خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

توضیحات کامل در مورد تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن

چکیده محتوا

توضیحات کامل در مورد تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن

تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است! به گونه ای که تزریق آن به سینه ها بسیار محبوب شناخته شده و از جانبِ بانوان مورد توجه قرار گرفته است. شاید تمامی این دوست داشتن ها از کَم تهاجمی بودنِ این روش نشأت بگیرد! به هَر حال آنچه که بسیار اهمیت دارد، کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در رابطه با تزریق چربی به نقاط مختلف بدن و صورت است.

قطعاً اینچنین شما می توانید، با اطمینان خاطر بیشتری چنین کاری را انجام داده و به نتیجه دلخواه مورد نظر خود دَست یابید. پس با ما در ادامه این مطلبِ از درسا کلینیک همراه بوده و جوابِ ابهامات خود را به دَست آورید.

درباره مراحل تزریق چربی بیشتر بدانید!

تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن شامل چندین مرحله می باشد. البته که شما باید پیش از هرگونه مسئله ای در ارتباط با این مراحل دانسته و به سؤالات‌تان جوابی قانع کننده بدهید! این مراحل در قسمتِ زیر بررسی خواهد شد؛

·         ابتدا چربی از نواحی مختلف بدن برداشته می شود‌!

از اوّلین مرحله مربوط به تزریق چربی شروع می کنیم. یعنی توجه به قسمت هایی از بدنِ شما که دارای مقداری لازم از چربی می باشد. پزشک برای پشت سَر گذاشتنِ این مرحله از سوزن هایی بسیار ریز کمک می گیرد. پس توسطِ این سوزن ها خواهد بود، که عملِ لیپوساکشن انجام می شود. این مرحله از تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن با دقّت عمل کافی و ظرافت خاصی پشت سَر گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید

چرا که نباید به بافت های اطراف محلِ مورد نظر آسیبی برسد! لذا یک تصور اشتباه در این زمینه وجود دارد. آنهم این است، که اغلب شماها چنین تصوراتی دارید، محلِ برداشت چربی لاغرتر و نحیف تر از چندی پیش می شود. ولی کاملاً در اشتباه هستید. چرا که پزشک تنها مقدارِ بسیار کمی از چربی محل مد نظر را برداشت می کند.

·         چربی ها تغلیظ می شود!

حال باید به یک نکته در راستای تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن توجه شود. آنهم این است، که چربی دریافت شده ناخالص می باشد. به گونه ای که ذرات چربی با مایعات و بافت هایی ترکیب بوده و لازم است، که پیش از تزریق به کمک دستگاه سانتریفیوژ تغلیظ گردد.

جالب ترین بخش ماجرا اینجاست، که دستگاه سانتریفیوژ به دلیل برخورداری از سرعتِ عمل بالا چربی ها را جدای نموده و آماده تزریق می کند.

·         عملیات تزریق چربی شروع می شود!

حال چربی ها دریافت سپس تغلیظ شده است. در این مرحله چربی ها آماده تزریق به محل مورد نظر شما خواهد بود. پس پزشک به کمک یک سرنگ مخصوص وارد عمل می شود. چنین تصور نکنید، که تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن کاری دشوار نبوده و ساده است. چرا که پزشک متخصص می‌باید شما را خشنود نموده و مراحل با نهایت دقّت عمل و رعایت بهداشت پیش برود!

با مهم ترین کاربردهای تزریق چربی آشنا بشوید!

ما در این قسمت از مطلبِ خود با شما در ارتباط با مهم ترین کاربردهای مربوط به تزریق چربی صحبت خواهیم نمود. اینگونه شما می توانید، با سطحِ اطلاعات بیشتری وارد عمل شده و مُردد نباشید. البته شما عزیزان می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با ما در درسا کلینیک تماس حاصل فرمایید.

 

با مهم ترین کاربردهای تزریق چربی آشنا بشوید!

·         کاربرد تزریق چربی در صورت‌!

ما ضمن بررسی تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن از قسمتِ صورت آغاز می کنیم. اغلب چنین کاری از جانبِ شما به دلیل مبارزه با افزایش چین و چروک های نقش بسته بَر روی صورت انجام می شود. علاوه بَر اینها شما به دنبال آن هستید، تا خط اخم و خط خنده‌تان هَم از میان برود.

به این هنگام میزانِ چربی مورد نیاز از قسمت هایی مختلف از بدن‌ (که کاندید مناسب تری است،) دریافت شده و در مراحلی خاص به نقطه مورد نظر تزریق می شود. توجه داشته باشید، که پزشک باید از سطحِ مهارت و تخصص کافی برخوردار باشد. به این هنگام است، که شما از نتیجه کار و تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن حسِ رضایت را نشان خواهید داد.

·         کاربرد تزریق چربی در دَست

بلی با گذر سن و سال است، که نشانه های پیری حتی بَر روی دَستان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین دیده شدنِ عروق و تاندون ها شاید که بَر روی دَستان برای بسیاری از ماها مورد پسند نباشد. شما برای پنهان نمودن این علائم می توانید، از تزریق چربی کمک بگیرید. مطمئن باشید، که پشیمان نخواهید شد و بهترین ها را تجربه خواهید نمود.

·         کاربرد تزریق چربی در سینه ها

کاملاً درست است! در بررسی تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن به انجامِ آن بَر روی سینه ها می رسیم. شما می توانید، به کمک این روش حجم سینه های خود را بیشتر کنید! البته قبل از پیش بُرد چنین کاری شما باید با پزشک متخصص مشورت های لازم را انجام بدهید. چرا که اگر پستان شما اُفتاده بوده و پوستی ضعیف داشته باشد، انجامِ آن پیشنهاد نخواهد شد.

·         کاربرد تزریق چربی در باسن

برخی از افراد خواستار ایجادِ انحنایی بیشتر در باسن خود هستند. در این هنگام شما می توانید، از تزریق چربی در باسن کمک بگیرید. اگر که شما کاندید چنین کاری با‌شید، پزشک‌تان از چربی مجاور برای حجم بخشیدن به باسن کمک خواهد گرفت.

به چه هنگام تزریق چربی را انجام بدهیم!

  • شما می توانید، از تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن که دارای نقص مادرزادی است، کمک بگیرید.
  • از سویی تزریق چربی می تواند، به منظور رفعِ جای اسکار و زخم ها یا بخیه ها یکی از بهترین گزینه ها باشد.
  • همچنین انجامِ این کار می تواند، به شما در رفعِ مشکلاتی که طی تصادفات و حادثه ایجاد شده است، کمک بنماید.
  • اگر که علاقه شایانی به حجم دهی دارید، (مثل باسن یا سینه ها و دَستان) از تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن کمک بگیرید. چرا که یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.
  • و از همه اینها مهم تر تزریق چربی می تواند، شما را به داشتنِ پوستی شاداب تر و جوان تر دعوت بکند. پس با انجام دادنِ این کار چین و چروک های موجود بَر روی پوست خود را رفع کنید.

حال ما در ادامه این مطلبِ از خود بیشتر و بهتر با شما در ارتباط با مزایا و عوارض تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن صحبت خواهیم نمود. پس همراه ما بوده و جوابِ باقی سؤالات خود را هَم به دَست بیاورید.

تزریق چربی دارای چه مزایایی است؟

  • این روش به نسبت تزریق ژل طولِ ماندگاری بالاتری دارد. از سویی نسبت به دیگر راه ها اَمن تر به نظر می رسد.
  • فرقی ندارد، که شما آقا هستید و یا خانم! چرا که این روش هَم بَر روی آقایان و هَم خانم ها قابلیت انجام دادن را دارد.
  • در این شیوه به دلیل آنکه از چربی بدنِ خودِ فردِ مورد نظر استفاده می شود، احتمالِ بروز واکنش آلرژیک بسیار پایین خواهد بود.

تزریق چربی دارای چه مزایایی است؟

تزریق چربی دارای چه عوارضی است؟

توجه داشته باشید، که ضمن تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن از چربی خودِ شما استفاده می شود. به همین خاطر است، که احتمالِ واکنش نشان دادنِ از جانبِ شما بسیار کم خواهد بود. همچنین این روش دارای طولِ ماندگاری بالایی می باشد! دقّت کنید، که اگر تزریق چربی به واسطه ی یک پزشک حاذق انجام بشود، نه فقط خطری نخواهد داشت. بلکه می تواند، بهترین نتیجه ها را شامل حال شما کند.

تنها کاری که شما باید انجام بدهید، مشورت با پزشک متخصص و بیانِ اهداف خود است. البته که در این راستا متخصصان ما در درسا کلینیک می توانند، بهترین پاسخ گوی به سؤالات شما باشند. تنها کاری که شما باید انجام بدهید، برقراری ارتباطِ با شماره تماس های موجود در این صفحه است.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در درسا کلینیک با شما در ارتباطِ با اینکه تزریق چربی در نواحی مختلف صورت و بدن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ صحبت نمودیم. اینکه تزریق چربی می تواند، در قسمت هایی متنوع از صورت و البته بدن انجام بشود. مزیت هایی که این روش دارد، رفع چین و چروک ها یا کَم و کاستی های بدن شماست. عوارضی هَم نداشته و معمولاً واکنش آلرژیک از جانبِ شما نشان داده نمی شود.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این مطلبِ از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما می توانید، در صورتِ وجودِ پرسش هایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »
مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش روشی بسیار دوست داشتنی بوده که بهبودِ فرآيندِ رشدِ موهای ریش را به همراه دارد. به کمکِ این راه کار و تزریق موادِ

مشاهده »