خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی در صدرا

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی در صدرا

درسا کلینیک در تلاش است با آموزش مزوتراپی در صدرا مهارت جویان عزیز را برای اشتغال در حوزه زیبایی آماده نماید . با گرایش افراد بسیاری به کارهای زیبایی این صنعت یکی از پر سود ترین بخش ها برای اشتغال است و افراد می توانند با یادگیری این مهارت وارد بازار کار شوند .

اشخاص بسیاری برای جوانسازی و زیبا تر شدن پوستشان ماهانه به مراکز زیبایی مراجعه می نمایند بنابراین اشتغال در این حوزه می تواند در کوتاه ترین مدت شما را به سودی قابل قبول برساند . یادگیری این مهارت در یکی از بهترین مراکز آموزشی می تواند ضامن موفقیت شما در این حوزه باشد .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

مزوتراپی چیست ؟

یکی از روش های غیر تهاجمی است که باعث جوانسازی پوست می شود . در این روش از طریق تزریق ویتامین ها ، آنزیم ها ، عصاره های گیاهی و … به پوست باعث جوانسازی ، جلوگیری از شلی پوست و هم چنین شفافیت پوست می شود .

مزوتراپی در واقع از طریق یک سری تزریق های کوچک به لایه میانی پوست انجام می شود ، که در ابتدا تنها برای کاهش درد استفاده می شد که به مرور زمان به شکل کنونی برای جوانسازی پوست استفاده می شود . در آموزش مزوتراپی در صدرا به طور کامل با آن آشنا خواهید شد .

در مزوتراپی با تحریک فیبروبلاست کلاژن سازی در پوست افزایش پیدا می کند و جوانسازی در پوست انجام می شود و از علائم پیری بر روی پوست جلوگیری می کند . این روش علاوه بر جوانسازی پوست در کاهش چربی های اضافی ، سلولیت و جلوگیری از ریزش مو نیز موثر است .

 

کاربرد های مزوتراپی در صدرا

  • کاهش سلولیت ها : در سلولیت های خفیف می توانید از این تکنیک کمک گیرید . در این روش حداقل به چند جلسه نیاز است تا بتوانید نتیجه مطلوب را به دست بیاورید . در سلولیت های شدید نمی توان انتظار چندانی از این روش برای از بین بردن کامل آن ها داشت . در ادامه به آموزش مزوتراپی در صدرا خواهیم پرداخت .
  • کاهش میزان چربی بدن : با توجه به میزان چربی و محل آن می توان با تشخیص متخصص از مزوتراپی استفاده کرد . در این روش بین ۲ الی ۴ جلسه تزریق انجام می شود تا کاهش چربی انجام شود . در حجم چربی بالا نمی توان از این روش اثر فوق العاده ای انتظار داشت .
  • جوانسازی و شادابی پوست : این روش برای جوانسازی و کاهش اثرات پیری بسیار کاربرد دارد و پس از انجام تزریق در فواصل مختلف طبق تشخیص متخصص به نتیجه مطلوب خواهید رسید و اثرات آن چون رفع چین و چروک ، رفع شلی پوست و شفاقیت پوست را در بر خواهد داشت .

 

 

مزوتراپی صورت در صدرا

در آموزش مزوتراپی در صدرا به طور کامل با تکنیک‌ها و روش‌های انجام آن آشنا خواهید شد . یکی از پرطرفدار ترین کاربردهای این تکنیک ، مزوتراپی صورت است چرا که غیرجراحی است و هزینه آن با توجه به دیگر روش‌ها بسیار مقرون به صرفه است و در این تکنیک ویتامین‌ها و مواد مغذی وارد پوست می شود .

 

نحوه انجام مزوتراپی در صدرا

در درسا کلینیک آموزش مزوتراپی در صدرا به طور کامل به مهارت جویان عزیز داده می شود . در این تکنیک ابتدا نواحی مورد نظر توسط مواد ضد عفونی کننده کاملا تمیز می شود ، سپس داروی بی حسی بر روی پوست اعمال می شود . تزریق توسط سرنگ های نازک انجام می شود .

در انجام آن می توان از اسلحه مکانیکی کمک گرفت تا تزریق ها به صورت ردیفی انجام شوند . تزریق ها با توجه به شرایط درمان در عمق ۱ الی ۴ میلی متری انجام می شود . تعداد جلسات و فواصل زمانی بین آن طبق تشخیص متخصص معین خواهد شد .

در دوره آموزش مزوتراپی در صدرا مهارت جویان عزیز با نحوه انجام مزوتراپی ، عمق تزریق ، مقدار دز و … به صورت تئوری و عملی آشنا خواهند شد . در این دوره تمامی موارد توسط برترین اساتید آموزش داده خواهد شد تا مهارت جویان بتوانند وارد بازار کار شوند .

 

مزو تراپی مو در صدرا

علاوه بر کاربردهای اشاره شده مزوتراپی ، از این تکنیک می توان برای کاهش ریزش مو ، افزایش گردش خون در کف سر ، انتقال مواد مغذی به مو ، اصلاح عدم تعادل فولیکول مو استفاده نمود . در آموزش مزوتراپی در صدرا با نحوه انجام این موارد آشنا خواهید شد .

 

فواید مزوتراپی در صدرا

مزوتراپی جایگزین مناسبی برای جراحی با قیمت بالاست ، در یک جلسه مزو تراپی مقدار زیادی مواد مغذی وارد پوست می شود که جوانسازی و شفافیت پوست را به دنبال دارد . با توجه به نوع مواد مصرفی درخشندگی ، رفع لک های پوستی ، کاهش چربی و … بر روی پوست قابل مشاهده خواهد بود .

 

کاربرد های مزوتراپی در صدرا

  • کاهش چربی در ناحیه گردن
  • رفع چین و چروک
  • جوانسازی پوست
  • از بین بردن لک های پوست
  • رفع سلولیت
  • کاهش چربی های بدن
  • تقویت مو
  • کاهش ریزش مو
  • رفع ترک های پوستی در اثر بارداری و یا کاهش وزن
  • لاغری موضعی
  • از بین بردن افتادگی پلک

 

قیمت آموزش مزوتراپی در صدرا

در دوره آموزش مزوتراپی در صدرا درسا کلینیک سعی دارد این دوره را به طور کامل با توجه به متد های آموزشی روز در اختیار کارجویان قرار دهد . این دوره جامع توسط برترین اساتید آموزش داده خواهد شد و مهارت جویان با تمامی اصول مورد نیاز به صورت عملی و تئوری آشنا خواهند شد .

این دوره به صورت کامل تمام مهارت ها را آموزش خواهد داد و قیمت این دوره با توجه به تعداد جلسات و به کارگیری بهترین اساتید بسیار مقرون به صرفه است . برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد دوره ، تعداد جلسات ، هزینه دوره می توانید با مشاوران درسا کلینیک تماس گیرید .

 

کلام آخر

در هر عصری باید با توجه به خواسته و نیاز افراد جامعه به دنبال مهارت مورد نیاز پرداخت تا با اشتغال در آن کسب درآمد نمود . در دنیای امروز و گرایش بیشتر افراد به حوزه زیبایی می توان آموزش مزوتراپی در صدرا را یکی از مهارت های مورد نیاز برای این حوزه عنوان کرد .

افراد علاقه مند به حوزه زیبایی می توانند با شرکت در این دوره مهارت لازم برای فعالیت در این صنعت را با دست آورده و بعد از تکمیل دوره مشغول به کار شوند . قبل از هر اقدامی نیاز است که معتبرترین مرکز آموزشی را انتخاب نمایید تا با آموزش های کامل آن مجموعه بتوانید این مهارت را به صورت کامل فرا گیرید .

درسا کلینیک با سال ها تجربه در برگزاری دوره آموزش مزوتراپی در صدرا توانسته مهارت جویان بسیاری را در رسیدن به این مهارت همراهی کند . این مجموعه در تلاش است این دوره را به بهترین شکل ممکن و با قیمتی مناسب در اختیار مهارت جویان عزیز قرار دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »