خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در مرودشت

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در مرودشت

آموزش تزریق فیلر در مرودشت با هدف ایجاد کار در جامعه و استقلال مالی کارآموزان ، برگزار می‌گردد . با توجه به محبوبيت فیلر در میان بانوان و مزایای بی‌شمار آن بدون شک متخصص و تکنسین شدن در این حرفه آینده شغلی شما را تامین می‌کند .

برای آشنایی با این حرفه و نحوه شرکت در کارگاه آموزش تزریق فیلر در مرودشت تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید ، نخست شما را با تزریق فیلر و مزیت و اثرات آن آشنا می‌کنیم ، سپس راجع به این دوره آموزشی صحبت خواهیم کرد .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

تزریق فیلر چیست ؟

فیلر معادل انگلیسی پرکننده است و به مواد مختلفی که برای جوانسازی و زیبایی پوست به کار گرفته می‌شود ، اطلاق می‌گردد . رایج‌ترین ماده فیلر اسید هیالورونیک نام دارد . اسید هیالورونیک به شکل ژل بوده و به عنوان پرکننده چین و چروک و نقص بافت عمل می‌کند .

این ماده یک جزء طبیعی بدن انسان می‌باشد و اثر مرطوب کنندگی قوی دارد و مسئول آبرسانی مناسب ، نرمی و کشسانی بافت‌ها است . پرکننده‌های اسید هیالورونیک به شما این امکان را می‌دهند که نقایص بافتی را بازسازی کنید ، چین و چروک‌ها را پر کنید ، لب‌ها را بزرگ و فرم دهید ، بینی را اصلاح کنید و حتی به یک لیفت طبیعی صورت دست یابید .

این ماده اغلب توسط پزشکان و تکنسین‌‌های زیبایی استفاده می‌شود . با شرکت در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در مرودشت به طور مفصل با این ماده و خواص آن آشنا خواهید شد تا در زمان آغاز به کار در این حرفه ، با تسلط کامل راجع به اثرات و خواص این ماده با مشتری خود صحبت کنید .

 

تزریق فیلر چگونه کار می‌کند ؟

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم ، اسید هیالورونیک یک جزء طبیعی بافت‌ها است که تقریباً در کل بدن انسان وجود دارد ، اما نیمی از منابع آن در پوست یافت می‌شود .

اسید هیالورونیک خاصیت آب‌رسانی فوق العاده ای دارد ، اگر پوست آبرسانی مطلوبی داشته باشد ، جوان ، صاف ، شاداب و نرم است .

این ماده فیلر متعلق به گروه گلیکوزامینوگلیکان‌ها و جزء اصلی ماتریکس بین سلولی می‌باشد و در کنار کلاژن و الاستین ، به عنوان پروتئین‌های حمایت کننده پوست شناخته می‌شود .

همراهی این مواد در کنار هم موجب جوان‌سازی و جوان ماندن پوست می‌شوند . متاسفانه از حدود ۲۵ سالگی تولید این مواد در پوست ما کاهش می‌یابد . فیبروبلاست‌ها کمتر فیبرهای هیالورونیک اسید ، کلاژن و الاستین تولید می‌کنند که این مسئله منجر به خشکی پوست ، از دست دادن سفتی و کشسانی می‌شود و شاهد چین و چروک و شلی و افتادگی پوست خواهیم بود .

با تزریق فیلر ، به طور مصنوعی این ماده مفید را در پوست احیا می‌کنیم و پوست مجددا جوانی ، کشسانی و سفتی خود را باز می‌یابد . این ماده امروزه هیچ اثرات منفی و حساسیت‌زایی ندارد و به حالت ژل تولید می‌شود و با سوزن‌های بسیار نازک به نواحی مختلف پوست تزریق می‌شود .

در دوره آموزش تزریق فیلر در مرودشت ، به طور جامع‌تری در مورد نحوه اثرگذاری فیلر با شما صحبت خواهد شد .همچنین شما را با آناتومی صورت انسان نیز آشنا می‌کنند تا نقاط تزریق را همانند یک حرفه‌ای به درستی انتخاب کنید .

 

خواص و کاربرد تزریق فیلر

تزریق فیلر یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که اغلب با تزریق ماده اسید هالورینیک انجام می‌شود .

اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به سرعت تجزیه می شود ( هم به عنوان یک ماده طبیعی در پوست و هم به عنوان محصولی که در فرآیندهای سنتز در آزمایشگاه به دست می‌آید ) ؛ بنابراین برای اینکه پس از استفاده در پوست به عنوان یک پرکننده عمل کند ، لازم است که آن را به اصطلاح به صورت متقاطع پیوند دهید که به لطف آن شکل پایدارتری از ژل را ارائه می‌دهد .

پیوند متقاطع شامل وارد کردن عوامل پیوند متقابل به زنجیره‌های HA است که بین مولکول‌های اسید هیالورونیک اتصالات را به وجود می‌آورد .

با شنیدن این اصطلاحات نهراسید ! در کارگاه آموزش تزریق فیلر در مرودشت ، شما رد به صورت تئوری و عملی با این اصطلاحات مانند پیوند متقابل آشنا خواهیم کردیم .

در ادامه بحث باید گفت که در نتیجه این پیوند ، اسید هیالورونیک بسیار چسبناک‌تر می‌شود ، به سادگی در آب حل نمی‌شود ، در برابر هیالورونیداز (آنزیمی موجود در پوست که مسئول تجزیه زیستی HA است) مقاوم‌تر خواهد شد و حدود ۲۰ تا۲۴  ماه دوام می‌آورد .

با توجه به ماندگاری بالای تزریق فیلر در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی ، افراد بسیاری آن را بر بوتاکس ، مزوتراپی و … ترجیح می‌دهند ، در صورتی که شما در کارگاه آموزش تزریق فیلر در مرودشت شرکت کنید به درامد بالایی در ماه می‌رسید ؛ زیرا متقاضیان بسیاری برای جوان سازی پوست دارید .

 

منع مصرف تزریق فیلر

روش تزریقی فیلر ، روشی است که در بین بیماران بسیار محبوب شده است و اغلب در کلینیک‌های پزشکی زیبایی زیر نظر تکنسین‌ها یامتخصصین زیبایی انجام می‌شود . تزریق فیلر نیازی به تکنولوژی خاص یا آمادگی خاص مطب ( البته به جز نظافت و ضد عفونی اجباری محل درمان ) ندارد .

مدت زمان تزریق فیلر کوتاه است و اثربخشی بالا با دوام زیاد دارد . همچنین هیچ گونه منع مصرف خاصی برای آن وجود ندارد . تزریق این ماده برای بانوان باردار و شیرده ، افراد مبتلا به سرطان ، افرادی با ناراحتی قلبی ، اشخاصی با پوست بسیار حساس و آلرژیک ، افراد مبتلا به خود ایمنی و کسانی که داروهای خاص مصرف می‌کنند ، توصیه نمی‌شود .

نحوه تزریق این ماده نیز بسیار آسان است با استفاده از سوزن و وارد کردن یک ماده پرکننده به پوست اعمال می‌شود . با توجه به موارد گفته شده برای اینکه یک تکنسین تزریق فیلر شوید ، راه دشواری پیش رو ندارید . در کلاس‌های آموزش تزریق فیلر در مرودشت شرکت کنید و پس از کسب مهارت و دریافت مدرک ، در کلینیک‌‌های زیبایی مشغول به کار شوید .

 

آموزش تزریق فیلر در مرودشت

اگر مایل به شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در مرودشت هستید ، باید با جزئیات برگزاری این کارگاه آشنا شوید . این کارگاه در طی چند جلسه و در دو بخش تئوری و عملی برگزار می گردد .

در بخش تئوری سرفصل‌های زیادی به کارآموزان آموزش داده می شود . این سر فصل شامل آشنایی با آناتومی صورت ، نحوه تقسیم بندی صورت ، انواع ژل و پرکننده صورت ، انواع تزریق فیلر ، انواع چین و چروک‌ها و تفاوت انها با یکدیگر ، انتخاب ناحیه برای تزریق فیلر ، تقسیم بندی انواع ژل فیلر بر اساس جنبه‌های مختلف ، مدت ماندگاری ، عوارض دارو ، نحوه مراقبت پس از فیلر و … به کارآموزان آموزش داده می‌شود .

بخش بعدی کارگاه آموزش تزریق فیلر در مرودشت بخش عملی است در این بخش نخست اساتید بر روی مولاژ یا فرد واقعی مواد فیلر را تزریق می‌کنند ، سپس کارآموزان زیر نظر اساتید ، تزریق فیلر را انجام می‌دهند ‌و در پایان پرسش و اشکالات کارآموزان رفع می‌شود .

سپس کارآموزان باید در یک روز مشخص در آزمون عملی و کتبی شرکت می‌کنند . با قبولی در آزمون گواهینامه معتبر به شما اعطا می‌گردد که با داشتن این گواهینامه می‌توانید فورا در کلینیک‌های زیبایی و زیر نظر پزشک زیبایی مشغول به کار شوید و به درامد بالایی برسید و یک شغل معتبر در جامعه داشته باشید .

 

در پایان

دوره آموزش تزریق فیلر در مرودشت ، توسط اساتید و متخصصین زیبایی مرکز زیبایی درسا کلینیک برگزار می‌شود . این آکادمی زیبایی دوره‌های خود را در همه شهرهای ایران از جمله مرودشت برای سهولت رفت و آمد و راحتی کارآموزان برگزار می‌کند .

تیم آموزشی درسا کلینیک یک تیم حرفه‌ای در آموزش انواع روش‌های زیبایی از جمله تزریقرفیلر است و تاکنون متخصصین و تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای را روانه بازار کار نموده است . اگر هرگونه سوالی راجع به این ورکشاپ دارید با تیم پشتیبانی درسا کلینیک تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »