خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس در کاشان

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس در کاشان

آموزش تزریق بوتاکس در کاشان به دلیل محبوبیت و فواید این درمان زیبایی ، متقاضیان بسیاری دارد . اگر شما نیز قصد یادگیری این حرفه را برای کسب درآمد دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید تا ابتدا با بوتاکس و فواید آن آشنا شوید سپس با ‌خدمات کلینیک زیبایی درسا کلینیک برای آموزش تزریق بوتاکس در شهرهای مختلف ایران ، آشنا شوید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

اشنایی با تزریق بوتاکس

بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولینوم ، از یک باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم ، ساخته شده است ، این باکتری باعث بوتولیسم غذایی می‌شود . بوتاکس برای عصب کشی و از دست دادن موقت یا دائمی منبع اعصاب و شل شدن عضلات استفاده می‌شود که به لطف آن چین و چروک‌ها صاف می‌شوند .

اگرچه بوتاکس یک سم است ، اما در مقادیر کم می‌تواند نه تنها برای صاف کردن چین و چروک ، بلکه برای اهداف درمانی نیز مفید باشد . با توجه به استفاده گسترده این ماده برای جوانسازی پوست ، رفع چین و چروک ، برطرف کردن افتادگی مثانه ، میگرن ، تعریق بیش از حد و … افراد زيادي در پی آموزش تزریق بوتاکس در کاشان و سایر شهر‌های ایران هستند .

 

نحوه عملکرد بوتاکس

بوتاکس یک نوروتوکسین است که بر روی سیستم عصبی تأثیر می‌گذارد و فرآیند‌های سیگنال‌دهی عصبی ( این فرآیند‌ها انقباض عضلانی را تحریک می‌کند ) را مختل می‌کند . به طور معمول ، اعصاب ماده‌ای به نام استیل کولین را آزاد می‌کنند که به عنوان یک پیام رسان شیمیایی عمل کرده و سبب انقباض ماهیچه می‌شود .

با این حال ، بوتاکس از آزاد شدن این ماده شیمیایی جلوگیری می‌کند و باعث فلج موقت عضلات خواهد شد . معمولاً اثر بخشی بوتاکس سه تا شش ماه می‌باشد و با جلوگیری موقت از حرکت عضلات ، تزریق بوتاکس چین و چروک‌ها را شل و نرم می‌کند .

با شرکت در کلاس‌های آموزش تزریق بوتاکس در کاشان می‌توانید به صورت مستقل یا در کلينيک‌های زیبایی مشغول به کار شوید و مشتریان دائم خود را داشته باشید .

 

تزریق بوتاکس برای لب

تزریق بوتاکس بر روی نواحی مختلف صورت انجام می‌گیرد و با شرکت در ورکشاپ اموزش تزریق بوتاکس در کاشان ، تزریق بوتاکس لب را به صورت حرفه‌ای فرا گیرید .

بوتاکس ظاهر لب‌ها را به روش‌های مختلفی بسته به محل تزریق تغییر می‌دهد . اگر هدف افزایش حجم لب‌ها باشد ، بوتاکس را باید به قسمت میانی لب بالایی تزریق کنید .

با شل شدن ماهیچه‌های این قسمت ، لب‌ها جمع می‌شوند . این باعث می‌شود که حجیم‌تر به نظر بیایند . البته بوتاکس لب با اهداف مختلفی چون رفع چین و چروک ، از بین بردن خطوط اطراف لب ، برجسته کردن لب بالایی و … نیز انجام می‌شود .

تزریق بوتاکس مو

بوتاکس مو با بوتاکس صورت تفاوت بسیار زیادی دارد و دوره آموزش تزریق بوتاکس در کاشان نیز این دوره را به صورت جداگانه برگزار می‌کند . بوتاکس مو حاوی ماده سم بوتولینوم ، یعنی ماده اصلی بوتاکس معمولی نیست . دلیل این نام‌گذاری نیز به دلیل روش کار یکسان است .

در حالی که تزریق بوتاکس عضلات را شل و پوست را صاف می‌کند ، بوتاکس مو تارهای مو را پر می‌کند تا موها پر و صاف شود . این محصولات را می‌توان در سالن‌های زیبایی و یا به طور مستقیم در خانه استفاده کرد . بوتاکس مو مخصوصا برای موهای کم حجم، موخوره دار و به طور کلی موهای آسیب دیده مناسب است .

 

مراقبت‌های بعد از اعمال بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس برای جلوگیری از عوارض مختلف یا از بین نرفتن آثار تزریق باید چندین عمل مراقبتی را انجام دهید . پس از تزریق بوتاکس تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن خودداری کنید .

آرایش سبب تحریک پوست شده و بوتاکس را به نواحی دیگر پخش می‌کند ؛ از این رو در این مدت نباید از محصولات مراقبت از صورت استفاده کنید . تزریق بوتاکس معمولاً یک تا سه روز پس از عمل خود را نشان می‌دهد .

حداقل تا ۳ روز پس از عمل از هرگونه مالش ، خراش یا ماساژ صورت باید خودداری کرد تا از پخش شدن بوتاکس به سایر نواحی جلوگیری شود . همچنین در ورکشاپ اموزش تزریق بوتاکس در کاشان تمام نکاتی مراقبتی پس از تزریق بوتاکس ، به کارآموزان آموزش داده می‌شود ، تا توصیه‌های مراقبتی لازم را به مراجعین خود هشدار دهند ‌.

 

عوارض جانبی بوتاکس

یکی از موضوعاتی که به صورت تئوری در کلاس‌های اموزش تزریق بوتاکس در کاشان برای کارآموزان شرح داده می‌شود ، عوارض جانبی بوتاکس است تا در حین مشاوره مراجعین خود را کاملا از آن آگاه کنند .

از عوارض شایع بوتاکس می‌توان به قرمزی ، افزایش حساسیت ناحیه تحت درمان و تورم پس از عمل اشاره کرد . با این حال ، این عوارض جانبی بوتاکس باید پس از یک روز فروکش کند . گاهی اوقات ممکن است کبودی نیز به وجود بیاید که کمپرس یخ آن را برطرف می‌کند . با این حال ، معمولا در عرض دو هفته پس از استفاده از بین می‌رود‌ .

سایر عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد عبارتند از:

افتادگی پلک ، این حالت فقط در درصد کمی از افراد اتفاق می افتد و معمولا در عرض سه هفته از بین می رود ؛

خشکی چشم یا اشک ریزش شدید ؛

لبخند کج یا آب دهان ؛

سردرد ، نسبتاً نادر است و در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت ناپدید می‌شود ؛

آموزش تزریق بوتاکس در کاشان

با توجه به فواید بسیار بوتاکس و عوارض کم آن ، افراد زيادي آن را به سایر درمان‌های زیبایی ترجیح می‌دهند ؛ از این رو با شرکت در کلاس‌های آموزش تزریق بوتاکس در کاشان می‌توانید یک شغل با پرستیژ و پر درآمد برای خود کسب کنید .

با شرکت در این دوره آموزشی که توسط اساتید درسا کلینیک برگزار می‌شود ، تمام مباحث را به صورت تئوری و عملی آموزش خواهید داد و پس از پایان دوره ، مدرک حرفه‌ای و بین المللی را دریافت خواهید کرد .

در پایان

اگر قصد یادگیری و شرکت در ورکشاپ اموزش تزریق بوتاکس در کاشان را دارید ، با تیم پشتیبانی درسا کلینیک تماس بگیرید تا تمام راهنمایی‌های لازم را به شما برای حضور در این دوره آموزشی به شما بدهند .

درسا کلینیک از آکادمی‌های مجرب و تخصصی است که کارآموزان حرفه‌ای را وارد بازار کار می‌کند . این مرکز کلاس‌های خود را در اقصی نقاط ایران برگزار می‌کند و هیچ شرط خاصی برای حضور در این دوره‌ها وجود ندارد ‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »