خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در صدرا

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در صدرا

افراد زیادی تقاضای یادگیری این حرفه درآمد زا را داشته و به همین جهت کلینیک درسا دوره آموزش لیفت نخ در صدرا را برای کلیه هنرجوبان علاقه مند به این حرفه برگزار می‌نماید .

با افزایش سن و کاهش کلاژن سازی پوست ، علایم چین و چروک و پیری بر روی پوست صورت ظاهر می‌شود . در علم پزشکی روش‌های متفاوت و فراوانی برای جلوگیری از پیری زودرس و رفع شلی پوست صورت کشف و معرفی شده است .

یکی از این روش‌ها ، متد لیفت نخ یا لیفیتینگ صورت به وسیله نخ می‌باشد . این روش درمانی یکی از متدهای غیرتهاجمی برای درمان پیری و افتادگی پوست صورت است که ، اکثرا به صوت سرپایی و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود .

 

 

آموزش لیفت نخ در صدرا-وب سایت درساکلینیک

 

روش درمانی لیفت نخ چیست ؟

 کلینیک درسا ، یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای آموزشی در نظر دارد تا ، دوره آموزش لیفت نخ در صدرا را برگزار نماید که ، تمامی نکات و‌ملاحظات مورد نیاز برای لیفت نخ را به صورت اصولی آموزش دهد .

لیفت نخ در واقع یک روش غیر تهاجمی برای درمان شلی پوست است که ، در آن پزشک بخیه‌های جذبی یا موقت را زیر پوست جایگذاری می‌کند . در این روش بخیه‌های موجود در زیر پوست باعث جلوگیری از افزایش روند پیری و افزایش تولید کلاژن می‌شوند .

لیفت نخ یا Thread lift یک روش نوین و مدرن و در عین حال کم تهاجم برای لیفت و کشش پوست صورت است که هنگامی که ، روی پوست اجرا می‌شود دو عمل و مزیت را برای فرد به همراه دارد . در ادامه به این دو مزیت اشاره مختصری خواهیم نمود ؛

 

  • تحریک کلاژن سازی : با کار گذاشتن بخیه‌ها یا همان نخ‌ها در زیر پوست این نخ‌ها روند پیری و شلی پوست را به تعویق انداخته و عمل کلاژن سازی را تحریک می‌کنند . این بخیه‌ها به هنگام تزریق در نواحی مورد نظر با شروع فرایند ترمیمی باعث کلاژن سازی شده و عمل جوانسازی و تاخیر پیری را آغاز می‌نمایند .
  • لیفت و کشیدگی پوست : در روش لیفت نخ ، بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش بر زوی پوست ، متخصص به وسیله نخ‌های کار گذاشته شده در زیر پوست تغییراتی را انجام می‌دهد که ، باعث سفت شدن و کشیدگی پوست می‌شود .

در دوره آموزش لیفت نخ در صدرا ، شما با کلیه متدها و‌ روش‌های انجام این عمل زیبایی به صورت تئوری و عملی آشنا خواهید شد . ضمن اینکه پس از کار و تمرین بر روی مولاژ ، زیر نظر متخصصان این حرفه تمرین بر روی نمونه و مدل زنده را شروع کرده تا ، بتوانید با آمادگی کامل وارد این حرفه شوید .

مزایای عمل لیفت نخ چیست ؟

در دوره آموزش لیفت نخ در صدرا که توسط متخصصان کلینیک درسا برگزار می‌شود ، کلیه مزایای انجام روش زیبایی لیفت نخ به شما تدریس داده خواهد شد . ضمن اینکه ، از تمامی این نکات برای انجام مشاوره‌های تخصصی در آینده می‌توانید بهره ببرید و مشاوره‌های صحیحی به مراجعین خود ارایه دهید .

روش زیبایی لیفت نخ در میان سایر روش‌ها و متدهای زیبایی دارای مزایای بسیار عالی و بی‌نظیری است که ، در ادامه این مطلب شرح مختصری از این مزایا را ارایه خواهیم کرد ؛

 

  • ایمنی بالا : این روش زیبایی یعنی لیفت نخ ، بر خلاف سایر روش‌های لیفتینگ ، از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که ، حتی در نواحی حساس صورت مانند پلک کاربرد دارد و می‌توان به وسیله آن لیفت پلک را ، انجام داد .
  • اثربخشی طبیعی : روش لیفت نخ دارای نتایج طبیعی است به گونه‌ای که پس از انجام این عمل زیبایی هیچ اثری از کشیدگی و لیفت مصنوعی که ، در اثر جراحی‌های لیفتینگ به وجود می‌آید ، نیست . ضمن اینکه ، روش لیفت نخ باعث کاهش حجم در برخی نواحی مانند گونه و لب نمی‌شود و این عوارض فقط پیشامد روش‌های جراحی لیفتینگ می‌باشند .
  • هزینه مناسب : روش لیفت نخ بر خلاف سایر روش‌های لیفتینگ که ، به دلیل نیاز به اتاق عمل ، بیمارستان و هزینه‌های گزاف بستری می‌باشد ، از قیمت بسیار منصفانه‌ای برخوردار است .

این موارد تنها بخش کوچکی از مزایای لیفت نخ است که ، تمام مزایای این روش درمانی را ، توسط کلینیک درسا و در دوره آموزش لیفت نخ در صدرا خواهید آموخت .

جنس نخ‌های لیفت از چیست ؟

دوره کامل آموزش لیفت نخ در صدرا که ، توسط کلینیک درسا و در بالاترین سطح استاندارد فنی‌و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود ، شامل موارد متعدد و زیادی است که ، عمل لیفت نخ را از پایه و به صورت نکته به نکته با تمام جزییات آموزش و تدریس می‌دهند .

نخ‌های لیفتی که ، توسط پزشک در زیر پوست کار می‌گذارد ، پس از انجام عمل لیفت و تحریک کلاژن سازی طی روندی که به نام هیدرولیز شناخته می‌شود ، تجزیه می‌شوند . در این روش دیگر نیازی به تحمل درد ناشی از کشیدن بخیه‌ها نمی‌باشد .

پس از اینکه نخ‌ها عمل کلاژن سازی را تحریک کرده و تجزیه شدند ، کلاژن‌هایی که در ناحیه مورد درمان به وجود آمده‌اند همچنان ، عمل لیفت و جوانسازی را انجام می‌دهند . لازم به ذکر است که ، عمل تجزیه بخیه‌ها یک فرایند شیمیایی است که ، در آن نخ‌ها به راحتی با آب موجود در پوست ترکیب شده و تجزیه می‌شوند .

تمامی نکات مهم در مورد جنس نخ بخیه ، انواع مرغوب نخ و نحوه استریل کردن نخ‌های بخیه به همراه سایر ملاحظات را ، شما با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در صدرا فرا خواهید گرفت .

 

آموزش لیفت نخ در صدرا-وب سایت درسا کلینیک

قیمت دوره آموزش لیفت نخ

دوره آموزش لیفت نخ در صدرا که ، توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود ، با توجه به کلیه نکات ارایه شده و نحوه تدریس که ، شامل دو بخش عملی و تئوری است ، از قیمت بسیار منصفانه‌ای برخوردار است .

کلینیک درسا با توجه به تعداد بالای درخواست هنرجویان در صدد برگزاری این دوره آمده و در نظر دارد تا ، این دوره ارزشمند را با هزینه‌ای مقرون به صرفه برگزار نماید . جهت اطلاع از قیمت دوره آموزش لیفت نخ در صدرا با کلینیک درسا تماس بگیرید .

کلام پایانی

کلیه هنرجویانی که ، در نظر دارند تا ، با آموزش دیدن دوره لیفت نخ وارد بازار کار این حرفه شوند و به کسب درآمد برسند ، ما دوره آموزش لیفت نخ در صدرا را معرفی می‌کنیم . این دوره بر اساس بالاترین سطح استاندارد برگزار می‌شود .

با شرکت در این دوره ارزشمند آینده‌ای پر درآمد را به خود هدیه می‌دهید و با کسب اطلاعات بالا و دانش کافی در زمینه لیفت نخ می‌توانید صحیح‌ترین مشاوره‌ها را به مراجعین آتی خود ارایه نمایید .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق بوتاکس صورت

آموزش تزریق فیلر در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »