خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در شاهرود

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در شاهرود

آموزش لیفت نخ در شاهرود ، این روزها مورد توجه بسياري از کارجویان این شهر قرار گرفته است . لیفت نخ یکی از روش‌های بی خطر و موثر در زیبایی است که برای یادگیری آن نیاز به هیچ تخصص و سابقه کاری ندارید ، فقط کافی است تصمیم بگیرید که ایا می‌خواهید در این حرفه با پرستیژ مشغول به کار شوید یا خیر ؟

در این مقاله شما را با این روش زیبایی و راه های یادگیری و آموزش آن بیشتر سخن خواهیم گفت ، تا انتهای مقاله کنار ما بمانید تا پاسخ تمام سوالات خود را راجع به ورکشاپ آموزش لیفت نخ در شاهرود را بیابید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

لیفت نخ چیست ؟

لیفت نخ یک روش کم تهاجمی با هدف سفت کردن پوست صورت و بدن با کمک نخ‌های تقویت کننده خاص است . این نخ‌ها یک چارچوب پایدار را تشکیل می‌دهند و بافت‌های بدن را در موقعیت مورد نظر حمایت می‌کنند . این نخ‌ها کاملا بی‌خطر بوده و با گذشت زمان جذب می‌شوند .

با توجه با این تعریف از لیفت نخ افراد بسیاری این روش زیبایی را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند و متقاضیان بسیاری در سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی دارد . اگر شما به دنبال یک حرفه پردرآمد هستید در ورکشاپ آموزش لیفت نخ در شاهرود ثبت‌نام کنید تا به عنوان یک تکنسین لیفت نخ در مراکز زیبایی مشغول به کار شوید .

لیفت با نخ چه عیوبی را برطرف می‌کند ؟

هر زنی می خواهد تا زمانی که ممکن است جوان و جذاب بماند و در عین حال ، حداقل زمان خود را صرف مراقبت از پوست خود کند . امروزه اکثر افراد به دنبال یک روش زیبایی غیر جراحی و بدون عوارض و نقاهت هستند . لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های زیبایی است که در یک جلسه فرد را به خواسته خود می‌رساند .

لیفت با نخ بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد و فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد . با انجام این روش نقص‌های زیرا را می‌توان اصلاح و برطرف کرد :

  • حذف افتادگی بافت‌های نرم ؛
  • از بین بردن چین و چروک صورت و بدن ؛
  • کشیدن پلک بالایی ؛
  • کشیدن ابروها ؛
  • سفت کردن قسمت پایین و میانی صورت و گردن ؛
  • تقویت و اصلاح قاب صورت ؛
  • برجسته کردن خطوط گونه ؛
  • سفت کردن سطح داخلی ران‌ها ، بازوها ، قفسه سینه و دیواره قدامی شکم .

با شرکت در کارگاه آموزش لیفت نخ در شاهرود ، لیفت کردن تمام این نواحی برای برطرف کردن عیوب به کارآموزان به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود تا همانند یک متخصص و پزشک زیبایی با مهارت کامل ، این روش زیبایی را برای مشتریان خود انجام دهند .

 

مزایای لیفت نخ

لیفت نخ برای زیبایی و جوان سازی پوست صورت و بدن مزایای زیادی برای مشتریان و تکنسین‌ها و متخصصین زیبایی به همراه دارد . اگر شما نیز خواهان بهره‌مندی از این مزایا به عنوان یک تکنسین یا متخصص لیفت هستید ، در کارگاه آموزش لیفت نخ در شاهرود شرکت کنید .

مزایای اصلی ان عدم نیاز به آماده سازی اولیه ، سادگی و سرعت عمل ، ایمنی و دوره توانبخشی سریع است . پس از انجام عمل ، جای زخم روی پوست باقی نمی‌ماند ، حالات طبیعی صورت حفظ می‌شود و اثر آن پس از اولین جلسه قابل توجه است .

البته لیفت با نخ یک ایراد دارد و آن این است که هر نقصی به عنوان مثال پوست بیش از حد چروک را نمی‌توان با نخ‌ها اصلاح کرد .

 

لیفت با نخ چگونه انجام می‌شود ؟

اگر دوست دارید که به عنوان یک تکنسین لیفت نخ مشغول به کار شوید ، حتما نخستین سوالی که در ذهن شما نقش می‌بندد این است که لیفت با نخ چگونه انجام می‌شود ؟ با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در شاهرود به طور حرفه‌ای با انجام این روش زیبایی آشنا می‌شوید .

در این مقاله ما به طور خلاصه نحوه انجام لیفت نخ را به شما شرح می‌دهیم تا یک پیش فرض راجع به آن‌ داشته باشید . این روش در کل حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد .

ابتدا شما به عنوان یک متخصص یا تکنسین یک بی‌حس کننده خارجی را روی ناحیه مورد نظر اعمال می کنید و سپس نخ‌ها را از طریق سوراخ‌های دقیق زیر پوست وارد می‌کنید تا یک قاب تقویت کننده را تشکیل دهید .

نخ‌ها را می‌توان در نواحی مختلفی مانند صورت ، گردن ، شکم ، سینه، ران و باسن نصب کرد و نحوه قرار گیری آن‌ها به خواسته مشتری برای رفع ایراد بستگی دارد . در ورکشاپ آموزش لیفت نخ در شاهرود به‌ طور عملي با نحوه لیفت نخ هر ناحیه آشنا می‌شوید .

انواع نخ در لیفت

همانگونه که تا به اینجای مطلب آشنا شدید و از نام این روش زیبایی مشخص است ، برای برطرف کردن ایراد‌های پوستی و جوانسازی و شادابی صورت از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌شود .

اگر شما مایل به کار در این حرفه هستید باید با انواع نخ مناسب برای لیفتینگ و ویژگی‌های آن آشنا باشید تا با توجه به نیاز مشتری بهترین نخ را انتخاب کنید . در دوره آموزش لیفت نخ در شاهرود ، به طور مفصل راجع به نخ‌های لیفتینگ صحبت می‌شود .

انواع نخ لیفتینگ عبارتند از :

پلی لاکتیک اسید    : این نخ کاملا با محیط زیست سازگار است و ضد حساسیت می‌باشد . با گذشت زمان این نخ‌ها جذب می‌شوند و در جای چارچوب کلاژن خود باقی می‌مانند تا از پوست حمایت ‌کنند.

این گروه از نخ‌ها ، تولید الاستین و کلاژن را تحریک و پوست را مرطوب نگه می‌دارند . ماندگاری جوان‌سازی با این نخ‌ها حدود دو سال است .

پلی پروپیلن : این نخ بسیار بادوام است و تحمل بارهایی تا وزن ۶ کیلوگرم را دارد و ضد حساسیت می‌باشد . از ویژگی‌های دیگر ان می‌توان به غیر قابل جذب بودن و ماندگاری تا ۷ سال اشاره کرد .

 

آموزش لیفت نخ در شاهرود

حال به موضوع اصلی این مقاله یعنی آموزش لیفت نخ در شاهرود می‌پردازیم . برای شرکت در این کلاس‌ها هیچ محدودیت سنی ، جنسیت ، تحصیلی ، سابقه کاری و … وجود ندارد . پس از پایان این دوره ، شما در یک آزمون زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنید و در صورت قبولی ، یک مدرک معتبر دریافت خواهید کرد .

این دوره به صورت تئوری و عملی در چندین جلسه برگزار می‌شود تا کارآموزان روی این روش زیبایی ، تسلط کامل پیدا کنند . اساتید این دوره به تمام پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند و اشکالات و ابهامات شما را برطرف می‌کنند .

در پایان

دوره آموزش لیفت نخ در شاهرود زیر نظر اساتید و متخصصین مرکز زیبایی درسا کلینیک برگزار می‌شود . این کلینیک زیبایی دوره‌های آموزشی مختلفی را در سراسر شهر‌های ایران برگزار می‌کند تا کارآموزان به راحتی و بدون هیچ مشکلی در کلاس‌ها شرکت کنند .

اگر هرگونه سوالی در مورد هزینه ، نحوه ثبت نام ، تعداد جلسات ورکشاپ آموزش لیفت نخ در شاهرود دارید با تیم پشتیبانی سایت درسا کلینیک تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما دهند و تمام ابهامات شما را برطرف کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »