خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

کاشت مو با جدیدترین متدهای روز

چکیده محتوا

کاشت مو با جدیدترین متدهای روز

امروزه به لطف کاشت مو با جدیدترین متدهای روز، هیچ کس نگران از دست رفتن موهای خود نمی باشد و کاشت مو نقش مهمی در حفظ اعتماد به نفس افراد دارد. با توسعه علوم پزشکی در زمینه کاشت مو و ایجاد روش های جدید و موثری چون Micro FUE Sapphire، DHI، RHT و غیره، شاهد بهبود نتایج به همراه کاهش عوارض ناشی از این جراحی کم تهاجمی هستیم.

در ادامه مطلب کاشت مو با جدیدترین متدهای روز را بیان می کنیم تا بتوانید با تکنیک های نوین در دنیا آشنا شوید.

متدهای کاشت مو، از گذشته تا به امروز

تکنیک های کاشت مو از گذشته تا به امروز شامل موارد زیر است:

  • پلاگ: اولین تکنیک کاشت مو در گذشته پلاگ بود که شامل برداشت قسمت های کوچک و گرد پوست سر که حاوی تقریبا ۲۰ فولیکول مو بود است که پزشک پس از استخراج، فولیکول ها را در قسمت های فاقد مو پیوند می زد. اما به دلیل موفقیت کمی که این تکنیک داشت، حذف گردید.
  • FUT: پس از تکنیک پلاگ، روش FUT یا همان پیوند واحد فولیکولی مورد استفاده قرار گرفت که شامل برداشت نواری از پوست سر که حاوی فولیکول های مو هستند می شود، پس از استخراج پوست نواری سر، واحد های فولیکول مو در زیر میکروسکوپ خارج می شوند و به نواحی فاقد مو پیوند زده می شود.

این روش با وجود اینکه یک جای زخم خطی در ناحیه استخراج بر جای می گذارد، اما به دلیل تعداد زیاد فولیکول مو استخراج شده و موفقیت پیوند، هنوز هم از محبوبیت برخوردار است.

البته پیشرفت علم و تکنولوژی موجب کاشت مو با جدیدترین متدهای روز شده است که نتایج بهتر و عوارض کمتری را ارائه می دهند.

  • FUE: تکنیک بعدی، FUE یا استخراج واحدهای فولیکولی است و از روش های جدید در زمینه پیوند مو می باشد. در این روش، فولیکول های مو پس از استخراج به نواحی فاقد مو انتقال داده می شود. این تکنیک کم تهاجمی است و هیچگونه اسکاری بر جای نمی گذارد.
  • تکنیک میکرو FUEیاقوت کبود: این تکنیک که با نام Sapphire FUE نیز شناخته می شود، یکی از تکنیک های کاشت مو با جدیدترین متدهای روز می باشد که جراح به جای استفاده از تیغه های فولادی که درگذشته برای ایجاد برش در طی کاشت مو استفاده می شد، از تیغه یاقوت کبود استفاده می نماید.

این تکنیک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و جراح و بیمار از این متد می توانند به واسطه دقت بالا و آسیب بسیار کمی که به همراه دارد، بهره جویند.

  • NeoGraft: تکنیک مدرن نئوگرفت در حیطه کاشت مو با جدیدترین متدهای روز قرار می گیرد که در آن فرایند استخراج واحدهای فولیکولی به صورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از فشار پنتوماتیک انجام می شود.

در مرحله بعد، فولیکول های استخراج شده با استفاده از یک ابزار پیشرفته و تخصصی در محل های از پیش تعیین شده با مهارت پزشک کاشته می شود.

از ویژگی های بارز این تکنیک پیشرفته و اتوماتیک، کاهش خطای انسانی، کسب نتایج ایده آل و آسیب کمتر به فولیکول های استخراج شده می باشد. البته نکته حائز اهمیت این است که جراح باید توانایی و مهارت لازم برای کار با چنین تکنیکی را داشته باشد.

  • DHI: از دیگر روش های کاشت مو با جدیدترین متدهای روز می توان به تکنیک DHI یا کاشت مو به روش مستقیم اشاره نمود. در این تکنیک متخصصین کاشت مو از یک ابزار پیشرفته تحت عنوان Choi Implanter Pen استفاده می کنند.

این ابزار امکان انجام مرحله کاشت بلافاصله پس از استخراج فولیکول مو را برای جراح فراهم می سازد، این امکان، ضرورت ایجاد برش قبل از کاشت و یا حین استخراج فولیکول مو را از بین می برد و جراح را قادر می سازد، کاشت موی حرفه ای و با کمترین عارضه را برای بیمار ارئه دهد.

بیشتر بخوانید

متدهای کاشت مو، از گذشته تا به امروز

مزایای کاشت مو با جدیدترین متدهای روز

پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه کاشت مو و انجام کاشت مو با جدیدترین متدهای روز توسط متخصصین، علاوه بر کسب نتایج بالا، مزایایی را نیز به همراه دارد، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • کاهش آسیب به فولیکول مو: تکنیک های جدید کاشت مو، به واسطه استفاده از ابزارهای پیشرفته امکان انجام سریع و ایمن تر مرحله استخراج فولیکول های مو را فراهم نموده و در نتیجه به فولیکول های مو در مرحله برداشت آسیب کمتری وارد می شود.

بدیهی است هر چقدر فولیکول سالم تر باشد کاشت مو بهتر انجام شده و عمل پیوند موفق آمیزتر خواهد بود.

  • عوارض کمتر: از دیگر مزایای بسیار بارز کاشت مو با جدیدترین متدهای روز عوارض کمتر آن ها می باشد چرا که در حین کاشت مو از هیچ چاقوی جراحی استفاده نمی شود و در نتیجه هیچگونه زخم و یا بخیه ای وجود ندارد.
  • دقت بالا: از دیگر مزایای برجسته کاشت مو با تکنیک های جدیدتر، امکان دقت بالاتر جراح برای پیوند می باشد. استفاده از ابزارهای مورد استفاده در این تکنیک جراح را قادر می سازد که با ظرافت و دقت بی نظیری عمل کاشت مو را انجام دهد، که در نهایت می توان نتایج شگفت آوری را از این جراحی مشاهده نمود.
  • زمان جراحی کوتاهتر: از دیگر ویژگی های کاشت مو با جدیدترین متدهای روز، زمان جراحی کوتاهتر است که سریعتر بودن پروسه پیوند مو موجب آسیب کمتر به فولیکول های استخراجی مو می گردد.
  • نتایج طبیعی تر: کسب نتایج طبیعی تر به دلیل استفاده از ابزارهای پیشرفته و دقت بالای انجام کاشت مو منجر به ارائه نتایج طبیعی تر کاشت مو می شود.
  • دوران نقاهت کوتاهتر: در این روش ها به دلیل نیمه خودکار بودن تکنیک ها، ضربه به پوست سر کمتر بوده و در نتیجه روند بهبودی سریعتر خواهد بود.

همچنین با توجه به اینکه در این روش ها هیچگونه اسکار و یا بخیه ای وجود ندارد، دوران نقاهت نیز سریعتر و راحت تر طی می شود.

  • مناسب بودن: تمامی تکنیک های کاشت مو با جدیدترین متدهای روز برای تمامی افراد کاندید کاشت مو مناسب می باشد و می توان از آن ها بهره برد، البته حائز اهمیت است که تشخیص بهترین تکنیک برای کاشت مو به صلاحدید پزشک متخصص بستگی دارد.

مزایای کاشت مو با جدیدترین متدهای روز

کلام پایانی

به طور کلی کاشت مو با جدیدترین متدهای روز انقلابی بزرگ در پیوند مو ایجاد کرده است و در این زمینه هم پزشکان و هم زیباجویان می توانند از آن بهره مند شوند. البته باید در نظر داشت، مهم ترین عامل در کسب موفقیت کاشت مو، جراح با تجربه و متخصص است که بتواند نتایج بسیار خوبی را با استفاده از تکنیک های جدید برای بیماران ارائه دهد.

تمامی این تکنیک ها از مزایای خوبی برخوردار هستند و انتخاب مناسب ترین تکنیک به شرایط جسمی، خواسته های بیمار و تشخیص جراح بستگی دارد.

در صورت تمایل به کاشت مو با به روز ترین تکنیک های دنیا، از طریق وب سایت کلینیک درسا جهت دریافت وقت مشاوره اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »
مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش روشی بسیار دوست داشتنی بوده که بهبودِ فرآيندِ رشدِ موهای ریش را به همراه دارد. به کمکِ این راه کار و تزریق موادِ

مشاهده »