خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

معرفی ۱۰ رژیم لاغری

چکیده محتوا

معرفی ۱۰ رژیم لاغری

همانطور که می دانید، تمامی افراد تمایل دارند تا همواره اندامی زیبا و منحصر به فرد داشته باشند و قطعاً کمتر کسی دوست دارد تا دچار اضافه وزن شود. به همین خاطر روش های مختلفی برای کاهش وزن به وجود آمده است که از محبوب ترین آن ها می توان به رژیم های لاغری اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که رژیم های لاغری در بعضی از مواقع نتیجه بسیار نامناسبی را با خود به همراه خواهند داشت.

به همین خاطر باید به دنبال بهترین و معتبرترین رژیم های لاغری باشید تا بتوانید نتیجه مناسبی را از آن کسب کنید. همچنین لازم به ذکر است که به هنگام رژیم لاغری خود باید ورزش و سبک زندگی درست را مورد توجه تان قرار دهید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را به دست آورید.

ما در این مطلب سعی داریم تا به معرفی ۱۰ رژیم لاغری معتبر برای شما بپردازیم. به همین خاطر پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسیتان قرار دهید.

بررسی رژیم های محبوب لاغری

 

بررسی رژیم های محبوب لاغری

۱٫      رژیم مدیترانه ای

اولین رژیمی که در این قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، رژیم مدیترانه ای نام دارد که از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار است. از مهمترین اصولی که باید در این رژیم توسط افراد رعایت شود، استفاده از مواد غذایی سرشار از فیبر می باشد.

خوراکی هایی که سرشار از فیبر هستند می توانند گزینه مناسبی برای رژیم مدیترانه ای باشند. اگر می خواهید این رژیم را به درستی انجام دهید به شما پیشنهاد می دهیم تا چنین مواد غذایی را در طول روز مورد استفادهتان قرار دهید. ممکن است عده ای از افراد به خود بپرسند چه نوع مواد غذایی را در رژیم مدیترانه ای نباید استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم شکر و قند، چربی های اشباع شده و مواد نگهدارنده به هیچ عنوان در رژیم مدیترانه ای نباید مورد استفاده شما قرار گیرد. برای معرفی طرح رژیم لاغری به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید.

۲٫      رژیم سواحل جنوبی

یکی دیگر از رژیم هایی که می خواهیم در این قسمت از مقاله برایتان شرح دهیم، رژیم سواحل جنوبی نام دارد که مورد استفاده افراد زیادی تا به امروز قرار گرفته است و نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد. در رژیم سواحل جنوبی در مرحله اول سعی می شود تا الکل، کربوهیدرات و تمامی میوه ها از سبد غذایی فرد حذف گردد‌. پس از اینکه مرحله اول به خوبی طی شد، وقت آن است تا کربوهیدرات از این مواد غذایی از دست رفته است را با دیگر مواد غذایی به بدن رساند.

اگر این دو مرحله به خوبی طی شود در مرحله سوم فرد باید به اثبات وزن خود بپردازد. در این صورت نتایج فوق العاده ای را از رژیم سواحل جنوبی شاهد خواهد بود. این رژیم در مرتبه ۲ در معرفی ۱۰ رژیم لاغری قرار گرفته است و به همین خاطر است که پیشنهاد ما به افراد دریافت رژیم سواحل جنوبی از پزشکان ماهر است.

۳٫      رژیم گیاه خواری

همانطور که می دانید، امروزه اغلب افراد متوجه شده اند که مصرف بیش از اندازه گوشت ممکن است برای سلامت انسان مضر باشد. به همین خاطر افراد زیادی در سطح جامعه به گیاهخواری روی آورده اند. در معرفی ۱۰ رژیم لاغری باید از رژیم گیاهخواری نیز یاد کنیم.

در رژیم گیاهخواری فرد برای آنکه بتواند در مدت زمان مشخصی مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهد، باید تمامی محصولات گوشتی را از سبد غذایی خود حذف کند. ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند پروتئین موجود در گوشت را از چه طریق به بدنمان برسانیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم شما می توانید با استفاده از آجیل و دیگر مواد غذایی گیاهی که سرشار از پروتئین هستند، این ماده غذایی را به بدن خود انتقال دهید و نگران بیماری های مختلف نباشید.

اگر پزشک شما در این زمینه تخصص کافی داشته باشد، می تواند مواد غذایی گیاهی پر پروتئین را در وعده های شما جای دهند.

۴٫      رژیم خام گیاه خواری

در معرفی ۱۰ رژیم لاغری باید از رژیم خام گیاهخواری یاد کنیم‌. این رژیم امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و نتایج فوق العاده ای را با خود به همراه داشته است. در این رژیم تمام مواد غذایی گیاهی به طور خام یا نیمه پخته مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرات زیادی را بر روی سلامتی انسان ها دارد.

توجه داشته باشید در این رژیم مواد غذایی گیاهی نباید در حرارت بیش از ۴۵ درجه سانتیگراد قرار بگیرند. هنگامی که از این رژیم استفاده می کنید متوجه می شوید که در مدت زمان اندکی وزن زیادی را از دست می دهید و تناسب اندام را به دست می آورید. اما دقت داشته باشید که رژیم خام گیاهخواری حتماً تحت نظر پزشک معالج انجام شود تا مشکلی را برای شما به وجود نیاورد.

۵٫      رژیم کم کربوهیدرات

در معرفی ۱۰ رژیم لاغری نباید از رژیم کم کریوهیدرات غافل شد. چرا که این رژیم تاثیر فوق العاده ای بر روی کاهش وزن در بانوان و آقایان دارد. توجه داشته باشید که در این رژیم باید حتماً مواد غذایی که از کربوهیدرات بالا برخوردار هستند را از سبد غذایی خود حذف کنید. همچنین مواد قندی به هیچ عنوان نباید مورد استفاده شما قرار گیرند.

ممکن است عده ای از افراد با خود بپرسند در این رژیم چه مواد غذایی باید استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم مواد غذایی همچون گوشت و میوه ها می توانند گزینه مناسبی برای استفاده باشند. برای معرفی ۱۰ رژیم لاغری به شما پیشنهاد می دهیم با ما همراه بمانید.

  رژیم کم کربوهیدرات

۶٫      رژیم کتوژنیک

یکی از رژیم هایی که قطعاً این روزها با نام آن آشنا شده اید رژیم کتوژنیک نام دارد. در این رژیم کربوهیدرات به طور کامل از سبد غذایی شما حذف می شود و چربی ها جایگزین آن ها می شوند. شما در این رژیم به هیچ عنوان گرسنگی بیش از اندازه را تجربه نخواهید کرد؛ چرا که مقدار بالای چربی در سبد غذاییتان باعث می شود همواره احساس سیری داشته باشید برای دریافت رژیم کتوژنیک می توانید از متخصصان تغذیه کمک بگیرید.

۷٫      رژیم جنرال

در معرفی ۱۰ رژیم لاغری لازم است رژیم جنرال را برایتان به طور کامل شرح دهیم. در این رژیم غلات تصفیه شده و همچنین مواد غذایی قندی نباید استفاده شوند. در عین حال مصرف سبزیجات و صیفی جات در رژیم جنرال افزایش می یابد تا در مسیر لاغری به شما کمک شایانی نماید. توجه داشته باشید که در سراسر جهان از این رژیم به خوبی استفاده می شود و هیچگونه مشکلی را برای افراد به وجود نمی آورد.

۸٫      رژیم فاقد گلوتن

یکی دیگر از رژیم ها در معرفی ۱۰ رژیم لاغری، رژیم فاقد گلوتن نام دارد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در این رژیم هرگونه مواد غذایی که دارای گلوتن است به طور کامل حذف می شود. مواد غذایی همچون نان که سرشار از گلوتن است به هیچ عنوان در این رژیم مورد استفاده افراد قرار نخواهد گرفت. ممکن است در ابتدا کمی رژیم فاقد گلوتن برایتان سخت باشد اما تاثیرات منحصر به فردی را در لاغری برای شما خواهد داشت.

۹٫      رژیم روزه داری متناوب

از دیگر رژیم هایی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، رژیم روزه داری متناوب می باشد. این رژیم به گونه ای است که فرد باید برای رسیدن به تناسب اندام در ۵ روز اول مواد غذایی دلخواهش را مصرف کند. دو روز دیگر مصرف کالری را به حداقل برساند. در این صورت متوجه می شود که در کمترین زمان ممکن به تناسب اندام دلخواه خود خواهد رسید‌.

بیشتر بخوانید

البته توجه داشته باشید که در بعضی از مواقع ممکن است این رژیم به درستی استفاده نشود و مشکلات زیادی را هم با خود به همراه آورد. به همین خاطر حتماً باید از پزشک معالج برای این رژیم کمک بگیرید. معرفی ۱۰ رژیم لاغری می تواند به شما برای رسیدن به اندام دلخواه تان کمک شایانی نماید.

۱۰٫  رژیم غذایی ۳۰ روزه

آخرین رژیمی که می خواهیم برایتان معرفی کنیم رژیم غذایی ۳۰ روزه است. در این رژیم فرد به مدت زمان ۳۰ روز نباید به استفاده از سویا، حبوبات، لبنیات و غیره بپردازد. در این مدت زمان می تواند به اندام دلخواه خورده بسیار نزدیک شود. بسیاری از افراد گمان می کنند که رژیم لاغری ۳۰ روزه می تواند تمامی اضافه وزن آن ها را در طی سالیان اخیر جبران کند، اما باید بگوییم شما با توجه به زمانی که سبک زندگی نادرست داشته اید و رژیم خود را رعایت نکرده اید باید برای لاغریتان زمان بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که تا به این قسمت از مقاله معرفی ۱۰ رژیم لاغری متوجه شده اید رژیم تاثیر فوق العاده ای بر روی کاهش وزن و تناسب اندام دارد. حتی افرادی که به طور مداوم ورزش می کنند باید از رژیم های مناسب خود برای تناسب اندام استفاده کنند.

به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با معرفی ۱۰ رژیم لاغری آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و

ابهامات ذهن خود را به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل از مجموعه درسا کلینیک خدمات مد نظرتان را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

شاید بعد زمانی کوتاه در تعداد جلسات اندولیفت موجب شود که هر فردی این روش را تجربه کند. اندولیفت نوعی شیوه نوین به سبب برانگیختن

مشاهده »
تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »