خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کبودی بعد از فیلر زیر چشم

چکیده محتوا

کبودی بعد از فیلر زیر چشم

معقوله کبودی بعد از فیلر زیر چشم از عوارض چالش برانگیزی محسوب می‌گردد که احتمال می‌رود هر شخصی بعد از این نوع پروسه زیبایی آن را تجربه نماید.

البته که فرد زیباجو با مراجعه نمودن به یک کلینیک صاحب اعتبار می‌تواند احتمال بروز هرگونه عارضه‌ای را به حداقل برساند.

اما در هر صورت فرد می‌تواند انتظاراتش را به سبب رفع کامل افتادگی پوست، خطوط ریز و چین و چروک که تاثیر منفی را در میزان زیبایی او به همراه خواهد داشت، به کمک فیلر رفع سازد. ولی احتمال می‌رود که در فرد کبودی بعد از انجام فیلر در قالب نوعی آسیب پوستی رخ بدهد.

بدین ترتیب که مجموعه رگ‌های خونی زیر پوست وابسته به دلایل متعددی چون تزریق، فشار، آسیب و … دچار پارگی شوند. زمانی که این پارگی در رگ‌ها رخ بدهد به خون مردگی در نواحی زیر پوست فرد و همینطور بروز لکه و کبودی اطلاق خواهد گشت.

اما باید بیان داشت با گذشت مدت محدودی و بدور از رقم زدن کمترین شرایط خطرزایی برای سلامت شما رفع خواهد گشت. اما در برخی از مواقع به سبب عدم تخصص کافی پزشک و پرسنل کلینیک مدنظر کبودی بعد از فیلر زیر چشم بیشتر از حد انتظار خواهد بود که نیازمند طی شدن پروسه درمانیست.

علت کبودی بعد از فیلر زیر چشم

پیش از پرداختن به هر عنوان دیگری، نیاز است تا اطلاعات جامع‌تری را در باب کبودی بعد از فیلر زیر چشم کسب نماییم.

همانطور که مستحضر هستید، ناحیه زیر چشم، در جایگاه حساس‌ترین و آسیب‌ پذیر‌ترین نواحی صورت محسوب می‌شود. این ناحیه حساس متشکل از پوستی بسیار نازک توام با مویرگ‌های بی‌شماری می‌باشد.

انجام پروسه تزریق فیلر زیر چشم، روندی پیچیده و البته با حساسیت بسیار بالا بشمار می‌رود. حتی کوچکترین اشتباه و عدم وجود تجربه و مهارت کافی در این باب، سبب بروز عوارض جبران ناپذیری متعددی خواهد گشت. باید بیان داریم که این کبودی در دسته شایع ترین عوارضی قرار می‌گیرد که ممکن است هر فردی را درگیر خود سازد.

ایجاد چنین شرایطی به سبب بروز پارگی در قسمت مویرگ‌های سطحی پوست و وابسته به اثرات تزریق فیلر یا ژل و تماس سوزن با سطح صورت رخ می‌دهد. این میزان از کبودی بعد از فیلر زیر چشم نیازمند یک بعد زمانی چند روزه تا چند ماهه به سبب بهبود کامل و رفع تمامی اثرات رخ داده می‌باشد.

علت کبودی پس از تزریق فیلر زیر چشم

چگونه می‌توان کبودی بعد از فیلر زیر چشم را به طور کامل رفع نمود؟

برای رفع کبودی بعد از فیلر زیر چشم شیوه‌ها و راهکارهای متعدد خانگی و پزشکی پیشنهاد می‌گردد که میتوان به اثر گزاری آن، برای رفع و بهبود کامل این شرایط امیدوار بود. چند مورد برجسته از این موارد کارآمد پزشکی و خانگی به شرح زیر می‌باشند:

عدم استعمال دخانیات و مصرف الکل

از برجسته‌ و مهمترین مواردی که میتوان به منظور پیشگیری و همینطور به حداقل رساندن کبودی بعد از فیلر زیر چشم انجام داد؛ عدم مصرف الکل و همینطور دخانیات تا یک بعد زمانی محدود است. توجه داشته باشید که هم نیکوتین و هم الکل به عنوان موثرترین عوامل افزایش کبودی بعد از فیلر زیر چشم محسوب می‌گردد.

داشتن یک رژیم غذایی مناسب و مطلوب

کنترل نمودن رژیم غذایی مدنظر فرد و همینطور مصرف فرآورده های طبیعی، یکی از کاربردی‌ترین و همینطور ساده‌ ترین شیوه با هدف به حداقل رسیدن کبودی زیر چشم بعد از تزریق بشمار می‌رود. توجه داشته باشید که‌ میوه‌ها و همینطور صیفیجاتی همانند اسفناج، کلم، خیار سبز و… منابع غنی ویتامین K بوده و مصرف آن در این دوره بسیار نتیجه بخش است.

کمک گرفتن ازپماد آرنیکا

نیاز است بدانید که گیاه آرنیکا و یا همان گل همیشه بهار کوهی حاصل استخراج از یک گیاه گلدار است که دانشمندان به سبب استفاده توام با سهولت افراد، آن را به شکل قرص، پماد و کرم درآورده و با هدف کاهش التهاب، تورم و کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم در اختیار عموم قرار داشته است.

  • عدم مصرف مکمل و دارو

از دیگر شیوه‌های درمانی کارآمد برای کنترل کبودی بعد از فیلر زیر چشم میتوان از عدم مصرف داروها و همینطور انواع مکمل‌ها در قالبی کاملا خودسرانه و عاری از تجویز و توصیه پزشک نام برد. گروهی کثیری از داروها هستند که عموما بعد از طی گشتن یک دوره مصرفی با اثرات متعددی اعم از رقیق کنندگی خون همراه می‌گردند.

این انتظار را میتوان داشت که این دارو پروسه ساخت آن دسته از پلاکت‌ هایی که موجب توقف خونریزی در مویرگ‌ های می‌شود را توقف بخشد و با کاهش میزان کبودی ایجاد شده، بسیار مفید بالفایده تلقی گردد.

چنانچه پلاکت‌ها توانایی لازم به سبب بهبود و ترمیم مویرگ‌هایی که دچار پارگی شده‌اند را نداشته باشند، سبب صعودی گشتن میزان کبودی در این ناحیه خواهد گشت. بدین ترتیب توصیه داریم که برای کاستن از خطر کبودی، از مصرف داروهایی از قببیل آسپرین، NSAID ها چون ناپروکسن و ایبوپروفن ممانعت بورزید.

البته که مصرف مکمل های غذایی ار قبیل دانه چیا، روغن بذر کتان، کپسول اسید چرب امگا سه و سیر هم با محدودیت مصرف همراه هستند.

 

کمک گرفتن ازپماد آرنیکا

کیسه یخ

از سایر ترفندها به منظور کاهش کبودی بعد از فیلر زیر چشم می‌توانیم از کمپرس یخ نام ببریم. کمپرس یخ به انقباض رگ‌های خونی و کاسته شدن از میزان جریان خون بدن بخصوص در ناحیه‌ای که تزریق فیلر صورت پذیرفته است، کمک خواهد کرد.

فیکس نمودن نوبت تزریق پیش از برنامه‌ ریزی برلی انجام رویدادی خاص باید بیان داریم که گروهی از داروها، از امکان ایجاد لخته در خون شما می‌کاهد و بر بعد زمانی بهبودی شما موثر واقع می‌گردند. مواردی همانند آسپرین، و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی چون ناپروکسن و ایبوبروفن در خانواده این قبیل از تاثیر گزارها قرار می‌گردند.

برای موفقیت در این روند، حتما در این باب که آیا هر کدام از داروهای تجویزی صاحب تاثیرات رقیق کنندگی خون هستند، از پزشکتان مشورت دریافت نمایید. اگر این شرایط همسو بود، حتما باید مصرف این داروها را ۷ روز پیش و ۱ روز بعد از روز انجام درمان قطع نمایید.

سن مناسب انجام فیلر زیر چشم

با هدف ممانعت نمودن از بروز کبودی بعد از فیلر زیر چشم باید سن مناسب به سبب انجام این پروسه درمانی_زیبایی را نیز مدنظر قرار داد.

امکان دارد که انجام تزریق فیلر در نواحی مختلف بدن در جوانی با ضرورت همراه نباشد و افراد بر این باور باشند که پیش از بروز چین و چروک و خطوط متعدد در پوست صورت و همینطور افتادگی پوست و گودی ایجاد شده در ناحیه زیر چشم نیازی به انجام تزریق ژل نیست.

اما تحقیقات متعددی در دست است و حاکی بر آن می‌باشد که سنین جوانی بهترین زمان برای انجام تزریق ژل در نواحی متعدد و دریافت نتیجه مطلوب است.

توجه داشته باشید که فیلرها این قابلیت‌ را دارا هستند که از شکل گیری و وقوع نشانه‌های متعددی که تحت پوشش صعودی گشتن سن ایجاد می‌شود، ممانعت نماید و شادابی و طراوت پوست را تا بعد زمانی طولانی به ارمغان آورد. باید بدانید که شما با شیوه زندگی که در پیش می‌گیرید، میزان سلامت پوستتان را رقم می‌زنید.

بدین ترتیب بی‌شک میتوان به جرئت گفت که همه‌ی افراد از سلامت و شادابی یکسانی در پوست برخوردار نیستند. اما بی‌شک مطلوب‌ترین عملکرد در باب سن مناسب به سبب تزریق فیلر، احساس زمان مناسب و نیاز از سوی خود فرد است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق فیلر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ذهنتان را درگیر عارضه کبودی بعد از فیلر زیر چشم نکنید چراکه؛ چنانچه تزریق بعد از گذر از ۲۰ سالگی صورت پذیرد، موجب کاهش پیری پوست در سنین بالاتر خواهد گشت. انسان بعد از گذر از ۲۶ سالگی با مشکلات متعددی، به سبب کاسته شدن از کیفیت استخوان و غضروف دست و پنجه نرم خواهند کرد که به کاهش ساختارهای مستحکم پوست می‌انجامد.

پس بدور از نگرانی در باب کبودی بعد از فیلر زیر چشم به کمک تزریق فیلر، می‌توانید تا میزان قابل توجهی از بروز نشانه‌های افزایش سن و آشکار شدن آن در سطح پوست و کاهش زیباییتان بکاهید. آری! برای تزریق فیلر نمیتوان رقم دقیق سنی را برای فرد اعلام نمود.

ما بیان داشتیم که هر زمانی که با نگاه به آینه متوجه این نیاز در پوستتان گشتید در بعد زمانی کوتاهی به سبب رفع سریع آن اقدام نمایید. این اصل مهم را از یاد نبرید که در هر شرایطی و در هر بابی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. بدین‌ترتیب این فرصت را به پوستتان ندهید که در شرایط مشقت‌باری برای درمان قرار گیرد.

کلام پایانی

این مبحث را با عنوان کبودی بعد از فیلر زیر چشم آغاز نمودیم تا هر نوع نگرانی از سوی شما در این باب را رفع و تمامی ابهاماتتان را به نحو احسن پاسخ بدهیم. اما باید بدانید که میزان برآورد هزینه در تمامی فیلر‌های زیر چشم یکسان نبوده و رقم اصلی را نوع و برند آن معین می‌سازد.

از طرف دیگر میزان وسعت ناحیه‌ی مدنظر به سبب انجام تزريق و مقدار ژل مورد نیاز در روند قیمت گذاری بسیار موثر واقع می‌گردد. چنانچه زیباجو مایل باشد، که متخصص از بهترین برند فیلر زیر چشم استفاده کند، باید این آمادگی را داشته باشد، که هزینه بیشتری را متفاوت از نوع معمول و ناشناخته بپردازید.

در ادامه و در تکامل پرداختن به موضوع کبودی بعد از فیلر زیر چشم از گروهی از افراد نام خواهیم برد که برای استفاده از این شیوه با محدویت قابل توجهی همراه می‌گردند:

  • گروهی از بانوان باردار و همینطور شیرده
  • اشخاصی که از سابقه‌ی سکته قلبی و مغزی رنج می‌برند
  • گروهی از افراد که مصرف کننده داروهای ضد انعقاد چون وارفارین یا آسپرین می‌باشند
  • افرادی که با بیماری آسم و یا حساسیت‌های توام با شدت دست و پنجه نرم می‌کنند
  • افراد مبتلا به بیماری منحوس دیابت و مصرف کننده انسولین
  • افرادی که به اختلالات روانی با درجات متعدد دچار هستند

درسا کلینیک یکی از مجموعه‌های فعال و مطرح در این حوزه محسوب می‌گردد که همراه بی‌نظیری در این مسیر بود و تمامی ابهاماتتان را در باب کبودی بعد از فیلر زیر چشم پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »