خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آر اف بهتر است یا هایفو

چکیده محتوا

آر اف بهتر است یا هایفو

در این مبحث قرار است دریابیم که آر اف بهتر است یا هایفو ؟کدام یک می‌تواند حال خوب پوست ما را به عنوان مهم‌ترین فاکتور زیبایی صورت بدان بازگرداند. حقیقت تلخیست اما با افزایش سن و پا گذاشتن در دوران کهن سالی نمی‌توان انتظار داشت که با نگاه در آینه، پوستی صاف و شفاف را ببینیم.

همانطور که می‌دانید روند کلاژن سازی در پوست با عبور از مرز ۲۵ سالگی، کاهش و پروتئین و الاستین موجود در پوست به کمترین میزان از خود خواهد رسید. بدین ترتیب با گذشت زمان نوع ساختار و میزان استحکام پوست، یکنواختی خود را از دست خواهد داد و با گذشت زمان، منجر به شل شدگی، بروز چین و چروک و افتادگی و تغییر رنگ آن خواهد گشت.

در این مبحث با معرفی تمام و کمال هر یک از این شیوه‌ها، ابهامات شما را در با آر اف بهتر است یا هایفو از میان خواهیم برد و برای یک تصمیم‌گیری صحیح و به جا آمادتان می‌کنیم.

آر اف چیست؟

در پاسخ به سوال آر اف بهتر است یا هایفو گام ابتدایی را با معرفی تمامی ابعاد آراف برمی‌داریم. درمان به واسطه فرکانس رادیویی یا همان آر اف نوعی شیوه غیر تهاجمی با هدف کشیدگی و استحکام بخشی به پوست می‌باشد.

در طی این روند به واسطه امواج انرژی به جهت گرم نمودن لایه عمیق پوست یا همان ناحیه درم کمک گرفته می‌شود. توجه داشته باشید که ایجاد گرما در قسمت مدنظر به تحریک تولید کلاژن اطلاق گشته و موجب هر چه جوان‌‌تر گشتن پوست خواهد شد.

کاربردهای آر اف

وابسته به مقالات علمی که تا به امروز در معتبر ترین سایت‌های فعال در این حوزه انتشار یافته است، در پروسه آر اف به جهت کاهش پیری پوست از نور خورشید کمک گرفته می‌شود‌. این بخش را به خوبی مطالعه نمایید چراکه؛ قرار است دریابید که آر اف بهتر است یا هایفو ؟

وابسته به روند اجرایی در این نوع شیوه درمانی با ایجاد ساختن گرمایی یکنواخت در عمق معینی از پوست، سعی دارند تا بدور از وارد ساختن کمترین آسیبی به پوست، موجب کشیدگی و سفت شدن آن گردند.

بیشتر بخوانید

آن دسته از افراد که با چین‌وچروک‌های پوستی دست و پنجه نرم می‌کنند و مدت‌هاست به واسطه پوستی که دارند اعتماد بنفس خود را از دست داده‌اند، تنها با اختصاص ۶ جلسه آر اف تراپی با بعد زمانی دو هفته، کمترین اثری از چین‌وچروک‌ روی پوست خود نخواهند داشت. اما هنوز هم در باب اینکه آر اف بهتر است یا هایفو دچار ابهام هستند.

کابرد‌های شیوه آر اف را در تقسیم‌بندی زیر گنجانده‌ایم تا با یک قیاس موردی و سریع، تصمیمتان در باب آراف بهتر است یا هایفو را به راحت‌ترین شکل ممکن اتخاذ نمایید:

  • درمان کوتاه مدت آسیب‌های ایجاد گشته ناشی از قرار قرار گرفتن دائم در معرض نور خورشید
  • سفت شدن و کشیدگی پوست صورت و همینطور بدن
  • نابودی کامل چین‌وچروک‌ها و خطوط ایجاد شده ظریف اما تاثیر گزار در کاهش زیبایی پوست صورت
  • کاهش میزان چربی‌های تجمع یافته در پوست صورت و بدن

مزایا و معایب آر اف

در پایان و به جهت اطمینان خاطر برای تصمیم‌گیری در مواجهه با سوال آر اف بهتر است یا هایفو باید مزایا و معایب آن را در یک جمع‌بندی نهایی قرار بدهیم.

ایمنی کامل انجام شیوه آر اف به سبب درمان کامل پوست صورت و بدن با هدف افزایش جوان‌سازی و زیباسازی پوست، از سوی انجمن جراحی زیبایی آمریکا تایید گشته است. مزیت‌های این مورد به شرح و طبقه‌بندی زیر است:

  • عاری از بروز کمترین میزان درد و خونریزی
  • تحریک نمودن روند بازسازی و تولید کلاژن موجود در پوست
  • کاهش پیری و همینطور و هرچه زیبا‌تر گشتن ظاهر پوست
  • از بین بردن چربی‌های اضافی

 

مزایا و معایب آر اف

هایفوتراپی چیست؟

در گام دوم برای پاسخ به سوال آر اف بهتر است یا هایفو به معرفی ابعاد مهم شیوه هایفوتراپی می‌پردازیم‌.

این شیوه در راس روش‌های متعدد به جهت کاهش و بهبود پیری پوست صورت و بدن قرار می‌گیرد که بی‌شک جایگزین بی‌نظیری به سبب جراحی لیفت صورت محسوب می‌شود.

در طی این روند به کمک امواج فراصوت برای گرم نمودن سطح عمیق پوست دستبکار می‌شوند که در پایان سبب آسیب به سلول‌های هدف گشته و بدن را در شرایطی برای ترمیم آن‌ها قرار می‌دهد. بدین ترتیب بدن با تولید کلاژن به عنوان ماده‌ای معجزه‌گر به سبب ارتقا شادابی و خاصیت ارتجاعی پوست، موجب رشد مجدد سلول‌ها می‌‌گردد.

بهتر است برای تصمیم‌گیری هرچه بهتر به سبب رفع ابهام آر اف بهتر است یا هایفو با کاربردهای متعدد این روش نیز آشناییت یابید:

  • کشیدن و سفت شدن پوست ناحیه گردن
  • کاهش چین‌وچروک‌های هر چند ظریف در سطح پوست
  • لیفت پلک و همینطور ابروهای افتاده
  • کشیدگی و سفت نمودن پوست صورت
  • کشیدگی و سفت شدن پوست ناحیه سینه در افراد زیبا جو

مزایا و معایب هایفوتراپی

و اما حال زمان آن است تا مزایا و معایب هایفوتراپی را در مقابل مزایا و معایب شیوه آر اف قرار داده و با یک قیاس جانانه تصمیم خود را در مواجهه با ابهام آر اف بهتر است یا هایفو بگیرید.

هایفوتراپی در رده جدیدترین و البته به روزترین شیوه‌های زیبایی و درمان پوست قرار می‌گیرد و به سبب مزیت‌های متعددی که تحت پوشش قرار داده از محبوبیت بسیاری در همه جای دنیا برخوردار است. از مزیت‌های برجسته عبارت هستند از:

  • بهبود یافتن چین‌وچروک‌های ایجاد گشته در سطح پوست صورت، ناحیه گردن و همینطور سینه
  • لیفت کردن قسمت گونه‌ها، ابروها و البته پلک‌ها که به سبب افزایش سن با پیری پوست، پوشیده شده اند
  • سفت شدت پوست نواحی صورت و گردن
  • عدم دست و پنجه نرم کردن فرد زیباجو با احساس درد و خونریزی
  • محدود بودن دوره نقاهت

نیاز است بیان داریم که شواهد حاکی بر آن است که این شیوه عوارض جانبی محدودی را با خود به دوش می‌کشند. احتمال می‌رود که تنها گروهی از افراد در حین و یا بلافاصله بعد از جلسات درمان دچار درد و ناراحتی اندکی گردند که توام با قرمزی، تورم و تغییر پوست می‌باشد.

تنها نیاز به یک بعد زمانی چند ساعته یا چند روزه است که به طور کامل رفع گردد. حال موارد بیان گشته در باب دو شیوه را در قیاس با یکدیگر قرار دهید و به کمک یک مشاور متبحر پوست، تصمیمتان را در باب آر اف بهتر است یا هایفو اتخاذ نمایید.

 تفاوت عمده آر اف فرکشنال و هایفوتراپی

حال در این قسمت به یاری شما خواهیم آمد تا در یک جمع بندی کلی و شمردن تفاوت‌های این دو شیوه به ابهامتان در باب آر اف بهتر است یا هایفو خاتمه بدهیم و کمکتان کنیم تا بهترین شیوه، به سبب جوانسازی متناسب با پوست خود را بیابید:

  • اولین و آشکار ترین تفاوت این است که هایفو و آر اف با استفاده از تکنولوژی متفاوت به جهت ایجاد حرارت در بافت های عمیق پوست، عمل می‌کنند. بدین‌ترتیب که هایفو انرژی امواج فراصوت را طی یک پروسه دقیق و توام با شدت بیشتر منتشر ولی آر اف به طور کلی گرما رسانی می‌کند.
  • هایفو قدرت نفوذ عمیق‌تری به پوست داشته و تا لایه درم پیش می‌رود اما آر اف پیش‌تر از لایه درم نفوذ نخواهد نمود.
  • هایفو یک جلسه را برای دریافت نتیجه نیاز دارد اما آر اف نیازمند بیش از یک جلسه درمانی هست.
  • بکارگیری انرژی فراصوت در شیوه‌های زیبا و جوان‌سازی پوست، تکنیکی نوین محسوب می‌گردد. به همین سبب ریشه روی کار آمدن آر اف را می‌توان به زمان طولانی‌تری وابسته دانست

توجه داشته باشید که تنها با تکیه بر تصمیم گیری و تشخیص اینکه آر اف بهتر است یا هایفو نمیتوان حجم از پوست که نابود شده و از علائم بارز ورود به دوران میانسالی است را جبران نمود و نیاز است تا با تکیه‌بر توصیه‌های پزشک مرتبط، از تزریق ژل یا تزریق چربی نیز بهره‌مند گردید.

 

 تفاوت عمده آر اف فرکشنال و هایفوتراپی

کلام پایانی

آیا پاسخ خود را در باب ابهام آر اف بهتر است یا هایفو دریافتید؟ آیا متوجه شدید که کدام یک از این شیوه‌ها توانایی برطرف کردن انتظارات شما با بروز کمترین عوارض احتمالی را داراست. بیان نمودیم که دو شیوه هایفوتراپی و آر اف فرکشنال به جهت درمان و ارمغان آوردن مجدد جوانی و شادابی برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند‌.

ولی نوع امواجی که استفاده می‌کنند کاملا متفاوت است. در کنار تمام اطلاعاتی که در این مبحث خدمتتان عرضبه داشتیم، باید بگوییم بهترین راه برای رفع هر شبهه‌ای در باب آر اف بهتر است یا هایفو آراف بهتر است یا هایفو؛ مراجعه نمودن به یک کلینیک فعال و معتبر در این حوزه و مورد بررسی قرار گرفتن از سوی متخصص پوست و مو و زیبایی می‌باشد.

متخصصین درسا کلینیک به واسطه معاینه پوست و همینطور سنجیدن انتظارتتان، بهترین نوع درمان را به شما پیشنهاد و در پایان رضایت شما را جلب خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »