خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی در شهرضا

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی در شهرضا

آموزش مزوتراپی در شهرضا توسط گروه پزشکی و متخصصین زیبایی درسا کلینیک به منظور ایجاد اشتغال در این شهر ، طی چندین جلسه برگزار خواهد شد . اگر شما نیز به این حرفه پر درآمد و باکلاس علاقه‌مندید ، در این مقاله همراه ما شوید .نخست شما را به طور کامل با مزوتراپی آشنا می‌کنیم ، سپس با جزئیات برگزاری کلاس‌های آموزش مزوتراپی در شهرضا آشنا خواهید شد .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

مزوتراپی چیست ؟

روش زیبایی مزوتراپی ، یک روش تزریقی است که در ان برای حذف چین و چروک و چربی‌های اضافی و سفت کردن پوست ، ویتامین‌ها ، اسید هیالورونیک ، آنزیم‌ها ، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی به پوست ناحیه مدنظر تزریق می‌شود .

پزشکان بسیاری این مواد فعال را انتخاب و ترکیب می‌کنند و این مواد را برای مغذی کردن و حداکثر اثربخشی به پوست فرد تزریق می‌کنند. در دوره آموزش مزوتراپی در شهرضا به طور کامل با این مواد موثر ، دوز مناسب و نحوه ترکیب آنها آشنا می‌شوید تا کار خود را در سطح حرفه‌ای همانند یک متخصص زیبایی انجام دهید .

 

کاربرد مزوتراپی

مزوتراپی بر خلاف سایر روش‌های زیبایی که محدود به یک ناحیه هستند در نواحی گسترده‌ای از پوست صورت گرفته تا سر با اهداف مختلفی انجام می‌شود . در این مقاله با اهداف استفاده از مزوتراپی بیشتر آشنا خواهید شد .

جوانسازی پوست : تزریق مزوتراپی به پوست کمک می‌کند تا پوست سفت‌تر شود، در این روش با تزریق مواد مغذی ، رشد کلاژن به طور طبیعی تحریک می‌شود و باعث نشاط و جوانی پوست خواهد شد . در ورکشاپ آموزش مزورتراپی در شهرضا با نحوه تزریق مزوتراپی برای جوانسازی پوست با صورت تخصصی آشنا می‌شوید .

روشن شدن پوست

مواد مغذی تزریق شده به پوست در این فرآیند زیبایی ، باعث از بین رفتن اختلالات رنگدانه مانند کک و مک ، ملاسما ، لکه‌های تیره و لکه های تیره ناشی از آکنه می‌شود .

لاغری بدن

برخی از مواد مغذی موجود در این روش دارای اثر تخریب سلول‌های چربی اضافی هستند که به حذف چربی و لاغرتر شدن بدن کمک می‌کنند .

تحریک رشد مو

مزوتراپی به اصلاح عدم تعادل هورمونی در فولیکول‌های مو و محیط اطراف آن کمک می‌نماید . تزریق همزمان مزوتراپی مواد مغذی را برای مو فراهم می‌کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد .

با شرکت در دوره آموزش مزوتراپی در شهرضا یاد خواهید گرفت که چگونه مواد مغذی ، عصاره‌های گیاهی طبیعی ، ویتامین‌ها یا داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل را مستقیماً به پوست سر تزریق کنید تا به تغذیه فولیکول‌های مو و تحریک رشد مو کمک کنید . این تزریق به سرعت ریزش مو را کاهش داده و موها را تقویت می‌کند .

درمان هایپرهیدروزیس

تزریق مزوتراپی به محدود کردن ترشح هایپرهیدروزیس کمک می‌کند بنابراین تعریق بیش از حد برطرف می‌شود .

درمان ترک‌های پوستی

این روش ترک‌های پوستی را محو می‌کند و برای ترک‌های پوستی پس از زایمان یا ترک‌های ناشی از کاهش وزن ناگهانی مؤثر است .

در واقع پس از شرکت در دوره آموزش مزوتراپی در شهرضا ، شما قادر خواهید بود تمام نقص و ایرادهای مشتری را با بهترین نحو و با تزریق درست مروتراپی برطرف کنید .

 

 مراحل تزریق مزوتراپی

تزریق مزوتراپی نیز مانند هر روش زیبایی از چندین مرحله حساس و مهم تشکیل شده است که متخصص با طی نمودن این مراحل ، این فرآیند زیبایی را برای شما انجام می‌دهد .

با شرکت در کلاس‌های آموزش مزوتراپی در شهرضا تمام این مرحله به صورت تئوری و عملی به شما آموزش داده می‌شود ، پس از طی این دوره شما بر تمامی مراحل تسلط بالایی خواهید داشت . در ادامه مطلب به طور مختصر این مراحل را بیان می‌کنیم .

  • مرحله ۱ : معاینه برای تعیین نوع و وضعیت پوست ؛
  • مرحله ۲ : پاک کردن آرایش فرد مراجعه کننده و شستن صورت ؛
  • مرحله ۳ : استعمال کرم بی حس کننده و منتظر ماندن برای اثر گذاری کرم ؛
  • مرحله ۴ : پاک کردن کرم بی‌حس کننده و ضدعفونی کردن ناحیه با الکل ۷۰ درصد ؛
  • مرحله ۵ : انجام تزریق مزوتراپی با یک سری سوزن کوتاه مخصوص به ناحیه مورد نظر ؛
  • مرحله ۶: تمیز کردن پوست تحت درمان با محلول ۹٪ NaCl ؛
  • مرحله ۷ : انجام الکتروفورز مزو سرد ، نور LED را به مدت بیست دقیقه روی ناحیه مورد نظر بتابانید ؛
  • مرحله ۸ : گفتن توصیه‌های مراقبتی به فرد مراجعه کننده .

 

چرا آموزش مزوتراپی را انتخاب کنیم ؟

تزریق مزوتراپی روشی است که به دلیل کارایی نسبتاً بالایی که دارد مورد توجه علاقمندان به زیبایی قرار گرفته است . امروزه تزریق مزوتراپی در فرآیند زیبایی برای داشتن چهره ای زیبا و اندامی زیبا ، به تدریج اعتماد بسیاری از افراد را به دلیل اثربخشی و ایمنی آن جلب نموده است .

مجموع این عوامل یعنی اثر بخشی بالا ، محدوده استفاده وسیع ، اثر درمانی و عوارض کم سبب شده که افراد بسیاری این روش را به جراحی‌های پر خطر ترجیح دهند . با توجه به این مسئله با شرکت در ورکشاپ آموزش مزوتراپی در شهرضا در این حرفه به مهارت بالایی می‌رسید و درامد زیادی در طول ماه کسب خواهید کرد .

 

آموزش مزوتراپی در شهرضا

اگر به دنبال یک حرفه پردرآمد و با پرستیژ هستید ، می‌توانید تکنسین تزریق مزوتراپی در شهر خود شوید . برای آموزش دیدن این روش زیبایی نیاز به هیچ تخصص و مدرک دانشگاهی ندارید ، فقط با داشتن مدرک دیپلم و علاقه می‌توانید در ورکشاپ آموزش مزورتراپی در شهرضا شرکت کنید .

با شرکت در این دوره با پرداخت هزینه کم در مدت زمان کوتاهی به یک درآمد رویایی و شغل ایده آل می‌رسید . این دوره زیر نظر اساتید مجرب پوست و زیبایی برگزار می‌شود و با پایان یافتن دوره یک مدرک معتبر که مورد قبول تمام مراکز بهداشتی و زیبایی است به شما اعطا می‌گردد .

با داشتن این مدرک در مدت زمان کوتاهی جذب بازار کار خواهید شد و از آنجائیکه اموزش‌های این دوره بسیار جامع و کامل است ، کار خود را به صورت حرفه‌ای و مهارت بالا انجام خواهید داد .

در پایان

اگر مایل به شرکت در ورکشاپ آموزش مزوتراپی در شهرضا هستید به سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید تا مشاورین ما تمام راهنمایی‌های لازم را در خصوص هزینه ، مدت زمان دوره ، زمان شروع و ساعات آن به شما دهند .

تیم مجرب و متخصص درسا کلینیک دوره‌ اموزش مزوتراپی در شهرضا را به صورت عملی و تئوری برگزار می‌کند تا گامی مفید در جهت اشتغال زایی جوانان جویای کار بردارد . اگر هر گونه سوالی راجع به این کارگاه آموزشی دارید با تیم پشتیبانی سایت درسا کلینیک تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »