خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی در شهرکرد

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی در شهرکرد

با توجه به افزایش درخواست افراد برای خدمات زیبایی ، آموزش مزوتراپی در شهرکرد بسیار مورد توجه قرار گرفته است . روش های نوین و در خواست زیبا جویان برای دریافت این خدمات موجب شده این حوزه زیبایی بسیار پر رونق باشد .

صنعت زیبایی یکی از پر رونق ترین ها در جهان است که با یادگیری یکی از زیر مجموعه های آن می توان موفق شد . برای فراگیری این مهارت باید قبلا از هر اقدامی به دنبال بهترین مرکز آموزشی باشید تا این مهارت را با بهترین کیفیت فرا گیرید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

مزوتراپی چیست ؟

یکی از روش های نوین در جوانسازی پوست است که لایه میانی پوست را درمان می کند و کاربرد آن زیاد است . در دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد در درسا کلینیک به طور کامل با این مهارت آشنا شده و آن را به صورت تئوری و عملی فرا می گیرید .

در این مجموعه مربیان آموزش ها را به صورت کامل به مهارت جویان عزیز یاد می دهند و آن ها را برای اشتغال در این حوزه زیبایی آماده می نمایند . مهارت جویان می توانند برای یاد گیری این مهارت به صورت تخصصی به این مجموعه معتبر مراجعه نمایند .

 

نحوه انجام مزوتراپی در شهرکرد

یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که از طریق سوزن های بسیار ریز مواد مورد نظر به زیر پوست تزریق می شود . در این تکنیک با تزریق ویتامین ها ، عصاره ی گیاهان و … باعث جوانسازی و تغذیه پوست و مو می شود . در آموزش مزوتراپی در شهرکرد تمامی این موارد آموزش داده خواهد شد .

در این تکنیک از سوزن های بسیار ریز استفاده می شود و عمق تزریق حدود ۲ الی ۴ میلی متر است و وارد عمق زیادی نمی شود در نتیجه درد بسیار کمی در پی خواهد داشت . این روش در مقایسه با دیگر روش ها نیازی به دوره نقاهت ندارد و فرد می تواند به راحتی به کارهای روزانه خود برسد .

 

مزایای انجام مزوتراپی در شهرکرد

این تکنیک مزایای بسیار زیادی برای پوست و مو دارد . در این تکنیک تاثیرات به سزایی در جوانسازی پوست ، از بین بردن چین و چروک ، لیفت پوست صورت و گردن ، رفع تیرگی و پف دور چشم ، درمان سلولیت ، رفع غبغب ، لاغری موضعی در بدن و صورت ، کاهش ریزش مو دارد .

در دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد در درسا کلینیک نحوه انجام این روش ، بهترین مواد مصرفی ، میزان دز مورد نیاز برای هر قسمت از بدن با توجه به کاربرد آن ها به مهارت جویان عزیز به صورت کامل با تمامی جزئیات آموزش داده خواهد شد .

 

انواع مزوتراپی در شهرکرد

 

مزو تراپی صورت : با افزایش سن از شادابی پوست کاسته و چین و چروک بر روی پوست ایجاد می شود که با این روش می توان جوانی را به پوست بر گرداند . در اثر تابش آفتاب بر روی پوست لکه هایی ایجاد می شوند که با استفاده از این تکنیک در چند جلسه می توان آن را از بین برد .

مزوتراپی دور چشم : در اثر وراثت ، بی خوابی ، خستگی و … دور چشم تیره می شود که از این تکنیک می توان برای درمان آن استفاده نمود . برای درمان پف دور چشم ، افتادگی پلک نیز می توان از این تکنیک استفاده نمود . در آموزش مزوتراپی در شهرکرد روش انجام آن به صورت کامل آموزش داده می شود .

مزوتراپی لاغری موضعی : بعضی افراد دچار چاقی موضعی هستند که با ورزش هم نمی توان آن ها از بین برد ، در این صورت می توانند از این تکنیک استفاده نمایند . این تکنیک سوخت و ساز را در این نواحی افزایش داده و باعث لاغری این نواحی می شود .

مزوتراپی مو : این روش در تقویت فولیکول مو ، تغذیه آن تاثیر گذاشته و گردش خون را در بافت‌ها افزایش می دهد . از این تکنیک برای کاهش ریزش مو و به عنوان مکملی در کنار کاشت مو می توان استفاده نمود . در آموزش مزوتراپی در شهرکرد به مهارت‌جویان تمام تکنیک‌ها برای انواع مزوتراپی آموزش داده خواهد شد .

 

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی در شهرکرد

  • تا چند ساعت بعد از انجام این تکنیک از شستن آن منطقه بپرهیزید .
  • داروهای مصرفی خود را با متخصص در میان بگذارید تا در روند درمان تداخلی ایجاد نکند .
  • از مسکن های تجویز شده توسط متخصص استفاده نمایید .
  • تا ۴۸ ساعت از سونا ، جکوزی و … استفاده نکنید .
  • از انجام ورزش های سنگین تا ۴۸ ساعت خودداری نمائید .
  • تا ۲هفته از قرار گیری در برابر نور مستقیم خودداری نموده و حتما از ضد آفتاب مخصوص به پوست خود استفاده نمائید .

 

قیمت دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد

دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد در درسا کلینیک برگزار می شود . این مجموعه یکی از معتبر ترین مراکز است که به آموزش این مهارت می پردازد . این مرکز سال ها تجربه در آموزش مهارت های حوزه زیبایی دارد و مهارت جویان بسیاری را در این راه همراهی می کند .

کلاس ها در این مجموعه به صورت تخصصی توسط اساتید با تجربه و ماهر برگزار می شود . کلاس ها به صورت تئوری و عملی برگزار شده و تمامی نکات مورد نیاز به مهارت جویان یاد داده می شود . هزینه کلاس ها با توجه به سطح بالای کلاس ها بسیار مقرون به صرفه است .

درسا کلینیک در تلاش است تا دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد را در بالاترین سطح برگزار کند و قیمت دوره بسیار مقرون به صرفه باشد تا مهارت جویان بیشتری بتوانند در این دوره شرکت کرده و بتوانند پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوند .

 

کلام آخر

با توجه به افزایش درخواست زیبا جویان به خدمات زیبایی در سال اخیر می توان این صنعت را بازاری پر رونق برای کسب و کار دانست . با اشتغال در این حوزه و داشتن پشتکار می توان به داشتن کسب درآمد بالا امید داشت . با گذراندن دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد می توان وارد این حوزه شد .

این دوره آموزشی توسط بهترین اساتید در درسا کلینیک برگزار می شود . اساتید با داشتن تجربه کافی در تدریس ، کلاس ها را به صورت تئوری و عملی تشکیل می دهند . در این دوره تمامی موارد و نکات مورد نیاز به صورت کامل شرکت کنندگان آموزش داده می شود .

قیمت دوره آموزش مزوتراپی در شهرکرد بسیار مناسب است و مهارت جویان با صرف هزینه ای مناسب می توانند در این دوره شرکت نمایند . برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، هزینه کلاس ها و … می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »