خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در صدرا

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در صدرا

از دیرباز افراد به زیبایی تمایل داشتند ، برای رسیدن به زیبایی در ادامه به آموزش تزریق فیلر در صدرا می پردازیم . اشخاص برای رسیدن به زیبایی راه های مختلفی را امتحان می کنند . اگر روی پوست خود چین و چروک دارید برای از بین بردن آن می توانید از فیلر استفاده نمایید .

حوزه زییایی راهی مناسب برای کسب درآمد است که برای موفقیت در آن باید معتبر ترین مرکز آموزشی را انتخاب کرد . با شرکت در دوره آموزشی در معتبر ترین مرکز می توان به داشتن آینده کاری خوب امید داشت . درسا کلینیک با سال ها تجربه شما عزیزان را در این راه یاری می رساند .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

فیلر چیست ؟

با افزایش سن ، تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد ، فیلر در حقیقت یک نوع کلاژن می باشد که در آزمایشگاه ها تولید شده و تاثیر جوانسازی و حجیم سازی برای روی پوست می گذارد . با تزریق فیلر پوستی جوان و شاداب خواهید داشت . درسا کلینیک با آموزش تزریق فیلر در صدرا شما را همراهی خواهد کرد .

 

نحوه تزریق فیلر در صدرا

ابتدا متخصص نواحی مورد نظر را علامت گذاری کرده و بعد از آن با مواد ضد عفونی کننده آن نقاط را پاکسازی می نماید تا از بروز هرگونه عفونت جلوگیری نماید . یرای کاهش درد تزریق از کرم های بی حسی می توان در این نواحی استفاده نمود .

در مرحله آخر با استفاده از سرنگ های مخصوص مقدار مناسبی از فیلر به نقاط از قبل مشخص شده تزریق می شود . در آموزش تزریق فیلر در صدرا با تمام نکات مورد نیاز در مورد نقاط تزریق ، مقدار دز مناسب و … به طور کامل آشنا خواهید شد .

 

محل تزریق فیلر

  • گونه
  • چانه
  • لب
  • خط فک
  • دور چشم و زیر چشم
  • خط خنده
  • پیشانی و بین ابرو ها

 

کاربرد تزریق فیلر در صدرا

  • حجیم سازی لب و گونه
  • برای زاویه سازی صورت
  • برای درمان گودی و تیرگی زیر چشم
  • برای از بین بردن چین و چروک دور چشم
  • از بین بردن خط اخم
  • از بین برن خط خنده

 

انواع فیلر و کاربرد های آن ها

همانطور که گفته شد از فیلر برای جوانسازی و رفع چین و چروک استفاده می شود و زیبا جویان بسیاری به تزریق فیلر علاقه مند هستند . در ادامه به توضیح انواع مختلف فیلر و کاربرد های هر یک از آن ها خواهیم پرداخت . در آموزش تزریق فیلر در صدرا با انواع فیلر به طور کامل آشنا خواهید شد .

  • فیلر اسید هیالورونیک : یکی از بهترین نوع فیلر است چرا که در بدن انسان هیالورونیک اسید وجود دارد و می توان از آن در بیشتر افراد بدون بروز هیچ حساسیتی استفاده کرد . زمان ماندگاری آن بین ۶ الی ۹ ماه می باشد و پس از گذشت زمان در بدن جذب خواهد شد .
  • فیلر کلسیم هیدروکسید : از این نوع فیلر در حجیم سازی گونه ، رفع چین و چروک عمیق و زاویه سازی فک استفاده می شود . کلسیم هیدروکسید در استخوان های بدن ما وجود دارد . برای زاویه سازی صورت حدود ۱ سال و برای رفع چین و چروک ۳ سال ماندگاری دارد .
  • فیلر اسید پلی لاکتیک : یک نوع فیلر محرک است که باعث تحریک کلاژن سازی در بدن می شود . نتیجه آن بلافاصله قابل مشاهده نیست و پس از گذشت ۲ هفته اثرات خود را نشان می دهد . اثرات کلاژن سازی آن حدود ۵ سال ماندگاری دارد . در آموزش تزریق فیلر در صدرا با انواع فیلر آشنا خواهید شد .
  • فیلر چربی : در این مدل چربی از بدن خود متقاضی و از بخش های زیر شکم یا دیگر قسمت های بدن وی خارج شده و پس از تغییراتی بر روی آن به گونه ، شقیقه و یا لب تزریق خواهد شد . اثر این نوع فیلر دائمی می باشد .
  • فیلر پلی متیل متا کریلات : این نوع فیلر برای رفع خط خنده ، اخم و دیگر موارد کاربرد دارد و اثر آن دائمی است . در درسا کلینیک در دوره آموزش تزریق فیلر در صدرا با انواع فیلر و نوع کاربرد هر یک از آن ها آشنا خواهید شد .

 

 

مراقبت های بعد از انجام تزریق فیلر در صدرا

بعد از انجام هر عمل زیبایی نیاز است که زیبا جو با توجه به درخواست پزشک به مواردی توجه نماید تا نتیجه مورد نظر حاصل شود . در دوره آموزش تزریق فیلر در صدرا با تمامی این موارد آشنا خواهید شد در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم نمود .

 

  • دارو های مصرفی خود را با پزشک در میان بگذارید .
  • از فشار و دست کاری محل تزریق بپرهیزید .
  • از انجام فعالیت های سنگین دوری کنید .
  • در صورت کبودی و تورم در محل تزریق از کمپرس آب سرد استفاده نمایید .
  • به مدت ۲۴ ساعت از استفاده از هر گونه لوازم آرایشی بپرهیزید .

 

عوارض تزریق فیلر در صدرا

همانطور که در این مقاله خواندید فیلر ها از موادی ساخته می شوند که در بدن ما به طور طبیعی وجود دارند و به همین دلیل عوارض خاصی به دنبال نخواهند داشت . البته برای تجربه تزریق فیلر بدون عوارض باید به یک متخصص مراجعه کنید چرا که تجربه و دانش او در بی عارضه بودن تزریق موثر است .

در درسا کلینیک در دوره آموزش تزریق فیلر در صدرا شما مهارت جویان عزیز با انواع فیلر ، کاربرد هر یک از آن و نحوه تزریق آشنا خواهید شد تا بتوانید با دانش و تجربه کافی وارد بازار کار شوید . در حوزه زیبایی آشنایی با جدید ترین متد ها در موفقیت اشخاص بسیار موثر است .

 

قیمت دوره آموزش تزریق فیلر در صدرا

درسا کلینیک با داشتن کادری مجرب و استفاده از بهترین اساتید در این حوزه به آموزش تزریق فیلر در صدرا می پردازد ‌. این مجموعه سعی دارد تا آموزش های خود را طبق متد روز دنیا و با بهره گیری از بهترین اساتید به انجام رساند تا مهارت جویان بتوانند بعد از اتمام دوره مشغول به کار شوند .

این مجموعه معتبر دوره های خود را به صورت تئوری و عملی با قیمتی مناسب برگزار می کند تا مهارت جویان بتوانند به راحتی در این دوره ها شرکت نمایند . برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، قیمت دوره ها و … می توانید با مشاوران درسا کلینیک تماس حاصل نمایید .

 

کلام آخر

برای وارد شدن در حوزه زیبایی گذراندن دوره در بهترین مجموعه آموزشی یکی از مهم ترین قدم هاست . درسا کلینیک با داشتن سال ها تجربه و کادری مجرب در آموزش تزریق فیلر در صدرا همیشه در تلاش است تا بهترین آموزش را در اختیار مهارت جویان قرار دهد .

قبل از هر اقدامی برای اشتغال به کار ، شناخت حوزه کاری و انتخاب بهترین مرکز آموزشی بسیار حائز اهمیت می باشد . گذراندن بهترین دوره توسط بهترین اساتید موجب می شود تا در زمانی کوتاه بتوانید به موفقیت در حوزه کاری خود دست یابید .

برای دریافت مشاوره ، اطلاعات تکمیلی ، هزینه دوره آموزش تزریق فیلر در صدرا و ‌… می توانید با مشاوران درسا کلینیک تماس حاصل نمایید . این مجموعه شما را در رسیدن به موفقیت و شروع اشتغال در این حوزه همراهی خواهد کرد . با داشتن تلاش و پشتکار قطعا در این راه موفق خواهید شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »