خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در ساوه

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در ساوه

آموزش تزریق فیلر در ساوه ، یکی از دوره‌های آموزشی پر درآمد و اینده‌دار است که در شهرستان ساوه به صورت تئوری و عملی برگزار می‌گردد .

اگر شما نیز خواهان شرکت در این دوره هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید تا ابتدا با فیلر و نحوه عملکرد آن آشنا شوید ، سپس شما را با این دوره آموزشی آشنا می‌کنیم .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

تزریق فیلر چیست ؟

آیا تا به حال در مورد پر کردن یا فیلر صورت شنیده‌اید ؟ این روش یکی از روش‌های زیبایی محبوب در جهان است و از طریق جوان‌سازی و کاهش چین و چروک و خطوط صورت به افزایش عزت نفس کمک می‌کند .

فیلر یا پرکردن صورت یک روش زیبایی است که همانند بوتاکس از اسید هیالورونیک در مناطقی از صورت استفاده می‌شود . فیلر را می‌توان در هر نقطه که فرد می‌خواهد چین و چروک‌ها و خطوط بیان را کاهش دهد یا حتی نواحی خاصی از صورت را حجیم یا اصلاح کند به کار گرفته می‌شود .

با توجه به عملکرد وسیع فیلر ، شرکت در کلاس‌های آموزش تزریق فیلر در ساوه می‌تواند یک آینده شغلی مطمئن را برای شما رقم بزند .

اسید هیالورونیک ماده‌ای است که وظیفه اصلی آن زنده نگه داشتن فیبرهای کلاژن برای حمایت از پوست است . فیلرهای صورت ساخته شده با این ماده را می‌توان با تکنیک‌های مختلفی و با توجه به خواسته‌های فرد و متخصص آنجا داد .

 

فیلر صورت چگونه انجام می‌شود؟

قبل از شروع عملیات تزریق ، بیمار تحت یک دوره ارزیابی قرار می‌گیرد که در آن پزشک یا اوپراتور چهره بیمار و نواحی پر چین و چروک را ارزیابی می‌کند .

سپس اسید هیالورونیک روی نواحی از پیش تعیین شده صورت با استفاده از یک سوزن بلانت به نام میکروکانولا اعمال می‌شود . این نحوه تزریق سبب می‌شود که نتیجه کار نسبت به‌ سایر عمل‌های زیبایی طبیعی تر و یکنواخت‌تر باشد .

اگر در ورکشاپ اموزش تزریق فیلر در ساوه شرکت کنید ، اساتید ما نحوه ارزیابی صورت و نقاط تزریق را به شما آموزش می‌دهند تا شما همانند یک فرد حرفه‌ای این عمل را انجام دهید و مراجعه‌کننده رضایت کامل از شما داشته باشد .

 

فواید تزریق فیلر چیست ؟

تزریق فیلر صورت فواید بسیاری دارد ؛ از این رو این روش زیبایی کم خطر و پر اثر توانسته است بسیاری از همتایان خود را شکست دهد . در ادامه این مطلب شما را با فواید این روش زیبایی بیشتر آشنا می‌کنیم .

فواید تزریق فیلر صورت عبارتند از :

این یک روش ایمن و غیر تهاجمی است ؛

صورت بسیار طبیعی و نچرال به نظر می رسد ؛

تزریق فیلر چین و چروک‌های نواحی مختلف صورت مانند چین‌های بین ابرو ، پنجه کلاغی ، خطوط دور لب و پیشانی را اثر بین می‌برد .

اثر این دوره نسبت به سایر روش‌های زیبایی بیشتر است و ماندگاری ان حدود۱۸  تا۲۴  ماه می‌باشد .

با توجه به این فواید فراوان و عوارض کم تزریق فیلر ، با شرکت در کلاس‌های آموزش تزریق فیلر در ساوه و یادگیری این روش زیبایی می‌توانید به یک منبع درآمد عالی و دائمی دست یابید .

آکادمی زیبایی درسا کلینیک این دوره‌ آموزشی را برای متقاضیان این روش زیبایی برگزار می‌کند ، در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا با این دوره آموزشی بیشتر آشنا شوید .

عوارض جانبی تزریق فیلر

اسید هیالورونیک ماده‌ای است که در حال حاضر به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد ، بنابراین عوارض زیادی در بدن ما ایجاد نمی‌کند . از عوارض آن می‌توان به قرمزی، کبودی و تورم در حدود چند ساعت پس از تزریق اشاره کرد .

البته اگر این فرآیند زیبایی نزد افراد متخصص انجام گیرد کمترین عوارض و بهترین اثرات را دارد . اگر در ورکشاپ اموزش تزریق فیلر در ساوه شرکت کنید به طور کامل بر تمام جزئیات این روش مسلط می‌شوید و می‌توانید بدون ایجاد هیچگونه عارضه‌ای ، تزریق فیلر را برای مشتریان خود انجام دهید .

دوره آموزشی تزریق فیلر در ساوه

دوره آموزش تزریق فیلر در ساوه ، پایه ایده آلی را برای تزریقات ضد چروک و پرکننده های پوستی فراهم می‌کند و دارای طیف وسیعی از اطلاعات است که به شما دانش ، مهارت و اعتماد به نفس لازم برای شروع حرفه خود را در زیبایی شناسی می‌دهد .

این روش در سال‌های اخیر بیشترین درخواست را در کلینیک‌های زیبایی داشته است ، از این رو کلینیک‌های زیبایی درخواست‌های بسیاری برای استخدام اوپراتور تزریق فیلر دارند . با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در ساوه فورا جذب بازار کار می‌شوید .

دوره تزریق فیلر توسط متخصصین آکادمی درسا کلینیک برگزار می‌شود و همه افراد با داشتن مدرک دیپلم اجازه شرکت در این دوره‌ها و حضور در بازار کار را دارند .

در این دوره‌ شما به صورت تئوری و عملی با آناتومی صورت آشنا می‌شوید ، سپس توضیحاتی راجع به ماده فیلر ، فواید و عوارض آن به شما داده می‌شود تا به طور تخصصی با این ماده ، بهترین برند و دوز مناسب ان آشنا شوید .

چه کسانی می توانند در دوره تزریق فیلر صورت شرکت کنند ؟

فارغ التحصیلان رشته های پزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، دندانپزشکی ، متخصصین زیبایی و افرادی که دوره‌های تزریقات را گذرانده‌اند ، می‌توانند در دوره آموزش تزریق فیلر در ساوه شرکت کنند ‌‌. پس از پایان این دوره از کارآموزان زیر نظر فنی حرفه‌ای یک آزمون برگزار می‌شود و در صورت قبولی در آزمون ، مدرک بین المللی به کارآموزان اعطا می‌شود .

 

در پایان

مرکز زیبایی و آکادمی درسا کلینیک مجموعه‌ای از اساتیدی است که مدام خود را به روز می‌کنند تجربه بالایی در حوزه آموزش تزریق فیلر در ساوه دارند ‌. علاوه بر این ، این افراد از متخصصین مجرب و حرفه‌ای در تزریق فیلر هستند .

با شرکت در این ورکشاپ زیر نظر این اساتید اطلاعات دقیق را دریافت کرده و در این شاخه زیبایی به مهارت بالایی می‌رسید و با خیال راحت همانند یک حرفه‌ای عمل می‌کنید . همینطور با شرکت در این دوره‌ها از پشتیبانی اساتید این مرکز تا پایان دوره برخوردار می‌شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »