خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

دستگاه لاغری کول تک

چکیده محتوا

دستگاه لاغری کول تک

این روزها دستگاه لاغری کول تک، به سبب نتایج بی‌نظیر و غیر قابل برگشتی که داشته، مورد استفاده گروه کثیری از افراد برای رهایی از چربی‌های انباشت شده و رسیدن به تناسب اندام قرار گرفته است.

ناگفته نماند که روند این شرایط درمانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب با کمترین دردی توام نگشته و تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا شما را از شر چربی‌هایی که مدت مدیدیست روی هم جمع شده و اندام شما را نازیبا ساخته‌ است، برهاند.

نوع کارکرد این دستگاه را می‌توان در رده شیوه‌های کاملاً غیر تهاجمی قرار داد که به واسطه، منجمد ساختن چربی‌های زیر پوست، سبب خروج آن از بدن می‌گردند‌. این دستگاه شرایطی را در بدن ایجاد می‌سازد که در طی آن چربی های موضعی که مدت مدیدیست رویای رهایی از آن را در سر می‌پرورانید، ذوب گردند.

تکنولوژی حاکم و بروز در این دستگاه، سرمای کنترل شده را به سهولت و بدور از بروز کمترین مخاطره‌‌ای به عمیق ترین لایه‌های پوست اعمال می‌گرداند. این سرما بدون ایجاد کمترین خطری سبب انجماد در سلول‌های چربی خواهد گشت. در ادامه سلول‌های چربی در قالبی کاملاً کنترل شده نابود، و به دفع طبیعی آن از سوی بدن اطلاق می‌گردد.

سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک چگونه کار می کند؟

دستگاه لاغری کول تک، شیوه‌ درمانی بی‌نظیری را به سبب طراحی دوباره تمامی اندام‌ها ارائه می‌دارد. به سبب تحقق این هدف، کول تک اپلیکاتورهای متعددی را با خود به دوش می‌کشد که با همه نواحی بدن، دارای سازگاری و تناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که تمامی لوازم جانبی در دمای -۸ درجه سانتیگراد فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

پروسه فعالیت ای دستگاه با مکانیسم پروسه مطابق با اصل آسیب پذیری سلول های چربی در مواجهه با تغییرات دما وارد عمل می‌گردد. در طی آن منجمد گشتن بافت چربی، مرگ سلولی کنترل شده را در پی خواهد داشت. دستگاه کول تک از محصولات تولیدی و تحت حمایت شرکت اسپانیایی Cocoon Medical می‌باشد.

بیشتر بخوانید

هدف این شرکت از عبور دستگاه لاغری کول تک از خط تولید، بهبود و حذف نواحی کوچک چربی موضعی در قسمت‌های متعدد بدن به کمک دمای پایین به سبب نابودی سلول‌های چربی با تکیه بر شیوه کاملاً غیرتهاجمی صورت می‌پذیرد.

وابسته به آماری که در این حوزه در دست است، در حال حاضر بالاتر از ۱ میلیون بیمار در نزدیک به ۴۰ کشور دنیا تحت درمان با دستگاه لاغری کول تک هستند که رضایت بیش از ۹۵ درصد از تمامی بیماران تحت درمان آمار شگف‌آوری را به رخ می‌کشد.

 

سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک چگونه کار می کند؟

دستگاه لاغری کول تک چه مزایایی دارد؟

تا وقتی که بدن شما در سلامت کامل به سر می‌برد و با هیچ نوع بیماری یا عفونت پوستی در قسمت تحت درمان، دست و پنجه نرم نمی‌کنید، کمترین دلیل پزشکی را به سبب عدم انجام این نوع درمان نخواهید یافت.

اما قابل ذکر است که خانم‌‌های باردار و شیرده تا زمانی که در این شرایط خاص قرار دارند، نمی‌توانند تحت پوشش شرایط درمانی قالب در دستگاه لاغری کول تک قرار گیرند.

بعد زمانی اختصاص داده شده به سبب به نتیجه رساندن یک جلسه درمانی، وابسته به اندازه ناحیه مورد درمان می‌باشد‌ که معین کننده تعداد جلسات مورد نیاز برای به نتیجه رساندن پروسه رهایی از چربی‌ها می‌باشد.

این روند می‌تواند میان ۱ تا ۳ جلسه در ناحیه مدنظر با فاصله ۶ تا ۸ هفته به طول انجامد. نزدیک به ۷۰ دقیقه نیاز است تا برنامه‌ریزی برای یک جلسه درمان به نتیجه برسد. همانند سرد نمودن تحت کنترل ابتدایی و گرم گشتن کنترل شده نهایی در گام پایانی، دما می‌بایست به -۸ درجه سانتیگراد در یک بعد زمانی ۶۰ دقیقه در طول جلسه درمان برسد.

برآورد هزینه درمان وابسته به قسمت تحت درمان و نشانه خواهد بود. احتمال می‌رود که مناطق کوچکتر هزینه بسیاری کمتری را به خود اختصاص بدهد. توجه داشته باشید که تمامی نتایج حاصل گشته از طریق دستگاه لاغری کول موقتی نبوده و همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

جالب است بدانید که اغلب بیماران تحت درمان دستگاه لاغری کول تک از تجربه شیرین کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی سلول های چربی در قسمتی که درمان صورت می‌پذیرد، بی‌نصیب نمی‌مانند و گاهی نیز از مرز ۴۵ درصد عبور و آن را می‌شکنند.

پروسه درمان دستگاه لاغری کول تک در هر شخص روند متفاوتی را می‌پیماید تا تمامی انتظارات فرد برای دستیابی به نتیجه دلخواه را محقق سازد. گاهی فرد به سبب دریافت نتیجه مدنظر نیازمند طی نمودن چند شیوه درمانی متعدد است.

اما در برخی از مواقع ۲-۳ درمان برای تکامل نتیجه نهایی نیاز است. توجهه داشته باشید که پروسه توزیع سلول‌های چربی از فردی به فرد دیگر روند متفاوتی را طی می‌کند‌. دستگاه لاغری کول تک از لحاظ بالینی بر اساس آماری که در اختیار است از میان صد درصد، ۹۰% پاسخ مثبت آزمایش شده در اختیار خواهد گذاشت.

 

دستگاه لاغری کول تک چه مزایایی دارد؟

عوارض و خطرات لاغری با دستگاه

از اصلی‌ترین و قابل اهمیت‌ترین مواردی که می‌بایست از آن در حوزه استفاده از دستگاه لاغری کول تک نام برد؛ این است که بعد از تهیه این دستگاه و بهره‌مندی از مزیت‌‌های متعدد آن، باید منتظر بروز چه عوارضی باشیم؟

در حقیقت پاسخ به این ابهام، خیلی هم دشوار و چالش برانگیز نیست. باید بدانید که انتخاب و استفاده از دستگاه لاغری کول تک، عاری از هر نوع عارضه توام با خاطره‌ای می‌باشد و تنها یک بعد زمانی ۳ جلسه‌ای را نیاز دارد تا افراد از چربی‌های انباشت شده در بدن خود رهایی یابند و به تناسب اندام برسند.

مورد قابل ذکر دیگر این است که در طی هر جلسه نزدیک به ۵۰ تا ۷۰ دقیقه زمان باید صرف کرد تا فعالیت پزشک و این دستگاه با یکدیگر ادغام گردد و معجزه بیافریند‌.

 

عوارض و خطرات لاغری با دستگاه

کلام پایانی

در این مبحث شما را با دستگاه لاغری کول تک آشناییت بخشیدیم. این روزها رسیدن به تناسب اندام برای هر فردی در اولویت قرار دارد و فرم نامتناسب بدن به سبب چربی‌های‌ انباشت شده چه در خانم‌ها و چه در آقایان به عاملی به سبب کاهش اعتماد بنفس در فرد مبدل گشته است.

حال زمان آن است تا با تلاش برای خروج این چربی‌ها از جسمتان مضاعف بر بهره‌بردن از یک استایل زیبا، گام بزرگ و اساسی را در حفظ و ارتقا سلامتتان بردارید. این دستگاه را می‌توان همچون پلی خواند که شما را از این مسیر پر فراز و نشیب و گاهی دست نیافتی عبور می‌دهد.

البته اگر در باب بهره‌مندی از این شیوه دچار ابهام و یا شبهه هستید، می‌توانید از مشاوران درسا کلینیک پاسخ‌های خود را دریافت نمایید. فراموش نکنید که زمانی تمامی مزیت‌های این دستگاه به خود رنگ واقعیت خواهند گرفت که مکمل آن پزشک حاذق یا کلینیک تخصصی و مطرح باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »