خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

لاغری با دستگاه اگزیمیا

چکیده محتوا

لاغری با دستگاه اگزیمیا

اگر تمام تلاش خود را به کار برده اید اما به اندام ایده آلتان هنوز دست نیافته اید و چربی های اضافی در برخی قسمت ها کماکان باقی مانده اند، ما لاغری با دستگاه اگزیمیا را به شما پیشنهاد می دهیم. دستگاه پیشرفته اگزیمیا قادر است چربی های قدیمی را که با هیچ فعالیت ورزشی از بین نمی روند، بدون جراحی از بین ببرد.

در اینجا شما با دستگاه لاغری اگزیمیا که جدیدترین تکنیک در زمینه لاغری است و نتایج عالی را ارائه می دهد آشنا می شوید.

دستگاه اگزیمیا (Non Invasive Slimming Treatment)

لاغری با دستگاه اگزیمیا فناوری جدیدی است که به صورت کاملا ایمن و غیرتهاجمی رسوبات چربی را در هر قسمتی از بدن حذف می نماید. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر دستگاه های لاغری مجزا می سازد و حذف سلول های چربی تنها مختص تخریب سلول های چربی نیست.

ویژگی خاص این دستگاه شامل ادغام فرکانس پایین پرتوهای لیزر و انرزی RF به همراه مکش چربی ها، لایه برداری و درمان همراه با لرزش می باشد که همگی با هم، به رهایی از شر چربی های بیمار کمک می نمایند.

به لطف ویژگی های ذکر شده، لاغری با اگزیمیا از بهترین تکنیک های بدون جراحی است که توانسته است علاوه بر حذف چربی ها به مشکلات پوستی از جمله سلولیت نیز کمک نماید.

اگر بخواهیم به طور اختصاصی تر در ارتباط با لاغری با دستگاه اگزیمیا توضیح دهیم، بیان می کنیم که این نتایج شگفت آور کانتورینگ بدن توسط اگزیمیا می تواند منجر به کاهش حجم سلول های چربی از طریق فناوری لیفتینیگ و پوریشن شود، همچنین حذف چربی های شکم و پهلو، لیفت سازی و رفع سلولیت از طریق فناوری رادیوپوریشن و اندورادیومگ صورت می گیرد.

در واقع هدف اصلی دستگاه اگزیمیا علاوه بر کانتورینگ و حذف چربی، کشیدگی و لیفت پوست، رفع سلولیت، بهبود ویژگی های ارتجاعی و اکسیژن رسانی پوست نیز می باشد. این دستگاه برای حذف چربی های قدیمی در تمامی مناطق بدن مناسب می شود.

دستگاه اگزیمیا (Non Invasive Slimming Treatment)

نتایج دستگاه اگزیمیا بی نظیر است

نتایج لاغری با دستگاه اگزیمیا از این جهت بی نظیر و متفاوت است که با استفاده از روشی تحت عنوان تحریک متوالی مکرر سلول های چربی، چربی های ناخواسته را از بدن بیماران حذف می نماید. با این روش سرعت متابولیسم سلول ها بالا رفته و با سرعت بیشتری حذف می شوند.

تحریک متوالی علاوه بر ارائه نتایج حذف چربی فوق العاده، می تواند پوست بیمار را نیز در نواحی تحت درمان از طریق تحریک تولید کلاژن و تغذیه بهتر سفت، کشیده و صاف نماید.

بهترین کاندید برای لاغری با اگزیمیا

بهترین کاندیدها برای استفاده از لاغری با دستگاه اگزیمیا افرادی هستند که:

  • از سلامت جسمی خوبی برخوردار هستند.
  • در نواحی تحت درمان هیچگونه جراحی انجام نداده اند.
  • مشکلات غدد و هورمونی ندارند.
  • الکل و سیگار مصرف نمی کنند.
  • دارای چربی های سرسخت و قدیمی هستند که با ورزش و رژیم غذایی حذف نمی شوند.

اهداف دستگاه اگزیمیا

افراد واجد شرایط برای لاغری با دستگاه اگزیمیا می توانند چربی های قدیمی را در نواحی مختلفی چون شکم، پهلو، باسن، ران، غبغب و یا گردن با استفاده از اگزیما از بین ببرند.

پزشک می تواند تنظیمات دستگاه را برای اهداف بیمار شخصی سازی نماید. به این صورت که اگر بیمار بخواهد کاهش وزن داشته باشد یا تنها چربی ناحیه خاصی را بدون پایین آوردن وزن کاهش دهد، به اهداف خود دست یابد. به طور کلی اهداف دستگاه اگزیمیا شامل موارد زیر است:

  • لاغری و کاهش وزن سریع: دستگاه اگزیما به طور مستقیم سلول های چربی را تحت تاثیر قرار می دهد و با این کار سلولیت را نیز کاهش می دهد.

برای کسب نتایج ایده آل از کاهش وزن سریع، در جلسه مشاوره تعداد جلسات مورد نیاز مشخص می شود. برای اینکه افراد از نتایج دائمی دستگاه اگزیما بهره ببرند لازم است رژیم تغذیه ای مناسبی داشته باشند.

  • رفع غبغب و چربی زیر چانه: از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه اگزیمیا، توانایی در رفع چربی های موضعی است که در نواحی حساس چون زیر چانه نیز می توان از آن بهره جست. نکته جالب این است که همراه با رفع چربی، کمبود کلاژن و خاصیت ارتجاعی، تیرگی و لک، چین و چروک و افتادگی پوست نیز بهبود می یابد.
  • کاهش چربی و سلولیت: لاغری با دستگاه اگزیمیا می تواند ناهمواری های پوستی را در کنار حذف چربی از بین ببرد و در نتیجه بیمار علاوه بر کاهش سایز و یا لاغری، دارای پوستی صاف و کشیده خواهد بود. در واقع بیمار می تواند با استفاده از یک روش کاملا ایمن و بدون جراحی به کانتورینگ و پوست عالی دست یابد.

بیشتر بخوانید

مراحل انجام لاغری با اگزیمیا

مراحلی که ما در کلینیک درسا برای لاغری با دستگاه اگزیمیا انجام می دهیم شامل موارد زیر است:

  1. مشخص نمودن ناحیه تحت درمان: در اولین مرحله باید ناحیه مورد نظر تشخیص و شناسایی شود. این کار معمولا با نرم افزار my touch صورت می گیرد.
  2. Microdermolift: در این مرحله از Microdermolift جهت فعال کردن سلول های پوستی و لایه برداری استفاده می شود.
  3. Laserporation: پس از میکرودرم لیفت از Laserporation جهت لاغری بکار می رود. در واقع این مرحله شامل ترکیب فرکانس های لیزر و الکتروپوریش هستند که با ایجاد سوراخ هایی بر سطح سلول های چربی باعث حذف چربی در ناحیه مورد نظر می شوند.
  4. Endoradiomag: این مرحله شامل تحریک سلولی و فرم دهی به ناحیه مورد نظر می باشد. این تحریک منجر به خونرسانی بیشتر به ناحیه تحت درمان و در نتیجه افزایش متابولیسم و چربی سوزی می شود. به علاوه می تواند موجب افزایش اکسیژن رسانی به پوست و ایجاد کشش در پوست گردد.
  5. Radioporation: در آخرین مرحله Radioporation منجر به القای تولید کلاژن و الاستین پوست و درمان شلی و چین و چروک پوست ناحیه تحت درمان می شود. در نتیجه علاوه بر کانتورینگ بیمار می تواند از پوستی شاداب و جوانتر لذت ببرد.

هزینه لاغری با اگزیمیا

هزینه لاغری با دستگاه اگزیمیا متفاوت است و به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل:

  • هدف بیمار از درمان با اگزیمیا
  • وسعت ناحیه مورد نظر
  • موقعیت کلینیک انتخابی و تجهیزات آن
  • تخصص و مهارت پزشک
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج

مزایای لاغری با اگزیمیا

در ارتباط با مزایای لاغری با دستگاه اگزیمیا می توان گفت این درمان موجب موارد زیر می شود:

  • کانتور کردن و لاغری فوق العاده
  • حذف چربی های موضعی در نواحی دلخواه
  • رفع ناهمواری های بافتی و سلولیت
  • جوانسازی پوست از طریق تولید الاستین و کلاژن
  • رفع چین و چروک و افتادگی پوست در ناحیه درمان
  • ایمن و غیر تهاجمی
  • بدون نیاز به دوران نقاهت
  • بدون درد

مزایای لاغری با اگزیمیا

کلام پایانی

در این محتوا شما را به طور کامل با لاغری با دستگاه اگزیمیا آشنا ساختیم. همانطور که در متن نیز بیان شد این روش توانسته است انقلابی عظیم در زمینه لاغری با دستگاه ایجاد نماید تا بیماران علاوه بر کانتورینگ بدون هیچگونه عارضه ای، از داشتن پوستی صاف، شفاف و عاری از چین و چروک و سلولیت لذت ببرند.

تنها کاری که بیماران باید انجام دهند، حفظ سبک زندگی سالم و لذت بردن از اندام زیبا و ایده آل است. جهت استفاده از این درمان بی نظیر برای لاغری می توانید به وب سایت ما در کلینیک درسا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »
مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش روشی بسیار دوست داشتنی بوده که بهبودِ فرآيندِ رشدِ موهای ریش را به همراه دارد. به کمکِ این راه کار و تزریق موادِ

مشاهده »