خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

چکیده محتوا

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

بوتاکس فرآیندی است که علاوه بر کاربردهای پزشکی و درمانی برای زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربردهای زیبایی که محبوبیت فراوانی دارد بالابردن ابرو با بوتاکس است. اما چگونه می توان با تزرق بوتاکس ابروها را لیفت نمود؟ آیا یک تزریق ساده می تواند افتادگی ابروها را رفع نماید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

تزریق بوتاکس برای بالابردن ابرو

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

لیفت ابرو با بوتاکس موجب از بین رفتن چین و چروک هایی که در اثر اخم بین ابروهای شما به وجود آمده اند می شود. در واقع با تزریق بوتاکس ماهیچه های زیر پوست از جمله عضلات بین ابروها شل می شوند که موجب می شود پوست قرار گرفته بر روی این عضلات نیز صاف شود. به این ترتیب عضلات پیشانی که تحت تاثیر بوتاکس قرار نگرفته اند می توانند عضلات شل شده بین ابروها را به طرف بالا بکشند و ابروها لیفت شوند.

همچنین می توان مقدار اضافی بوتاکس را به انتهای ابروها تزریق نمود تا به شل شدن عضلات این قسمت نیز کمک شود. به این ترتیب ماهیچه های پیشانی می توانند این ناحیه ابرو را نیز بالا بکشند. با توجه به سن و توان عضلاتی که موجب بالا کشیدن ابرو می شوند مقدار لیفت ابرو متفاوت خواهد بود.

بوتاکس در از بین بردن خطوط بسیار سخت اخم بین ابروها نیز خیلی موثر است و به صاف شدن چین و چروک های عمیق بدون نیاز به جراحی کمک می کند. استفاده از بوتاکس جهت بالابردن ابرو یک روشن غیر جراحی محسوب می شود و این روش با لیفت ابرو با روش معمولی که شامل برش و برداشتن پوست است کاملا متفاوت می باشد.

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

چرا تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو به جای جراحی توصیه می شود؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نحوه عملکرد تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو ارائه شد می توان به این نتیجه رسید که این روش نتایج دائمی ندارد. با توجه به موقت بودن این نتایج چرا باید به جای جراحی دائمی این روش را انتخاب کنیم؟ در ادامه دلایل این انتخاب را توضیح می دهیم.

  • تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو دردناک نیست

خیلی از افراد در هنگام تزریق بوتاکس هیچگونه دردی را احساس نمی کنند. این در حالی است که جراحی و درمان های لیزری خیلی دردناک هستند و فرد تا هفته ها پس از عمل درد را احساس می کند.

  • تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو سریع تر انجام می شود

خیلی از افراد به دلیل مسئولیت ها و مشغله های کاری که دارند نمی توانند تا چندین هفته بعد از عمل جراحی فعالیت های خود را متوقف کنند. اما بوتاکس با نتایج مشابهی که دارد دوره بهبودی پس از عمل ندارد و فرد با انتخاب بوتاکس برای بالابردن ابرو می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد.

  • بالا بردن ابرو با بوتاکس کم هزینه تر است

هر چند که متقاضیان بسیاری برای جراحی زیبایی ابرو وجود ندارد اما این عمل هزینه بسیار زیادی دارد. به طوری که به جز عمل که بسیار پر هزینه است در دوره بهبود و مراقبت های پس از آن نیز فرد باید پول زیادی را خرج کند.

  • لیفت ابرو با بوتاکس دارای عوارض کمتری است

در عمل جراحی احتمال بروز خطا خیلی بیشتر از تزریق بوتاکس است. همچنین ممکن است در اندازه گیری های جراح اشتباهی رخ دهد که موجب شود چشم های شما خیلی باز شود و یا اینکه ابروهای شما خیلی بالا برود که در نهایت ممکن است حالت چهره شما برای همیشه شما را ناراحت کند و از نتیجه عمل ناراضی باشید.

لیفت ابرو

تشخیص مناسب بودن بوتاکس جهت بالا بردن ابرو

اگر تصمیم گرفته اید که از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو استفاده کنید ابتدا باید به یک پزشک متخصص و مجرب مراجعه کنید تا به بررسی میزان افتادگی ابرو یا شل شدگی پوست پلک شما بپردازد. زیرا گاهی اوقات تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو نمی تواند چندان نتیجه بخش باشد و ممکن است به روش دیگری مانند بلفاروپلاستی نیاز باشد.

به عنوان مثال در مواردی که پوست پلک فوقانی دچار افتادگی شدید باشد تزریق بوتاکس نمی تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد. معمولا پزشک انگشت خود را در قسمت فوقانی عضله سطحی دور چشم بیمار قرار می دهد و از او می خواهد که ضمن بستن چشمان خود عضله این بخش را منقبض نماید. در صورتی که عضله در اثر انقباض بتواند به انگشت پزشک فشار وارد نماید تزریق بوتاکس می تواند روش مناسبی برای بالابردن ابرو باشد.

 مراحل تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

  • ابتدا پزشک متخصص زیبایی از فرد می خواهد که با منقبض کردن بخش های مد نظر، عضلاتی که باید توسط بوتاکس فلج شوند را مشخص نماید.
  • سپس با استفاده از الکل محل تزریق را کاملا تمیز می کند.
  • معمولا در هر طرف صورت در قسمت زیر ابروها و خارجی ترین انتهای آن دو تزریق انجام می شود.
  • بعد از تزریق پزشک از پنبه و الکل استفاده می کند و محل مد نظر را به طرف خارج چشم فشار می دهد. این کار اصلا دردناک نیست و بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.

چه زمانی نتایج بالارفتن ابرو بعد از بوتاکس قابل مشاهده می باشد؟

به همان میزان که بهبودی پس از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو سریع اتفاق می افتد نتایج نیز نسبتا سریع قابل مشاهده هستند. به طوری که بیمار بعد از یک هفته می تواند نتایج کار را مشاهده کند. البته مشاهده نتایج چشمگیرتر از تزریق بوتاکس تقریبا تا حدود یک ماه طول می کشد.

چه زمانی نتایج تزریق ابرو قابل مشاهده است؟

اقدامات پیش از بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس

جهت تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو هنگامی که وارد مطب یا کلینیک زیبایی می شوید تنها چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. اما لازم است که پیش از شروع ابتدا بعضی از مراحل مقدماتی را انجام دهید. با توجه به شرایط شما ممکن است پزشک بخواهد که مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپرین را قطع کنید. همچنین پزشک از کرم بی حس کننده برای کاهش درد استفاده کند. تزریق بوتاکس برای بالابردن ابرو تنها چند دقیقه طول می کشد و بروز ناراحتی در طول تزریق خیلی نادر است.

آیا واقعا تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو موثر است؟

همانطور که اشاره شد نتایج لیفت ابرو با بوتاکس چند روز بعد از تزریق به راحتی قابل مشاهده است. اما با این وجود باید هر چند ماه یکبار مجددا تزریق را تکرار کنید. هر چقدر که فاصله بین تزریق ها کمتر باشد می توانید نتایج ضد پیری بهتری را دریافت کنید. البته پزشک معالج تشخیص می دهد که چه زمانی باید برای تزریق های بعدی مراجعه نمایید. اما اگر پیش از موعد تعیین شده شاهد ظاهر شدن چین و چروک ها بین ابروهای خود بودید وقت آن فرا رسیده که برای تزریق مجدد اقدام کنید.

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو برای چه افرادی مناسب نیست؟

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو تنها برای افرادی که سن بالای ۱۸ سال دارند توصیه می شود. از این رو برای تمامی بانوان و آقایانی که دارای خطوط اخم متوسط تا شدید هستند این روش می تواند گزینه مناسبی باشد. این نوع لیفت همچنین برای افرادی که دارای افتادگی پوست قابل توجهی هستند نیز می تواند مفید باشد.حتی می توانند به صورت همزمان عمل بلفاروپلاستی را انجام دهند تا نتایج درمان را به حداکثر برسانند.

به طور کلی پیش از انجام این روش باید برای مشاوره به پزشک مراجعه نمایید تا پزشک پس از ارزیابی شما تشخیص دهید کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید یا خیر. زنانی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند نباید بوتاکس انجام دهند زیرا سمومی که در بوتاکس وجود دارد می تواند به نوزادان و جنین در شکم مادر آسیب وارد نماید.

روش زیبایی برای ابرو

لیفت ابرو با بوتاکس چه مدت ماندگاری دارد؟

اثرات بوتاکس معمولا ۳ تا ۵ روز پس از تزریق قابل مشاهده است. اما اثرات کامل بوتاکس حتی ممکن است تا دو هفته بعد از تزریق قابل مشاهده نباشد. این مدت زمان به دلیل آن است که طول می کشد تا سم بوتولینوم روی بدن تاثیر بگذارد. نتایج حاصل از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو می تواند سه الی چهار ماه باقی بماند.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

پس از تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو همانند هر تزریق دیگری تورم و کبودی موضعی ممکن است اتفاق بیافتد. بیمار نباید پس از تزریق بوتاکس به صورت طاق باز دراز بکشد و یا اینکه تا چهار ساعت خم شود. علاوه بر این نباید به مدت ۲۴ ساعت ورزش کند تا بتواند بهترین و طبیعی ترین نتایج را از بوتاکس دریافت کند.

سخن پایانی

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو یکی از بهترین متدهای زیبایی است که هزینه مناسب و نتایج بسیار رضایت بخشی دارد. این روش می تواند جایگزینی عالی برای جراحی بالا بردن ابرو باشد. زیرا دوره نقاهت و هزینه ها و مشکلات آن را ندارد به همین علت خیلی محبوب شده است. یکی از بهترین کلینیک هایی زیبایی که می توانید برای لیفت ابرو با بوتاکس به آن مراجعه کنید مرکز زیبایی درسا کلینیک است که با تیم مجرب خود که متشکل از پزشکان متخصص و با تجربه و پرسنل متعهد است در محیطی استثنایی و بی نظیر با استفاده از بهترین تجهیزات خدمات زیبایی را ارائه می دهد. جهت آشنایی بیشتر با خدمات و نمونه کارهای این مجموعه کافی است از وب سایت آن ها بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »