خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور

آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور با هدف اشتغال زایی جوانان این شهر و افراد جویای کار توسط آکادمی زیبایی درسا کلینیک در یک کارگاه چند جلسه‌ای برگزار می‌گردد .

اگر شما نیز مایل به آشنایی با این ورکشاپ آموزشی هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید تا با تزریق بوتاکس و شرایط شرکت در دوره آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور آشنا شوید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

تزریق بوتاکس چیست ؟

تزریق بوتاکس یک روش زیبایی است که بسیاری از خانم ها برای رفع چین و چروک با اعتماد کامل ، ان را بر می‌گزینند . این فرآیند زیبایی با تزریق یک سم بی خطر به نام سم بوتولینوم انجام می‌شود . سم بوتولینوم یک ماده پروتئینی خالص است که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم استخراج می‌‌گردد .

زمانی که این پروتئین به عضله تزریق می‌شود ، به طور موثری آزاد شدن انتقال دهنده‌های عصبی را که باعث انقباض عضلانی می‌شوند را کاهش داده و در نتیجه چین و چروک‌های صورت را از بین می‌برد .

تزریق بوتاکس یک درمان زیبایی پرطرفدار و کم تهاجمی است که حدود ۴ تا ۶ ماه دوام دارد . با توجه به کم خطر بودن بوتاکس و محبوبیت فراوان آن در میان آقایان و بانوان ، مشغول شدن در این حرفه ، آینده شغلی و مالی شما را تضمین می‌کند . برای اینکه تکنسین تزریق بوتاکس شوید در کارگاه آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور شرکت کنید .

از بین بردن چین و چروک با تزریق بوتاکس

یکی از سرفصل های اصلي آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور ، از بین بردن چین و چروک صورت مشتریان است . یکی از اهداف اصلی مشتریان نیز برای تزریق بوتاکس حذف چین و چروک‌های صورت است .

چین و چروک‌ها حاصل فعالیت بیش از حد ماهیچه‌ها هستند که اغلب در اطراف چشم ، دهان و پیشانی شکل می‌گیرد و به مرور زمان عمیق‌تر خواهد شد که باعث نارضایتی افراد از چهره خود می‌شود .

برای رفع چین و چروک ، مقدار کمی سم بوتولینوم به عضله در طی فرآیند تزریق بوتاکس وارد می‌شود . این فرآیند به بهبود افتادگی پوست صورت و ایجاد پوستی صاف کمک می‌کند .

تزریق بوتاکس برای لاغری صورت

همه ما تزریق بوتاکس را با رفع چین و چروک‌های صورت می‌شناسیم ، اما این روش کاربرد گسترده‌تری دارد و به لاغری صورت نیز کمک می کند . تزریق بوتانس باعث کوچک شدن عضلات فک می‌شود و در نتیجه ظاهری ظریف را برای کاربر به ارمغان می‌آورد .

در دوره آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور شما با دوز مناسب و نحوه تزریق بوتاکس در ناحیه فک به ‌صورت‌ عملی و تئوری آشنا می‌شوید تا در زمان شروع فعالیت کاری خود همانند یک حرفه‌ای این روش زیبایی را برای مشتریان خود انجام دهید .

 

 جوانسازی و کاهش ترشح چربی پوست با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس با از بین بردن چین و چروک‌های اطراف چشم ، پیشانی ، اطراف دهان و… باعث کوچک شدن منافذ پوست شده و در نتیجه ترشح چربی روی پوست را محدود می‌کند و پوستی صاف و یکدست را به متقاضیان این روش زیبایی می‌بخشد .

متخصصین زیبایی در کلاس آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور ، به‌ طور مفصل راجع به این مسئله و ارتباط منافذ پوست و ترشح چربی با کارآموزان صحبت می‌کنند تا پس از آغاز به کار در زمان مراجعه مشتری ، بتوانند به او مشاوره درست و علمی بدهند .

 

مزایای تزریق بوتاکس

همه ما روش بوتاکس را راهی برای از بین بردن چین و چروک نواحی اطراف چشم ، دهان ، ابرو و پیشانی می‌شناسیم . استفاده از این روش زیبایی با هر هدفی که باشد برای تکنسین زیبایی و مراجعه کننده مزایای زیادی دارد .

با شرکت در کارگاه آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور می‌توانید به عنوان یک تکنسین در کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار شوید و درآمد زیادی را کسب کنید و آینده مالی و شغلی خود را تضمین کنید ، این بزرگترین مزیت تزریق بوتاکس برای کار آموزان است ‌. مزایای تزریق بوتاکس شامل موارد زیر می‌شود :

زمان انجام تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک بسیار سریع است ؛

با تزریق بوتاکس در مدت کوتاهی صورت کشیده ، متعادل و هماهنگ می شود ؛

زمان تزریق بوتاکس فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و برای بهترین اثر باید ۶ ماه دیگر مجددا تزریق شود .

پس از تزریق بوتاکس نیازی به استراحت نیست و فرد می‌‌تواند بلافاصله پس از آن به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد .

نحوه تزریق بوتاکس

اصلی‌ترین سر فصل دوره آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور ، نحوه تزریق بوتاکس است . این آکادمی مراحل تزریق بوتاکس را طبق استاندارد‌های بین المللی به کارآموزان خود یاد خواهد داد . این مراحل به ترتیب در زیر عنوان شده‌اند .

مرحله اول معاینه و مشاوره : نخست متخصص یا تکنسین باید پیری پوست اطراف چشم ، پیشانی و دهان را بررسی کنند و میزان تزریق بوتاکس را متناسب با شرایط خاص هر فرد تعیین کنند .

مرحله دوم علامت گذاری و بیهوشی : در مرحله بعد با توجه خواسته مشتری و وضعیت صورت وی ، تکنسین یا متخصص ، جایی که نیاز به تزریق بوتاکس را دارد را نشانه‌گذاری کرده و پس از آن محل مورد نظر را به صورت موضعی بی حس می‌کند .

 

مرحله سوم تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک : متخصص یا تکنسین برای رفع سریع چین و چروک ، بوتاکس را در محل مشخص شده تزریق می‌کند . زمان تزریق سریع است و مشتری می‌تواند بلافاصله پس از تزریق بدون نیاز به ماندن در کلینیک به خانه بازگردد .

مرحله چهارم مراقبت های پس از تزریق : تکنسین یا پزشک به مشتری خود یاد می‌دهند که چگونه از تزریق برای بهترین اثر و دوام بالا مراقبت کند .

در ورکشاپ آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور تمام این مراحل را با جزئیات کامل و جامع به صورت تئوری و عملی به کارآموزان یاد می‌دهند تا تسلط بالایی بر این فرآیند زیبایی پیدا کنند .

 

در پایان

اساتید و متخصصین زیبایی درسا کلینیک از برگزارکنندگان ورکشاپ آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور هستند . این تیم سابقه و تجربه بالایی در زمینه‌ی آموزش این روش زیبایی دارد و تاکنون تکنسین‌های حرفه‌ای فراوانی را روانه بازار کار کرده است ‌.

برای شرکت در این دوره نیاز یه مدرک خاصی ندارید و با مدرک دیپلم نیز می‌توانید در این ورکشاپ آموزشی آینده دار شرکت کنید . پس از پایان دوره یک مدرک بین‌المللی که مورد قبول تمام مراکز زیبایی است به شما اعطا می‌شود و می‌توانید به سرعت جذب بازار کار شوید .

اگر هرگونه سوالی در مورد کارگاه آموزش تزریق بوتاکس در نیشابور دارید ، با تیم پشتیبانی درسا کلینیک تماس بگیرید ، مشاورین سایت درسا کلینیک تمام راهنمایی‌های لازم را در خصوص این دوره به شما خواهند گفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »