خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب

چکیده محتوا

راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب

دریافت راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، می‌تواند یک گام موثری در حفظ و افزایش زیبایی شما محسوب گردد. توجه داشته باشید که رژ لب‌ها به عنوان یک عنصر صاحب قدرت به جهت روح بخشی در چهره و شاه کلید اصلی آرایش محسوب می‌گردند و ممکن نیست بتوان تاثیر بی‌نظیر و منحصربفردش را بر زیبایی استایل فرد انکار نمود.

تفاوتی ندارد که برنامه روزانتان این باشد که در یک مهمانی‌ مجلل یا دورهمی دوستانه شرکت کنید و یا همانند روال هر روز در محل کارتان حاضر شوید؛ به هر حال باید با استفاده از یک رژ، استایل خود را برای حضور در یک مکان مدنظر تکامل بخشید.

اما موضوع اینجاست که پاک شدن زودهنگام و مکرر این محصول آرایشی، ما را به چالش می‌کشاند. در این مبحث قرار است با ارائه راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، خیال شما را برای همیشه آسوده نماییم.

در راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب نوع و برند آن به چه میزان تاثیر گزار است؟

توجه داشته باشید که در حوزه ارائه راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، انتخاب یک رژ لب مناسب بسیار حیاتی محسوب می‌گردد‌‌. واقعیت ماجرا اینجاست که نوع ویژگی‌های رژلب مورد مصرفتان در طول روز، تاثیر بسزایی را بر ماندگاری آن خواهد داشت. اما چگونه می‌توانیم یک رژ لب مناسب تهیه کنیم؟

توجه به نوع جنسیت، طیف رنگی و همینطور ظاهری که به تصویر می‌کشد، مواردی هستند که با تکیه بر آن‌ها می‌توان برای انتخاب و خرید یک رژ لب مناسب گام برداشت. البته که در انتخاب نوع این محصول آرایشی محبوب، محدودیتی حاکم نیست و شما می‌توانید آن را در یکی از انواع جامد، مایع، مدادی توام با جلوه مات، شاین یا براق تهیه نمایید.

اما بدون شک نوع مات مایع یا مدادی، از لحاظ ماندگاری بعد زمانی طولانی‌تری را به خود اختصاص می‌دهد. البته که نمیتوان این واقعیت را نیز انکار کرد که برند انتخابی رژ لب، تا میزان قابل توجهی، می‌تواند تضمین کننده میزان کیفیت و ماندگاری این محصول باشد.

چراکه عموماً برندهای مطرح تمام تلاش خود را بر آن می‌دارند تا به سبب حفظ اعتبار سالیان مدید مجموعه خود، از مواد اولیه درجه ۱ در روند تولید محصولات آرایشی استفاده کنند. بدین ترتیب میتوان برند معتبر را یکی مهمترین موارد دخیل در راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب خواند.

چند مورد مهم در راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب

بعد از اینکه در هنگام خرید با مورد توجه قرار دادن مواردی که بیان نمودیم، موفق به انتخاب و تهیه یک رژ لب با کیفیت و مطرح گشتید، باید با بکارگیری چند تکنیک در زمان استفاده، بعد زمانی ماندگاری آن را به حداکثر برسانید که به ترتیب زیر هستند:

بیشتر بخوانید

چند مورد مهم در راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب

·         گام اول لایه برداری لب‌ها

در طی روند بیان راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، لایه برداری حذف یا رفع سلول‌های مرده و پوسته‌های اضافه در سطح لب‌ها، مضاعف بر آنکه روند ماندگاری رژ لب را به طول می انجامد، مانع از تغییر طیف رنگ اصلی رژ بعد از نشستن روی لب‌ها خواهد گشت.

بدین ترتیب اسرار می‌ورزیم که حتما پیش از آرایش صورت، به واسطه یک اسکراب مخصوص لب، برای حذف لایه‌های مرده آن دست بکار شوید. اگر اسکراب در اختیار ندارید، به کمک اندکی شکر و به واسطه فرچه یک مسواک قدیمی، اینکار را انجام و موجب شفافیت و نرمی پوست لبتان گردید.

·         گام بعدی استفاده از بالم لب

بهترین راهکار مورد اشاره در ارائه راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، استفاده از بالم لب است. زیرا هر نوع رژ لب مایع با کاهش رطوبت لب به خشکی و پوسته شدن آن اطلاق می‌گردند. بدین ترتیب نمیتوان انتظار داشت که روی لب‌های خشک، این محصول آرایشی دوام زیادی داشته باشد.

بدین ترتیب توصیه داریم بعد از پروسه لایه برداری لب‌ها، سطح آن را به واسطه کمی مرطوب کننده، آبرسان یا بالم لب پوشش بدهید. با این اوصاف علاوه‌بر اینکه در طی روز از داشتن لب‌هایی شاداب و نرم لذت می‌برید، تلاشتان برای افزایش ماندگاری رژ لبتان نیز تا میزان قابل توجهی موثر واقع خواهد گشت.

·         گام سوم پرایمر لب

بهترین تکنیک در حوزه راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، بهره‌مندی از پرایمر لب است. پرایمرها محصولات ویژه‌ای محسوب می‌گردند که عملکردی آن‌ها مشابه پرایمرهای معمولی دارند، اما، تنها ویژه پوست حساس لب‌ها می‌باشند.

پرایمر این خاصیت را داراست تا ناهمواری‌ها و ترک‌های ایجاد شده در سطح لب‌ها پوشیده و کاملاً صاف و یکدست گردد.

گام چهارم استفاده کانسیلر

در گام چهارم به سبب ارائه راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، باید این موضوع را نیز خاطرنشان گردیم که استفاده از کانسیلر صورت بر سطح پوست لب‌ها، تاثیر فوق العاده‌ای را در افزایش یافتن میزان ماندگاری این محصول آرایشی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که کانسیلر، نوعی کرم پودر فشرده می‌باشد که صاحب ماندگاری بالاست و سبب داشتن پوستی صاف و یکدست روی لب‌ها خواهد گشت.

بدین ترتیب کافیست تا میزان اندکی از کانسیلر را به کمک یک بلندر آرایشی بر سطح لب‌ها به طور کامل پخش نمایید. با این کار علاوه بر افزایش ماندگاری رژ، سبب برجسته‌تر نشان دادن لب بالا و پایین خواهید گشت.

·         گام پنجم ‌خط لب متناسب با رژ لب

به کمک خط لب که به عنوان یکی از اصلی‌ترین موارد دخیل در راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، محسوب می‌گردد، می‌توان از پخش شدن رژ همچون یک دیوار حفاطتی کمک گرفت. این مورد را از یاد نبرید که بهتر‌ است تا رنگ خط لب با رنگ رژ از سنخیت کامل برخوردار باشد.

·         گام ششم استفاده از رژ لب

در گام نهایی از راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، حال وقت آن است تا به واسطه یک لایه نازک از رژ لب، سطح لب را پوشش بدهید. بعد از آن یک دستمال کاغذی نازک روی آن قرار دهید تا چربی آن را به خود بگیرد. سپس با کشیدن یک لایه نازک دیگر، کار را به پایان برسانید.

آیا با استفاده از پودر فیکساتور می‌توان بر ماندگاری رژ لب افزود؟

در مراحل پایانی از بیان تکنیک‌های دخیل در راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب، بکارگیری پودر فیکساتور میتواند شما را برای داشتن یک رژ لب ماندگار کمک بدهد.

اما توجه داشته باشید به سبب آنکه بعد از استفاده از پودر فیکساتور شاهد تغییر رنگ رژ لب نباشید، باید از انواع پودرهای شفاف کمک بگیریم. پودر فیکساتور بعد از استفاده به جهت فیکس نمودن رژ لب، سبب خشک‌تر شدن پوسته سطح لب خواهد گشت.

بنابراین؛ چنانچه با مشکل خشکی لب دستو پنجه نرن می‌کنید، فکساتور را به عنوان آخرین گام حذف نمایید. ما توصیه داریم تنها زمانی از این محصول برای ماندگاری بیشتر رژ لب کمک بگیرید که قراراست در میهمانی‌هابی مجللی شرکت نمایید.

 

آیا با استفاده از پودر فیکساتور می‌توان بر ماندگاری رژ لب افزود؟

کلام پایانی

در این مبحث تمام سعی خود را بر آن داشتیم تا پاسخ تمام و کمال و همه جانبه‌ای به سبب ارائه راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب را در اختیارتان قرار بدهیم.

بدین ترتیب علاوه بر آنکه در هزینه‌های اختصاصیتان به سبب ترمیم دائم به سبب محو گشتن آن، صرفه جویی می‌گردد از بر هم خوردن استایل شما در اوسط میهمانی، در طول روز و در محل کار، ممانعت خواهد نمود. استفاده از رژلب حتی به تنهایی و بدون استفاده از هیچ محصول آرایشی دیگری، چهره شما را بشاش و سرحال نشان خواهد داد.

بدین ترتیب جایگاه ویژه‌ای در دنیای محصولات آرایشی را از آن خود ساخته است‌. ما در طی این مبحث، بی‌نظیرترین، تکنیک‌ها به سبب شرح راهنمایی جهت بالا بردن ماندگاری رژ لب را در اختیارتان نهادیم و امید داریم که برایتان کارآمد باشد.

درسا کلینیک به عنوان یکی از مطرح‌ترین کلینیک‌های سطح کشور در حوزه زیبایی، آماده هست تا هر ابهامی از سوی شما در این حوزه را به خوبی پاسخ بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »