراحی محل اهدا و پیوند را با قلم های رنگی علامت گذاری می کند تا محل برداشت و قرار دادن چربی را مشخص کند. جراح ممکن است چربی را از یک یا چند محل جمع آوری کند.

پس از برداشت چربی، تیم از یک سانتریفیوژ برای حذف اجزای ناخواسته مانند روغن، آب و خون از چربی استفاده می کند. این فرآیند چربی را تصفیه و غلیظ می کند و آن را برای پیوند ایده آل می کند.

هنگام قرار دادن چربی در محل جدید خود، تیم جراحی از روش پیکرتراشی برای بهترین ظاهر استفاده می کند.

تزریق چربی چقدر طول می کشد؟

طول عمل به تعداد، اندازه و محل اهدا و نواحی پیوند بستگی دارد. ممکن است از کمتر از دو ساعت تا پنج ساعت طول بکشد. برای اینکه بدانید آیا کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستید یا خیر، اطلاع از این موضوع که در تزریق چربی به ران، معمولا از روش بیهوشی عمومی استفاده می گردد، کمک کننده است.

بهبودی از پیوند چربی ساختاری به ران ها

یکی دیگر از نکات تعیین کننده برای اینکه بدانید کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستید، اطلاع از زمان بهبودی پس از تزریق چربی است. بازیابی از پیوند چربی ساختاری به تعداد و اندازه مناطق تحت درمان بستگی دارد.

در مواردی که ران ها را درگیر می‌کند، روند بهبودی می‌ تواند سریع‌ تر اتفاق بیفتد و بیماران می‌توانند ظرف چند روز به سر کار بازگردند.

مقداری تورم در هر دو ناحیه اهدا کننده و پیوند وجود خواهد داشت. تمام تورم ‌ها باید در عرض سه تا شش ماه برطرف شوند و محل‌ های اهدا کننده زمان بیشتری طول می‌کشد تا فروکش کنند.

بهبودی از پیوند چربی ساختاری به ران ها

کلام پایانی

تزریق چربی به ران روشی است که برای بسیاری از افراد مناسب است. این روش به تناسب پاها و کانتور سازی مناسب کمک می نماید و بسیاری از افرادی که از ران های لاغر و یا فرورفتگی در کنار ران خود ناراضی هستند به این تکنیک روی می آورند.

از مهمترین مزایای این روش، کم تهاجمی بودن آن و استفاده از سلول های خود فرد برای تزریق است. البته این روش مشابه تمامی روش های زیبایی عوارضی دارد که انجام آن توسط متخصص باتجربه به کاهش این عوارض کمک می نماید.

برای اینکه بدانید آیا کاندید مناسب برای تزریق چربی به ران ها هستید یا خیر، پزشک در جلسه مشاوره به بررسی شرایط جسمی شما و خواسته هایتان می پردازد و درباره هر آنچه نیاز است که در رایطه با تزریق چربی به ران بدانید با شما صحبت خواهد کرد.

برای تعیین وقت مشاوره به وب سایت کلینیک درسا مراجعه و با تکمیل اطلاعات فردی خود وقت مشاوره را تنظیم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »