خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی

چکیده محتوا

نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی

آشنایی با نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی آرزوی هر بانوییست که در کنار تلاش و تحقق اهدافش در روند زیباجویی، با عدم آمادگی خود و یا به اصلاح خجالت برای حضور در جلسات لیزر، دست و پنجه نرم می‌کند.

پروسه درمانی لیزر این قدرت را داراست که موهای زائد ناحیه بیکینی را از ریشه و به طور کامل از بین ببرد و پوستی صاف و البته بی‌نظیر را برای شما به ارمغان آورد. این شیوه کاملاً غیرتهاجمی بوده و نور را به واسطه‌ی نوعی منبع انرژی متمرکز می‌سازد و به جذب رنگ داخلی فولیکول مو اطلاق می‌گردد.

بدین ترتیب فولیکول‌ها دچار آسیب گشته و سپس مانع از رشد مجدد تار‌های مو و نازکتر و روشن‌تر گشتن آن‌ها خواهند شد. بدور از حیرت نیست که با پشت‌سر گذاشتن جلسات متعدد لیزر موهای زائد متوجه حالت کرکی شدن آن‌ها و در پایان نابودی کاملشان گردیم.

حال گاهی بالاجبار و ناخواسته این همه مزیت را فدای عدم اعتماد بنفسمان می‌نماییم. به همین سبب سعی داریم با بیان نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی شما را از قرار گرفتن در چنین شرایطی برهانیم.

آیا در لیزر بیکینی مقعد هم مورد لیزر قرار می ‌گیرد؟

شاید پیش از آنکه تمایل داشته باشید با نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی آشناییت یابید، این مورد ذهنتان را مشغول ساخته باشد که آیا در این روند مقعد هم مورد هدف است.

توجه داشته باشید بدین منظور که شخص متخصص بتواند در حین کار بدون هیچ دغدغه‌ای کار خود را انجام بدهد، شما باید از ناحیه کمر به پایین به طور کامل برهنه باشید و با قدرت روانی که دارا هستید بر خجالت خود از لیزر بیکینی غلبه نمایید.

مضاعف بر آنکه، از اشعه لیزر به جهت رفع موهای ناحیه بیکینی بکار گرفته می‌شود، وجود کوچکترین مانعی در بدن فرد، چالش برانگیز خواهد گشت. ناگفته نماند که پرسنل، این امکان را داراست که پارچه یا حوله‌‌ای در اختیار شما بگذارد تا به واسطه آن، بخشی از بدنتان را پوشش بدهید.

همانطور که بیان داشتیم علاوه‌بر آگاهی از نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی انجام لیزر در ناحیه مقعد هم سؤال‌ برانگیز محسوب می‌شود. در مجموع شما می‌توانید از خدمات دو نوع لیزر برای ناحیه تناسلی بهره‌مند گردید که هر یک صاحب تفاوت‌هایی هستند.

در روند لیزر بیکینی عموماً ناحیه اطراف اندام تناسلی مورد هدف هستند، بدین ترتیب که به اندازه سه سانت خارج از ناحیه تناسلی به‌ عنوان خط بیکینی مدنظر قرار داده می‌شوند و مقعد شامل آن نخواهد گشت.

بیشتر بخوانید

این در حالی است که در نوع دیگری که به لیزر برزیلی شهرت دارد، تمامی نواحی باسن، خط باسن، لبه‌های بیرونی و همینطور داخلی و بالاخص نواحی اطراف مقعد مورد هدف اشعه لیزر به سبب حذف موهای زائد هستند‌.

 

آیا در لیزر بیکینی مقعد هم مورد لیزر قرار می ‌گیرد؟

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

پیش از آنکه به بیان نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی بپردازیم، به واسطه بیان فواید لیزر موهای بیکینی سعی داریم تا بر انگیزه شما را برای پذیرش این موضوع بیفزاییم که به شرح زیر هستند:

  • عدم نیاز به انجام اصلاح و اپیلاسیون برای رهایی از تارهای مو زائد و مزاحم تنها با انجام یک دوره درمان لیزر موهای زائد بیکینی. شما زمانی که انگشت انتخاب خود را روی این شیوه می‌گذارید سبب صرفه‌جویی در بعد زمانی و هزینه اختصاص یافته خواهید گشت‌. چراکه روند رشد موی بیکینی تا نزدیک به ۹۰ درصد و اغلب به صورت دائمی قطع می‌گردد.
  • نتیجه حاصل از لیزر موهای زائد در قیاس با شیوه‌های سنتی اصلاح مو در بعد زمانی کوتاه‌تر با سرعت و ماندگار بیشتر توام گشته و نتیجه در همان جلسات ابتدایی قابل رویت است‌.
  • یکی دیگر از مواردی که شما را برای دريافت نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی آماده می‌سازد این مورد است که لیزر موهای زائد بیکینی یک گام موثر در حفظ بهداشت فردی به ویژه در فصل تابستان و دوران قاعدگی محسوب می‌گردد.
  • به سبب انجاملیزر بیکینی هر فرد، با هدف حذف موهای زائد، اين امکان وجود دارد که تنظیمات دستگاه لیزر را به گونه‌‌ای ترتیب بدهد که وابسته به چرخه رشد تارهای مو، بیشترین میزان تاثیرات را به همراه داشته باشد.
  • لیزر بیکینی، یک خانم را در شرایطی قرار می‌دهد تا در زمان حضور در مکان‌هایی همچون استخر و زمان پرو مایو بیشترین میزان اعتماد بنفس را تجربه نماید و زیبایی و شادابی پوستش، روح او را بنوازد.
  • هیچ نگرانی در روند انجام این شیوه نداشته باشید، زیراعوارض خاصی به همراه نداشته و شیوه‌ای بسیار امن و راحت محسوب می‌گردد چراکه، موجب بروز کوچکترین زخم یا خراشی در پوست این ناحیه نمی‌گردد
  • این روند کاملاً عاری از تجربه کمترین احساس درد بوده و از طریق لیزر دستگاه های جدید و با تجهیز به سیستم خنک کننده که از احساس درد می‌کاهد، همراه می‌باشد. حال که با تمامی مزایای برجسته این شیوه آشناییت یافتید، زمان آن است تا از طریق آشنایی با نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی از همه آن‌ها بهره‌مند گردید

نکاتی جهت اینکه درمان لیزر بیکینی شما را کمتر خجالت آور کند

در این قسمت با چند مورد برجسته و طلایی از نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی آشناییت خواهیم یافت و شما را نیز در شرایط معمولی برای بهره‌مندی از مزیت‌های متعدد لیزر موهای زائد بیکینی مانند هر فرد دیگری قرار خواهد داد که به قرار زیر است:

  • کافیست تا یک بسته ۶-۸ جلسه‌ای درمان را برگزینید. کلینیک‌ها عموماً سعیشان بر آن است تا همان پزشک‌ حضور یافته در جلسه ابتدایی را؛ تا جلسات پایاتی همراه شما نگه دارند. از یاد نبرید که شما در جایگاه مشتری قرار گرفته و تمام انتظاراتتان می‌بایست برآورده گردد.
  • حضور ۷ یا ۸ پزشک جدید برای هر جلسه، به طور معمول بر سطح استرس شما می‌افزاید.
  • چنانچه در دهه بیست سالگی خود به سر می‌برید و انجام کارتان از طرف یک نیروی جوان همانند خودتان، برایتان قابل پذیرش نیست، از کلینیک درخواست نمایید تادفردی مسن‌تر را برای شما رزرو نماید.
  • نیاز است بار دیگر در برشمردن نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی این مورد را یادآور گردیم که تکنسین با توجه به امکاناتی که کلینیک فراهم نموده، می‌تواند یک حوله برای پوشش قسمت‌های که تحت درمان نمی‌باشند در اختیار شما بگذارند.
  • توجه داشته باشید که تمام این پروسه یک بعد زمانی چند دقیقه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد، از همین رو نگرانی در باب اینکه قرار است تایم طولانی را در معرض دید باشید را نخواهید داشت.
  • اگر با پزشک خود احساس راحتی دارید در این زمان در باب موضوعات متفرقه دیگر با او مکالمه و یا تمرکزتان را روی گوش دادن به یک موسیقی بگذارید. به کارگیری تمام این موارد طلایی به عنوان نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی شما را از چالش عدم امکان بهره‌مندی از مزیت‌های لیزر بیکینی به سبب داشتن عدم اعتماد بنفس کافی، می‌رهاند.

نکاتی جهت اینکه درمان لیزر بیکینی شما را کمتر خجالت آور کند

کلام پایانی

باور کنید، تنها بعد از طی نمودن یک یا دو جلسه و عمل به نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی این امر برایتان روال معمول‌تری را به خود خواهد گرفت و پروسه لیزر واژن به مرور برایتان کاملاً قابل پذیرش می‌شود. البته همراهی صحیح کلینیک با شما در چنین وضعیتی، تاثیر گذار‌ترین عامل محسوب می‌گردد. چنانچه شما هم با چالش عدم اعتماد به نفس کافی و خجالت کشیدن از لیزر واژن، دست و پنجه نرم می‌کنید، مطلوب است تا برای دریافت مشاوره رایگان با درسا کلینیک تماس بگیرید تا مشاوره تمامی ابهاماتتان را در حوزه رفع و به آسودگی خیالتان در این باب کمک کنند. درسا کلینیک در طول تمام هفته و هر روزه در یک قالب کاری ۸ ساعت در خدمت شماست تا با منصفانه‌ترین برآورد هزینه و همراهی بجا، چون یاری در اجرایی ساختن نکاتی برای غلبه بر خجالت از لیزر بیکینی شرایط امکان بهره‌مندی شما از پروسه لیزر بیکینی را نیز فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »